On se totta, palsta on nykyään täysin kuollut

"piipuli"
Mä jättäydyin aikanaan vuosia sitten pois uudistuksen myötä, koska en päässyt sisälle omalla nimimerkillä enää, vaikka salasana oli tasan oikea. Muillaki oli ongelmia. Ei tullut koskaan laitettua sähköpostia mihinkään tänne kaksplussalle asiasta, koska mulla oli siinä nikissä vanha sähköpostiosote joka ei enää toiminu enkä halua laittaa mun "virallista" sähköpostiosotetta mihinkään tällaseen. Ja olis siis pitäny tehä uus sähköposti enkä tiiä olisko ne edes uskonu mun olevan minä, koska siihen sähköpostiin olis ollu turha lähettää mitään uutta salasanaa, koska se ei toiminu enää.

Toinen oli se, että sillon tapahtu jotain ja harmaana samalla nikillä ku minä mustana kirjottelin alko uudistuksen jälkeen näkymään ne harmaidenkin vanhat kirjotukset muka minun kirjotuksia, eli mustina (nykysin näköjään sinisenä) joten meni vähän maku, että ihmiset luulee niiden olevan minun kirjotuksia.

Samalla jättäydyin pois tästä ja pääsin eroon koko kaksplusriippuvuudesta. Samoin tein myöhemmin vuosia sitten facebookin kanssa. Nykysin kun täällä käy, todellakin huomaan, ettei meno ole niinkuin ennen. Siis ei ole enää niin paljon ketjuja ja kirjoittajia jne. Ihan kuollutta on.
 
vieraas
Täällä ei ole enää ketään.
Täällä ei enää ole hyviä juttuja.
Täällä ei ole mielenkiintoisia persoonia kuin Milanna85.
Täällä ei ole enää hyviä provoja.
Täällä ei ole enää kunnon tappeluja eikä väittelyitä.
Täällä ei ole enää mitään.
 

Yhteistyössä