Onkohan toi parketti hyvin hiottu vai ei...?

  • Viestiketjun aloittaja pilkunnus
  • Ensimmäinen viesti
pilkunnus
Asiallinen firma kävi hoitamassa parketin hionnan ja lakkauksen. Pinta on kuitenkin ärsyttävällä tavalla aalttoileva kynnyksien edessä. Kuulemma pitää erilaisella koneella vetää siitä kohdin. Mulla vaan ottaa silmiin se aaltoilu, tosin oon melko tarkka. Liianko? Onko kellään kokemusta parketin hionnasta? Onko ollut aaltoilua vai ihan tasaista myös kynnyksien edessä?
 
"sepäse"
No voi pylly. Firma on pitkän linjan tekijä täältä pk-seudulta. Onhan niillä useampi äijä hommissa, oikein osaavalta sinänsä vaikutti mies. Kertoili lattiasta sitä sun tätä. Mut mietin et tossa varmaan erilaisia tyylejä, jotkut nusaa pilkkua ja toiset ei. Minä kuulun ensinnä mainittuihin. Toimari tosiaan sanoi, että tulee katsomaan, jos se mua häiritsee. Mut et kuulemma se tosiaan pitää vetää erilaisella koneella siitä kohden ja siks voi aaltoilua tulla. Vähän. Mut tossa se ottaa silmään ku valo heijastaa just sopivasta kulmasta. Samoin ne kynnyksen edustat aaltoilee muuallakin, mut ei osu silmään. Tässä nyt mietin er jaksaako ruveta taas hinkkaamaan...Kiitos tosiaan vastauksista.
 
"nose"
http://tinypic.com/?t=postupload

Kiitos linkistä. Ihanpa innostuin kokeilemaan. Sanokaa ny, oonko liian pilkunnus*** Tosin eipä kuvaan saa niitä aaltoja oikeen. Näkyy todellisuudessa enemmän, kuvaan saa vain sen kohdan, johon valo osuu. Ja onpa siinä joku lakkakokaarekin. Aijai. On tässäki lauantai-illan aktiviteetti..
 
sepäri
Kiitos näkökannoistanne! Jaa, mä en nyt vain sit tiedä jotta kuuluuko tuollainen jälki parketin hionnan tuloksiin vaiko ei. Kuten sanottu, ihan ammattilaiselta vaikuttibtekijä. Mut varmaan mun pilkunnus***silmillä ei tota opi sulattamaan. Jos täällä joku on, jolla parketti hiottu ilman tuollaista jälkeä ni mukava olis kuulla. Että onko toi nyt sit ihan tavallinen lopputulema vai hutliointia. Hmm. Kuluuhan se ilta näinkin, lattialautoja tuijotellen.. Ehe.
 
nomikäsenyoli
Ah, kiitos edelliselle. Kyllä mä nyt sit otan siihen toimariin yhteyttä. Kun onpa sitä jos jonkinlaista remppaa isseki vääntäny, niin tietää jotta huolellisuus on iso tekijä. Kai se ossaapi ammattilainenki juosten gusta..
 
nominähänse
Kuulkaas pakko tulla kertomaan, että kommenttienne perusteella uskaltauduin reklamoimaan, ja firmapa tuli jahieoa pamautti aaltoilut pois. Ihanaa! Harmittaa vaan, et nyt jäi sitten eri tavoin kiiltelevät lakkauakohdat. Toivottavasti himmenee ajan myötä. Herää van kysymys, et miksei vaan olis heti tehnyt ukkeli parastaan, ni olis hyvä..
 

Yhteistyössä