Täällä kun nykyään ei tunnu nämä modet hoitavan hommiaan

  • Viestiketjun aloittaja Liekkiö
  • Ensimmäinen viesti
Liekkiö
Ja useampi palstalainen on tästä motkottanut. Ja välillä he hoitavat hommansa todella tehokkaasti päin persettä niin sanotusti, jakavat ihme banneja ym.

Ihan vain siitä sitten aloin pohtia, että miten nämä modet on valittu? Pääseekö hommaan kuka vain ja jos pääsee niin miten?
 
Liekkiö
[QUOTE="voi itku";30361816]On sinullakin huolenaiheita :flower:[/QUOTE]

Ei ole huolenaihe, mutta sairaslomalla on aikaa pohtia näitä maailmankaikkeuden outouksia.
:flower:
 
lactobasillus
Mikä sua oikein vaivaa kun valitat modeista jatkuvasti?

Eikö sulla oo todellakaan tullut mieleen, että jos olet banneja saanut, niin olet varmaan ne ihan itse käytökselläsi aiheuttanut?
 
"jorma"
Mua huvittaa tämä banneista motkottaminen, kun ketään ei voi bannata jos ihminen osaa edes pikkuisen käyttää nettiä. Aika uusavutonta porukkaa tämäkin palsta pullollaan.
 
Liekkiö
[QUOTE="jorma";30361891]Mua huvittaa tämä banneista motkottaminen, kun ketään ei voi bannata jos ihminen osaa edes pikkuisen käyttää nettiä. Aika uusavutonta porukkaa tämäkin palsta pullollaan.[/QUOTE]

:LOL:
 
[QUOTE="jorma";30361891]Mua huvittaa tämä banneista motkottaminen, kun ketään ei voi bannata jos ihminen osaa edes pikkuisen käyttää nettiä. Aika uusavutonta porukkaa tämäkin palsta pullollaan.[/QUOTE]

ei se bannin laitto vaan sen tarkotus.
aika lapsellista kiertää sääntöjä ja tulla takasin piipittämään palstalle.
 
"jorma"
No minä voin tehdä vaikka niin, että joka viestin minkä lähetän tulee se eri ip osoitteesta, joten siinähän naurat ja siinähän yritätte bannata. Ainoa tapa jolla voitte estää minun viestien lähettelyn on se, että suljette koko palstan.
 
Liekkiö
[QUOTE="jorma";30361902]No minä voin tehdä vaikka niin, että joka viestin minkä lähetän tulee se eri ip osoitteesta, joten siinähän naurat ja siinähän yritätte bannata. Ainoa tapa jolla voitte estää minun viestien lähettelyn on se, että suljette koko palstan.[/QUOTE]

Nauroin kyllä sinun seuranasi, en asiallesi.
 
"jorma"
Ei mulla ole tarvetta tehdä mitään toimenpiteitä sentakia että pelkäisin banneja, kun suht asiallisesti kuitenkin yritän aina kommentoida. Mutta eipä toi kovin vaikeaa olisi, jos vaikka haluaisi trollata koko foorumin täyteen paskaa.
 
hakkeripoju
[QUOTE="jorma";30361931]Ei mulla ole tarvetta tehdä mitään toimenpiteitä sentakia että pelkäisin banneja, kun suht asiallisesti kuitenkin yritän aina kommentoida. Mutta eipä toi kovin vaikeaa olisi, jos vaikka haluaisi trollata koko foorumin täyteen paskaa.[/QUOTE]

Autismi on vahva tässä.
 
"Hei!"
Hei modet!

Miten pääsen joukkoonne? Olen tunnollinen. Minulla on paljon aikaa moderoida, sillä olen sairaslomalla. Rakastan sääntöjä!

Kuulisin mielelläni lisää moderoinnista, vastatkaa vaan rohkeasti moderaattorit! :)
 
"Birjo"
kaikki kuvittelee että modeeraus on lystiä ja helppoa hommaa,mutta voin kokemuksesta sanoa että ei ole!
Se vie lopunkin vapaa ajan,turha kuvitella siinä samassa ompelemaan ja tekemään ruokia tms.
 
Mun ymmärtääkseni kuka tahansa saa hakea moden paikkaa. Varmastikaan kaikkia ei valita, mutta jos nykymeininki ei miellytä, niin ehdottomasti kannattaa sitten pistää hakemusta menemään ja koittaa muuttaa moderoinnin suuntaa parempaan päin.

Tosin, mitä luultavimmin siinä moderoinnissa on linjaukset, joiden sisällä pitää pysyä. Joten täysin omaa linjaa tuskin pystyy noudattamaan, mikäli se poikkeaa kovasti siitä "linjasta".

Ja jos moderoinnissa on jotakin vikaa, niin eipä se täällä valittaminen asiaa auta. Meinaan, että modeista on vinguttu ja valitettu vuosikaudet ja sama meno jatkuu vaan yhä edelleen. Kannattanee sitten ottaa yhteyttä jonnekin "ylemmälle taholle" ja koittaa saada sitä kautta muutosta. Tosin saattaapi olla niinkin, että se ylempi taho on sitä mieltä, että moderointi on riittävän hyvää, eikä moderointiin ole tarve puuttua.

Tällöin se vika ei ole moderoinnissa, vaan jossakin muualla. Kuka arvaa, että missä?

Mulla ei ole moderoinnista sen kummempaa mielipidettä. Ihan hyvin nuo ovat vissiin hommansa hoitaneet. Ei mulla ainakaan ole valittamista. Toki täällä on ajoittain törkyviestejä ikävän paljon, mutta eipä tähän ole muuta ratkaisua, kuin modejen lisääminen. Mutta ilmeisesti järin suurta tungosta ei sinne suuntaan kenelläkään ole. Ja jos en itse edes yritä modeksi pääsyä, eli en ole valmis tekemään asian eteen mitään, niin eipä mulla taida olla tuolloin järin suurta oikeutta asiasta edes valittaa. Tosin en koe moiseen kyllä tarvettakaan.

Bannivinkujia en oikein ymmärrä. Toki, joskus voi käydä niinkin, että mode tekee virheen. Mutta kun KAIKKI bannit tuntuu AINA olevan modejen tekemiä virheitä. Kertaakaan en ole nähnyt tilannetta, jossa kaikki olisivat sitä mieltä, että banni tuli aiheesta. Vähintäänkin se bannin saaja on toista mieltä.

Mun mielestäni se on ihan v*tun noloa, jos aikuinen ihminen saa keskustelupalstalla bannia, koska hän ei kykene käyttäytymään edes siinä määrin, kuin mitä täällä käyttäytyminen vaatii, jotta välttyy bannilta. Voin vielä ymmärtää, jos joku käy kerran jäähyllä, mutta että toistuvasti ja pitkiäkin aikoja...jonka jälkeen sama meno jatkuu edelleen. Tsiisus :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä