Desogestrel Sandoz

  • Viestiketjun aloittaja tossukka
  • Ensimmäinen viesti
tossukka
Käytän Sandoz minipillereitä, nyt vain on alkanut ärsyttämään kun vuodan koko ajan! Menkat kesti 10pv ja siitä olin "kuivana" muutaman päivän ja sitten alkoikin taasen vuoto! Joudun siis olemaan rättihousuissa koko ajan,kun ei tiedä milloin hulahtaa..välillä vuotoa ei tule kuin silloin kun käyn wc:ssä ja kun pyyhin,sitten taas välillä hulahtaa niinkuin menkoissa konsanaan! Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä pillereistä ja onko muille aiheuttanu tuollaista ongelmaa? todella tehokkaita pillereitä kun ei tee mieli mennä lähellekkään miestä kun veri lentää! :/ Lisäksi minulla puskee välillä hikeä ja maha on kipeä niinkuin menkat alkaisivat..Pitänee vissiin lopettaa koko pillerit kun elämä on yhtä vuotoa. Olen syönyt noita reippaan kuukauden.
Sorry sekava kirjoitus mutta lapsi hyppii niskassa niin on vaikea keskittyä :D
 
vieraaaaz
Mä oon syönyt niitä vajaa 8kk ja nyt eka normaali kierto takana. Ekat 2kk vuosin koko ajan, sit oli pieni tauko ja vuosin 3 viikkoo. Mulla pysy ehkä 2viikkoo aina menkat pois ja vuosin taas 2-3 viikkoo, ton alun hullun vuodon jälkeen. Ite sain noi synnytyksen jälkeen, jolloin hormoonit toki viä sekaisin. Sanoivat apteekista et pitäis n. 6kk syödä jotta näkee sopiiko ne, kestää kuulemma ihmisestä riippuen kk-puoli vuotta jotta hormonitoiminta normalisoituu. Mun kokemus siis synnytyksen jälkeen. Nyt oon ollu tyytyväinen, ovat toimineet ihan ku pitää. Tota vuotoaikaa mulla siis kesti sen puolisen vuotta.
 
Täällä yks!
Ite oon syöny sandozia yli 6kk ja aivan hirveetä toi vuotaminen...ihan jatkuvasti. Välillä voi olla pari päivää ettei mitään mutta sitten taas 2vk jatkuvaa tiputtelua. Vie kyllä seksihalut toi vuotaminen...Ja naama on pahempi kuin monella murrosikäsellä..itellä ei ikinä ollu nuorempana aknea ja nyt tää on aivan kamalaa. En vaan enää tiedä mihin vaihtais kun 6 eri pilleriä syönyt :/
 
vierailija
Itse aloutin syönii 30.4 minipillerit desogestrel sandoz merkisen kuukautiset alkoi pari päivän päästä kesti 3 päivää sit oli poissa 2 päiväö taas alkoi ja nyt on ollut jo pitempää poissa kuukautiset noi 4 /5 päivää kipuja oli vaan vupdon aikana kuukautisen aikana enenn oli hormonikierukka otin sen pois koska oli kokoajan vatsakipenä ei sovikut minulle olenkaa katsotaan miten menää muuteen on sopinut tosi hyviin minulle
Vuoto kuukautis vuoto on normali
 

Yhteistyössä