Millainen nainen ajattelee, että miehen on tehtävä työnsä palkintonsa (nainen) eteen?

  • Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti
"feenix"
100 eurolla saa suht laadukkaan naisen, eikös sossusta saa jo rahat huoriin jos tarvitsee. En ymmärrä mihin perustuu ulina, ettei saa römpsää. Jos ei edes senvertaa osaa, että käy netistä tilaamassa huoran kotiinsa tai johonkin muualle, niin olkoot ilman pimpsaa.
 
"titi"
Hmm... Tiedän kyllä naisia, jotka ajattelevat noin. Se on jotain entisaikojen perua, kaupankäyntiä. Outoa kyllä, nämä naiset esittävät siveää moralistia ja pitävät esim. seksiä ensitapaamisella kauheana asiana. Tämän naistyypin avioliitot eivät myöskään tunnu kestävän, koska miehen valinta on perustunut ainoastaan järkisyihin, tai sanotaanko ulkoisiin syihin ja konventioihin.
 
Mulla on tuttava, joka ajattelee noin. Lisäksi hänellä on ihan käsittämätön vaatimuslista siitä mitä miehen pitää olla. Lienee turha mainita että tämä neitonen on nelikymppinen vanhapiik...sinkku?
 
[QUOTE="Miss Piggy";30360143]Eihän naiset miehiä varten laittaudu! :O Kysy vaikka missä ja vaikka keltä, itseään ja toisia naisia varten vaan muijat puleeraa. :D[/QUOTE]

Ai nii joo, itteäni ja muita naisia varten mä pilluni sheivaan. :D
 
Kyllä mä laittaudun oikein viimesen päälle, jos joudun osallistumaan vaikka johonkin miehen työjuttuun avecina. Liekö sitten tarkoitus näyttää kuinka korian palkinnon ukko on itelleen napannut..
 
lördä
[QUOTE="Miss Piggy";30360143]Eihän naiset miehiä varten laittaudu! :O Kysy vaikka missä ja vaikka keltä, itseään ja toisia naisia varten vaan muijat puleeraa. :D[/QUOTE]

No mun muija pistää monesti seksipöxyt jalkaan, ei se niitä nyt muitten naisten takia jalkaan laita. Onko tää jotain feministihössötystä, oon joskus kuullu tälläsiä höpinöitä jostain, eipä niitten höpinöistä kukaan täysjärkinen mitään ymmärrä, joten ne voi jättää ihan omaan arvoonsa.
 
lördä
Kyllä mä laittaudun oikein viimesen päälle, jos joudun osallistumaan vaikka johonkin miehen työjuttuun avecina. Liekö sitten tarkoitus näyttää kuinka korian palkinnon ukko on itelleen napannut..
No en minäkään noihin tilaisuuksiin mene parta ajamattomana ja verkkarit jalassa, homman tietty kruunaisi vanhan viinan haju. On kai se joskus ihan hyvä näyttää ihan normaali ihmiseltä, eikä siltä että oltaisiin jostain pystymetästä revitty :D
 
"Miss Piggy"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30360187:
Niin onhan se tosi karmeaa, kun ei näe, miten mustat silmänaluset tai miten valkoiset ripset ihan oikeasti ovat. :D
Miksi pitää olla valkoiset silmänaluset ja mustat ripset, toisinpäin olis paljon naturellimpaa... Miehiä varten taas värkätään, nih. :(
 
[QUOTE="Miss Piggy";30360182]Joo, omaksi iloksi kaikki kureliivit, pushupit, rakennekynnet, tekoripset, irtotukat, karvojen nyppimisestä, piikkikorot... Ne on niin tosi mukavia hei ja naapurin Pirkko tulee kateelliseksi. En mä miehiä varten, miehet pyh![/QUOTE]

Ja se korkkareiden käytöstä tulevat suonenvedot vasta hauskoja onkin keskellä yötä, mutta mitä sitä ei tekisikään omaksi iloksi.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Miss Piggy";30360203]Miksi pitää olla valkoiset silmänaluset ja mustat ripset, toisinpäin olis paljon naturellimpaa... Miehiä varten taas värkätään, nih. :([/QUOTE]

No todellakin. Ja muita ihmisiä. En minä itse niitä silmänalusiani ja ripsiäni joudu itse tuijottelemaan, mutta en halua näyttää muiden silmissä kipeältä kummitukselta.
 

Yhteistyössä