voi v""u mitkä tarjottavat oli lapsen kaverin synttäreillä!

  • Viestiketjun aloittaja Giia
  • Ensimmäinen viesti
Giia
vanhemmat jotain ituhippiviherpiiperoita ja sen kyllä huomaa! ruissipsejä, porkkanatikkuja, porkkanakakkua. ei täytekakkua, ei karkkia. ei limsaa eikä kahvia, lapsille oli maustettua vettä ja aikuisille teetä ! :eek: :headwall:

en yhtään ihmettele, että moni vieras häipyi nopeasti.. mekin käytiin kotimatkalla kahvilassa ! otin itselle iiison kahvin, lapselle tuplasuklaa-kakkua & limsan
 
Hyvältähän nuo kuulostaa. Osaat sitten itse pysyä poissa seuraavan kerran lapsesi kaverin synttäreiltä.
 
"heh"
Sääliks käy sankarilasta. Ei varmaan saa karkkiin päin katsoakaan ja sitten isona vedetään senkin edestä :( Joku järki rajoittamisessakin, ei tuo ihan normaalilta kuulosta!
 
Liekkiö
[QUOTE="...";30335844]Juuri tällaiset vanhemmat ovat niitä ksikkein veemäisimpiä. Heivaavat lapsen ovesta sisään synttäreille, ja jättävät synttärikalun vanhemmat yksin vahtimaan kahtakymmentä riehuvaa mukulaa.[/QUOTE]:D Sehän se idea on kun synttärit järjestää lapsille. :D Jos ei osaa lapsista huolehtia niin kutsuu silloin vähemmän. :D
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30335847:
:D Sehän se idea on kun synttärit järjestää lapsille. :D Jos ei osaa lapsista huolehtia niin kutsuu silloin vähemmän. :D
Niin, sinulle ehkä on yksi hailee, missä lapsesi luuhaavat, mutta itse kyllä haluan olla vahtimassa, kun kolme-vuotias tai edes viisi-vuotias lapseni lähtee kyläilemään. Ja jotenkin siinä aina käy aina niin, että juuri niiden kaikkein huonoimmin käyttäytyvien lasten vanhemmat jättävät ne lapset vahtimatta juhlapaikoille, ja olettavat muiden hoitavan riehuvat jälkikasvunsa.
 
[QUOTE="...";30335855]Niin, sinulle ehkä on yksi hailee, missä lapsesi luuhaavat, mutta itse kyllä haluan olla vahtimassa, kun kolme-vuotias tai edes viisi-vuotias lapseni lähtee kyläilemään. Ja jotenkin siinä aina käy aina niin, että juuri niiden kaikkein huonoimmin käyttäytyvien lasten vanhemmat jättävät ne lapset vahtimatta juhlapaikoille, ja olettavat muiden hoitavan riehuvat jälkikasvunsa.[/QUOTE]

Mun käsitääkseen vanhemmat eivät ole yleensä kutsuttuna kaverisynttäreille.
 
Liekkiö
[QUOTE="...";30335855]Niin, sinulle ehkä on yksi hailee, missä lapsesi luuhaavat, mutta itse kyllä haluan olla vahtimassa, kun kolme-vuotias tai edes viisi-vuotias lapseni lähtee kyläilemään. Ja jotenkin siinä aina käy aina niin, että juuri niiden kaikkein huonoimmin käyttäytyvien lasten vanhemmat jättävät ne lapset vahtimatta juhlapaikoille, ja olettavat muiden hoitavan riehuvat jälkikasvunsa.[/QUOTE]Voi, kyllä tiedän missä lapseni ovat. Ja tapanamme on toimia niin kuin kutsussa mainitaan, ei tunkea tarpeettomasti mukaan jos kutsussa pyydetään vain lapsi paikalle. :D

Ilmeisesti meillä on hieman eritasoisia ystäviä ja lapsia kuin teillä. :D

Eikös olekin upean pimeä sateinen syysilta.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30335863:
Voi, kyllä tiedän missä lapseni ovat. Ja tapanamme on toimia niin kuin kutsussa mainitaan, ei tunkea tarpeettomasti mukaan jos kutsussa pyydetään vain lapsi paikalle. :D

Ilmeisesti meillä on hieman eritasoisia ystäviä ja lapsia kuin teillä. :D

Eikös olekin upean pimeä sateinen syysilta.
Mistä ihmeestä kuvittelet tietäväsi, mitä aloittajan kutsussa mainittiin!?!
Olet vain kärkkäänä sättimässä, että itse et olisi tunkenut mukaan, vaikka et yhtään tiedä, millaisista synttäreistä on ollut kyse.
 
Ja tarjottavien haukkuminen ei oo yhtään veemäistä vanhemmilta ?
Voitha kyllä jäädä vahtimaan lapsiasi, mutta turha haukkua muiden synttäriherkkuja, otat sitten seuraavan kerran omat eväät mukaan, sovitteko muuten näiden vanhempien kanssa, että sua tarvitaan sinne vahtimaan lapsiasi vai oletitko vaan ettei vanhemmat pärjää lasten kanssa kanssa ilman sua ?
 
[QUOTE="...";30335924]Niin. Ymmärrätkö, että tuo lapsi voi olla esim 2-vuotias ja kyseessä on siis 2-vuotis synttärit.
Lähettäisitkö sinä 2-vuotiaan yksin kaverinsa synttäreille ja jäisit itse kotiin???
Hullua porukkaa täällä...[/QUOTE]

Sä oletat noin minä oletan, että lapset ovat isompia.
 

Yhteistyössä