Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

Huinoissa ravintoloissa voi siis imettää?
No oikeasti ei missään ruokapaikoissa. Mutta jos vielä hyvissä ravintoloissa saa sen tehdä, niin itse ainakin en halua käydä. Pakko jopa myöntä että kaveri joka oli minulla muutama vkoa sitten, niin imetti samalla kun joimme kahvit ja söimme, niin aika pahaa olo iski vaikka kuinka yritin olla ajatelematta ja katsomatta :D. Vaikka meillä saa tehdä mitä vaan niin se pahaa olo vaan kuitenkin tulee.
 
Lasten itku ja imetys eivät haittaa. Eniten haittaa eltaantuneelle hajuvedelle lemuavat minihameiset, saapasjalkaiset, tekoturkis, itseään täynnä olevat naiset paikassa kuin paikassa. Ne ovat karmeimpia tapauksia mitä vastaan voi tulla. Ravintoloissa menee ruokahalu heti kun sellaisen näkee ja kaupasta on poistuttava kun ei voi nauramatta katsoa sitä vaappumista.
 
Imetys on luonnollinen asiaa ja varmasti hyvää :).

Mutta jos hyvässä ravintolassa toisessa pöydässä jonkun tissi on, se on vaan aika inhottava. Samoin jos lapset huutavat liika kaupoissa tai ravintoloissa ei kaikki jaksa tätä. Jos meille noin käy ravintolassa niin lähdemme ulos jäähtymään. Meidän nuori herrasmies osaa jo kans käyttäytyä paikassa kun paikassa hyvin :D. Tässä just perjantaina kävimme syömässä ja nätisti aikuisten annos se syö: IMG 0767
 
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30357031:
Minä oon vahvasti sitä mieltä, että naiset inhoo imettäviä siks, että eivät halua että miehensä näkee vilaustakaan vieraasta tissistä
Hmm... minä inhoan kun syödään ja jonkun tissin näkyy. Miestä olen itse monesti viennyt strippibaariin, vaikka hän ei tykkää yhtään :D. Mulle toisten iho ei haittaa, mutta se on sama jos ruokaravintolassa joku mies ottaa kalun esille, se on vaan inhottava.
 
T.S.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30357031:
Minä oon vahvasti sitä mieltä, että naiset inhoo imettäviä siks, että eivät halua että miehensä näkee vilaustakaan vieraasta tissistä
Entä jos ei ole miestä? Imetys ei vain kuulu ruokapöytään julkisilla paikoilla. Kotona voi tehdä mitä haluaa.
 
Imetys on luonnollinen asiaa ja varmasti hyvää :).

Mutta jos hyvässä ravintolassa toisessa pöydässä jonkun tissi on, se on vaan aika inhottava. Samoin jos lapset huutavat liika kaupoissa tai ravintoloissa ei kaikki jaksa tätä. Jos meille noin käy ravintolassa niin lähdemme ulos jäähtymään. Meidän nuori herrasmies osaa jo kans käyttäytyä paikassa kun paikassa hyvin :D. Tässä just perjantaina kävimme syömässä ja nätisti aikuisten annos se syö: IMG 0767
Ei pahalla, mutta luuletko että olet jotenkin erityisen erinomainen, koska lapsesi osaa syödä ravintolassa? Sai taas sen kuvan, että kenenkään muun jälkikasvu ei osaa syödä, mutta teidän kulta se osaa.

Tiputan sut alas oksalta, Suomessa on useita lapsia jotka osaavat syödä ja käyttäytyä fiksusti ihmisten ilmoilla. Mutta valitettavasti kaikki äidit eivät osaa.
 
Entä jos ei ole miestä? Imetys ei vain kuulu ruokapöytään julkisilla paikoilla. Kotona voi tehdä mitä haluaa.
Niinpä sama mieltä.

Itse imetin esikoista 1v ja 7kk enkä ikinä imettänyt pöydällä, joka krt menin vessaan. Koska kenenkään ei tarvitse mun tissejä katsoa ruokaravintoloissa tai vielä kun maitoa oli sen verran paljon, se voi lentää sieltä tissistä jos vauva päästä ;D
 
[QUOTE="Poh";30357052]Ei kun missasit pointin, Milanna esittelee kuinka heillä käydään aina hienossa ravintolassa syömässä ja lapsille tilataan myös kalliit aikuisten a´la carte -annokset.[/QUOTE]

Siinä nyt ei ole mitään outoa. Ei kai kukaan oikeasti lapsille tilaa lastenlistoilta? Meillä ainakin lapset saavat ihan "oikeat" annokset, eivätkä mitään nauravia nakkeja.
 
Ei pahalla, mutta luuletko että olet jotenkin erityisen erinomainen, koska lapsesi osaa syödä ravintolassa? Sai taas sen kuvan, että kenenkään muun jälkikasvu ei osaa syödä, mutta teidän kulta se osaa.

Tiputan sut alas oksalta, Suomessa on useita lapsia jotka osaavat syödä ja käyttäytyä fiksusti ihmisten ilmoilla. Mutta valitettavasti kaikki äidit eivät osaa.
Olisi aika vammaisetn valtio jos kukaan ei olisi osannut syödä :). Oletko ihan tosissaan että sen tarkoitin? Nyt kysymys on käyttäytymisestä, että kaikki kelpaa mitä annetaan ja käytäydy hyvin, joskus hänkin kiukutteli paljon ja tästä seurannut se että menimme ulos ja odotin niin kauan kun se loppui. Kun en itse halua että muut kuuntele kun oma lapsi huuta. Kotona toinen asiaa ja saa huuta niin paljon kun ääntä mahtuu.
 
Olisi aika vammaisetn valtio jos kukaan ei olisi osannut syödä :). Oletko ihan tosissaan että sen tarkoitin? Nyt kysymys on käyttäytymisestä, että kaikki kelpaa mitä annetaan ja käytäydy hyvin, joskus hänkin kiukutteli paljon ja tästä seurannut se että menimme ulos ja odotin niin kauan kun se loppui. Kun en itse halua että muut kuuntele kun oma lapsi huuta. Kotona toinen asiaa ja saa huuta niin paljon kun ääntä mahtuu.
Niin ja kenenkään muun lapsi ei voi osata käyttäytyä?

Ja miksi pilkkaat vammaisia? Kyllä hekin osaavat syödä ja ovat ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei jonkun perheen raivoava lapsi pilaa mun kauppareissua. Liikun kaupassa osastolta toiselle joten ei se lapsen huuto aina edes kuulu yhtä kovana.

Jos lapsi on väsy vaikka hoitopäivän tai pitkittyneen markettikierroksen jäjiltä (on vaikka sovitettu kenkiä jne), niin se voi huutaa pitkään, vanhemmilla voi olla kiire, ja itse en ala lapsen raivarin takia palauttamaan tavaroita hyllyihin ja tulemaan uudestaan.
Kaikki eivät myöskään asu markettien tuntumassa ja erillinen, pitkä autoreissu marketiin olisi kohtuuton vaiva.

Jos lapsi karjuu, mä nopeutan vauhtia ja pusketaan se kauppareissu pikana läpi.
 
Siinä nyt ei ole mitään outoa. Ei kai kukaan oikeasti lapsille tilaa lastenlistoilta? Meillä ainakin lapset saavat ihan "oikeat" annokset, eivätkä mitään nauravia nakkeja.
En syö valitettavasti nakkeja itse, enkä anna lapsille ne syödä. Miksi? Mikä ruokaa se on. Myös annoksia kyllä syödään mielummin a la carte puolelta jos lähellä on sellainen paikka missä olemme. Kun annokset ovat just hyvää kokoisia vatsalle. Jokaine ajattelee asiaa miten halua.
 
En syö valitettavasti nakkeja itse, enkä anna lapsille ne syödä. Miksi? Mikä ruokaa se on. Myös annoksia kyllä syödään mielummin a la carte puolelta jos lähellä on sellainen paikka missä olemme. Kun annokset ovat just hyvää kokoisia vatsalle. Jokaine ajattelee asiaa miten halua.
Sanoinko että lapselle pitäisi antaa nakkeja? Opettele ymmärtämään Suomenkieltä kerran täällä muka asut.
 

Yhteistyössä