Apua, en tiiä onko tampooni jäänyt sisälle.. :( *ällövaroitus*

  • Viestiketjun aloittaja nonnniin
  • Ensimmäinen viesti
ap..
Alkuperäinen kirjoittaja Syvä huokaus;30361503:
Aapeellä tainnut olla tylsä ilta kun on pitänyt tämmöinen trollijuttu taas keksiä....
Hienoa, ettei sun täydellisessä elämässä mitään outoa tai odottamatonta voi tapahtua mutta jos jollekin (minulle nyt) näin käy, ei sitä tarvitse olla täällä kummeksumassa..
 
ap..
Saako udella, enkä tosiaan tarkoita mitään vittuilla, et onko yhdyntäkin susta jotenkin inhottavaa? Vai onko ne vaan ne sormet mitä sinne ei saa tunkea?
Tämähän ei tosiaan liity millään tavalla alkuperäiseen ongelmaan, mutta koska tämä nyt tuntuu nousevan suurimmaksi asiaksi tässä niin kyllä, nautin seksistä ihan kuin normaalitkin ihmiset. Joskaan en ole kovin uskalias eli seksi on aika tavallista.
Eli sormet vaan on ällöttäviä ja niinkuin aiemmin jo kirjoitin, esim. piilolinssejä en voisi ikinä kuvitella laittavani, siinä on samanalainen tunne kun tässä alapää-jutussa.. jos tämä yhtään selventää asiaa.
 
"moi"
Kyseessähän ei ole se, että sinä et halua kaivella alapäätäsi sormilla.
Sinun ei tarvitse tästä lähtien kaivella jokaikinen päivä sitä haaroväliä.
Mutta kyllä minäkin ulkopuolisena pidän sitä todella omituisena, ettei tälläisessä poikkeustilanteessa voi kokeilla itse, ihan samaan tapaan "pakosta", kuin se lääkärissäkin kävisi toisten puolesta.
Nimittäin se alapää ei todellakaan ole mikään pohjaton kaivo. Kun menee kyykkyyn, hyvin todennäköisesti pystyt tuntemaan "pohjan" sormillasi, jolloin se vierasesine myös sieltä löytyy, jos sellainen on.
Lääkäriaikoja on muutenkin vaikea saada, niin kannattaisi edes yrittää kokeilla, josko voisit itse tälläisen asian hoitaa.
Asia on tietenkin eri, jos et mitenkään saa sitä itse ulos/tulee tulehdusoireita.

Rohkeasti vain kokeilet, sinä et takuuvarmasti siihen kuole. Ajattelet vain, että nyt on kokeiltava ja sillä selvä.
 
ap..
[QUOTE="moi";30362230]Kyseessähän ei ole se, että sinä et halua kaivella alapäätäsi sormilla.
Sinun ei tarvitse tästä lähtien kaivella jokaikinen päivä sitä haaroväliä.
Mutta kyllä minäkin ulkopuolisena pidän sitä todella omituisena, ettei tälläisessä poikkeustilanteessa voi kokeilla itse, ihan samaan tapaan "pakosta", kuin se lääkärissäkin kävisi toisten puolesta.
Nimittäin se alapää ei todellakaan ole mikään pohjaton kaivo. Kun menee kyykkyyn, hyvin todennäköisesti pystyt tuntemaan "pohjan" sormillasi, jolloin se vierasesine myös sieltä löytyy, jos sellainen on.
Lääkäriaikoja on muutenkin vaikea saada, niin kannattaisi edes yrittää kokeilla, josko voisit itse tälläisen asian hoitaa.
Asia on tietenkin eri, jos et mitenkään saa sitä itse ulos/tulee tulehdusoireita.

Rohkeasti vain kokeilet, sinä et takuuvarmasti siihen kuole. Ajattelet vain, että nyt on kokeiltava ja sillä selvä.[/QUOTE]

Luuletko etten ois itseäni tsempannu tähän? Joo mutta asia on nyt hoidossa ja se siitä, end of story..
 
Uros
Mulla samanlainen paha ongelma.
Olin naisissa viime viikolla enkä tiedä unohtuko kortsu paikalleen.
En uskalla kokeilla tai kattoa sitä, mutta vessassa käynnin jälkeen pönttö näyttää aina ihan puhtaalta.
Mitä tässä vois tehdä, kun en uskalla edes lääkäriin mennä. Pyytävät vielä näyttämään ton paikan siellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"hmh"
Mulla samanlainen paha ongelma.
Olin naisissa viime viikolla enkä tiedä unohtuko kortsu paikalleen.
En uskalla kokeilla tai kattoa sitä, mutta vessassa käynnin jälkeen pönttö näyttää aina ihan puhtaalta.
Mitä tässä vois tehdä, kun en uskalla edes lääkäriin mennä. Pyytävät vielä näyttämään ton paikan siellä.
I can feel u pain <3

onko housut alkanu tuntua ahtaalta tai hölskyviltä?
 
Uros
[QUOTE="hmh";30362844]I can feel u pain <3

onko housut alkanu tuntua ahtaalta tai hölskyviltä?[/QUOTE]

En käytä housuja, kun pidän näin viikolla vaan kylpytakkia päällä.
Mutta ottakaa nyt tosissaan tää! Voiko mulle tulla nyt joku tulehdus tai vaikka sellainen, että se vehje vettyy tai jotain?
Tää on oikeasti vakava paikka ja toivon vaan viisaita vastauksia vaikka lääkäriltä tai joltain parisuhdeoppaalta. Siis sellaselta, joka ei vaan naura ihmisen vakavalle ahdingolle.

Vai pitäisköhän mun nyt viikolla kokeilla niitä housuja jalkaan?
 
"hmh"
En käytä housuja, kun pidän näin viikolla vaan kylpytakkia päällä.
Mutta ottakaa nyt tosissaan tää! Voiko mulle tulla nyt joku tulehdus tai vaikka sellainen, että se vehje vettyy tai jotain?
Tää on oikeasti vakava paikka ja toivon vaan viisaita vastauksia vaikka lääkäriltä tai joltain parisuhdeoppaalta. Siis sellaselta, joka ei vaan naura ihmisen vakavalle ahdingolle.

Vai pitäisköhän mun nyt viikolla kokeilla niitä housuja jalkaan?
Ei kun mene lääkäriin. Päivystykseen suoraan ohi sydänkohtausta saavien paappojen, korviaan kitisevien kakaroiden ja astmaisten mummojen... kyllä tää sun juttu kuulostaa tärkeimmältä.
 
Uros
[QUOTE="hmh";30362936]Ei kun mene lääkäriin. Päivystykseen suoraan ohi sydänkohtausta saavien paappojen, korviaan kitisevien kakaroiden ja astmaisten mummojen... kyllä tää sun juttu kuulostaa tärkeimmältä.[/QUOTE]

Jos kummikin olis joku toinen tapa selvittää tämä. Ei kai kukaan ensimmäistä neuvojaa usko muutenkaan? Luulisi nyt perhepalstalla olevan joku joka on törmänny samanlaiseen ongelmaan. En voi olla maailman ensimmäinen joka ei sinne uskalla kurkkia keskellä viikkoa, kun pitäis levätä.
Ihmettelen eniten sitä, että vastauksia ei saa, vaikka täällä vastaillaan kaikkiin trolleihinkin, niin ei sitten tällaisiin vakaviin juttuihin.
Mikä tän palstan tarkoitus oikein on olevinaan? Täällä pitäisi ratkoa juuri tuollaiset tärkeät kysymykset ja lääkärit voi sitte hoitaa niitä maanantaiaamujen selkäkipuja ja muita, jotka täällä ei ratkea.
Nolottaa mennä naisiin seuraavan kerran, kun ei sitten tiedä, mitä on odotettavissa. Vettynyt keltainen lerppa tai jotain kamalaa. Ja tietty se edellinen kortsu, jos se nyt on sinne unohtunu.
 
Saman kokenut
Jos kummikin olis joku toinen tapa selvittää tämä. Ei kai kukaan ensimmäistä neuvojaa usko muutenkaan? Luulisi nyt perhepalstalla olevan joku joka on törmänny samanlaiseen ongelmaan. En voi olla maailman ensimmäinen joka ei sinne uskalla kurkkia keskellä viikkoa, kun pitäis levätä.
Ihmettelen eniten sitä, että vastauksia ei saa, vaikka täällä vastaillaan kaikkiin trolleihinkin, niin ei sitten tällaisiin vakaviin juttuihin.
Mikä tän palstan tarkoitus oikein on olevinaan? Täällä pitäisi ratkoa juuri tuollaiset tärkeät kysymykset ja lääkärit voi sitte hoitaa niitä maanantaiaamujen selkäkipuja ja muita, jotka täällä ei ratkea.
Nolottaa mennä naisiin seuraavan kerran, kun ei sitten tiedä, mitä on odotettavissa. Vettynyt keltainen lerppa tai jotain kamalaa. Ja tietty se edellinen kortsu, jos se nyt on sinne unohtunu.
Älä huoli jo se on sinne unohtunu. Mulle kävi toissa vuonna samaa mut luonto hoiti sen niin että roppa imas sen kaiken takas ja olin ihan viriili vaikka oon jo melkein kolmekymppinen äijä.
Säästy siis yhen välineen hintaki. Ainoo oli että maha oli sitte vähän turvonneen tuntunen kunnes pääsin vessaan. Ei sun tartte tehä mitään tollasen jutun takia. Noita aina sattuu kun bailaa. Ihan tava juttuja.
 
Vierasss
No kyllä sinne vaan voi hukkua. Mulla ainakin on ihan tosi syvä reikä, ei sormetkaan riitä. Lisäksi leveä, taidan siis olla iso pimppinen.

Ap, ei sinun ongelmassa ole mitään ihmeellistä, siis alkuperäisessä, että jotain unohtuu sisälle. Mutta tuo on minusta kummallista, ettet edes itseäsi hoitaaksesi rohkaistu tutkimaan paikkojasi. Se on hyvänen aika sinun oma pimppisi, eikä kukaan katso missään pahalla silmällä, että tuolla se tekee syntiä. Kuuluu minusta ihan omasta itsestä huolehtimiseen tuollainen asia. Hukkaat kyllä lääkärin aikaa kun sinne menet, etkä edes yritä ensin itse. Toivottavasti menet edes yksityiselle ja maksat käynnin itse.
 

Yhteistyössä