Jännä tunne kun tietää että aviomies on tällä hetkellä toisen naisen kanssa..

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
.. eikä juurikaan edes haittaa.

Vähän miettinyt tässä illan mittaan että järjestely joka tehtiin lapsen takia on muutettava jos siitä tulee jotain vakavaa. Ja hah, ainoa mikä oikeasti vituttaa on ajatus että meidän mökki ilmeisesti jää miehelle ja että tämä nainen siellä sitten emännöisi.

Miehen saa pitää, mähän tiedän mitä se saa, muttei mun mökkiä :D

No joo, avauduin kun tuntui siltä, kiitos.
 
vvvvvvvvvvv
Ja sä ajattelet tossa vaiheessa RAHAA?! No se on täysin oikein että miehesi pettää. SUN rakkaus on kuollut jo ajat sitten. Tossa vaiheessa pitäisi olla tärkeämpää joku muu kuin materia!!
 
vvvvv
No hitsi! Mitäs sille mökille keksittäis....? Heltyiskö se mies jos oikein kauniisti pyytäisit sitä mökkiä? Suostuithan sinäkin miehen mieliks tälläseen järjestelyyn O :)

Jos se vaikuttaa lopulliselle, että mies sen saisi, nii käy ny vaikka poraa reikiä kattoon?
 
"tiina"
Ja sä ajattelet tossa vaiheessa RAHAA?! No se on täysin oikein että miehesi pettää. SUN rakkaus on kuollut jo ajat sitten. Tossa vaiheessa pitäisi olla tärkeämpää joku muu kuin materia!!
Ei mun mies "petä", meillä on järjestely lapsen takia jonka takia pysymme saman katon alla. Meille kummallekin selvää että parisuhde loppu mutta jaamme kodin, arjen, lapsen asiat ym.
Ja totta vitussa mun rakkaus on kuollut jos ei pahasti paina tietää missä mies nyt on.
 
"tiina"
No hitsi! Mitäs sille mökille keksittäis....? Heltyiskö se mies jos oikein kauniisti pyytäisit sitä mökkiä? Suostuithan sinäkin miehen mieliks tälläseen järjestelyyn O :)

Jos se vaikuttaa lopulliselle, että mies sen saisi, nii käy ny vaikka poraa reikiä kattoon?
No, tämä järjestely oli 100% minun halustani, nyt tietty mieskin jo nauttii järjestelyn hedelmistä.

Toi kattoidea oli aika hyvä... no ei, sille se jää ja siihen sit joskus sopeudun :)
 
"tiina"
[QUOTE="Pipsa";30370623]Lapsi varmaan on varmaan niin kiitollinen että rakentaa teille alttarin uhrauksenne vuoksi, kunhan vähän isommaksi kasvaa ja ymmärtää.[/QUOTE]

Sen näkee sitten. Tai voidaanhan me tietty repiä pojan koti rikki jo nytkin, sen sijaan että elämme täällä (ainakin vielä) ihan sovussa keskenämme, pidämme perheenä jopa hauskaa yhdessä. Molempi pahempi.
 
En ymmärrä
Minä en totta vie ymmärrä että miksi ap on halunnut moisen järjestelyn? Tietysti lapselleen haluaa parasta mutta onko tuo oikeasti sitä? Rajan takiako vai kulissien takiako asutaan saman katon alla?!
 
jaah
[QUOTE="tiina";30370624]No, tämä järjestely oli 100% minun halustani, nyt tietty mieskin jo nauttii järjestelyn hedelmistä.

Toi kattoidea oli aika hyvä... no ei, sille se jää ja siihen sit joskus sopeudun :)[/QUOTE]

Tottakai nauttii kun saa voita molemmin puolin leipää. Saatko sinä sitten etsiä itsellesi miesseuraa? Arvaan että et ;)
 
"tiina"
[QUOTE="tiina";30371201]Höpsis, totta kai voin, enhän mä nyt mikään tyhmä ole, enkä todellakaan mikään tossu????[/QUOTE]

Mistähän noi kys.merkit tohon tupsahti, piti laittaa hymy-hymiö..
 
"tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä;30370777:
Minä en totta vie ymmärrä että miksi ap on halunnut moisen järjestelyn? Tietysti lapselleen haluaa parasta mutta onko tuo oikeasti sitä? Rajan takiako vai kulissien takiako asutaan saman katon alla?!
Raha ei ole oikeastaan pointti, tulisin mainiosti toimeen omillanikin (paitsi se mökki ;) ) Kulisseistakaan ei ole niin väliä jos siis tarkoitat sillä mitä ihmiset ajattelevat.

Kyllä tässä meidän välillä on vain yksi ainoa liima ja se on tuo lapsi, kumpikaan meistä ei halunnut repiä häntä kotoaan kahteen erilliseen asuntoon ja sukkuloimaan niiden välillä. Emme enää rakasta toisiamme niin kuin mies ja vaimo, mutta olemme ystäviä tai ainakin hyvin ystävällisiä toisillemme, tuemme toisiamme vanhemmuudessa jne. Saattaa muuten olla tuossa jo paljon enemmän kuin monessa "oikeassa" liitossa. :)

En koe tätä uhraukseksi, minunkin aikani tulee vielä, kunhan lapsi on vähän isompi ja "vahvempi".
 
"..."
Odotas kun sun miehesi rakastuu ja haluaa alkaa elämänsä rakastamansa naisen kanssa. Ehkä jopa perheenlisäystä. Ja uudelle naiselle järjestelysi ei todellakaan sovi. Varaudu heittämään hyvästit laskelmoinnillesi pian! Aika naiivi suunnitelma. Lapset myöskin vaistoaa teatterin ja kärsii tunneongelmista sitten myöhemmin. Mallinne kasvattaa kieroon.
 
"hehh"
Ihmiset oikein nauttii kun luulevat että saavat tölvittyä mahdollisimman pahasti ap:ta :D totuus on kuitenkin se, että maailmassa on miljoonia järkiliittoja, jotka voi toimia jopa paremmin kuin "rakkausliitot".

Itsekin olen tälläisen järkiliiton lapsi, enkä kyllä koe olevani mitenkään vinoon kasvanut tai tunnevammainen :D vanhemmat on nyt eronneet ja silti edelleen ollaan usein yhdessä viettäen aikaa, vaikka molemmilla on uudet kumppanit. Samaa ei voi sanoa monista muista, kun tunteet roihuaa niin ettei edes perusasioita pystytä eron jälkeen asiallisesti hoitamaan. En pystyttäisi vanhemmilleni alttaria uhrauksesta, mutta olen iloinen että heillä on järki pysynyt touhussa mukana aina.
 
älä huoli
Yksi perheellinen aviomies kävi eilen illalla luonani sekstailemassa. Mahtavaa oli.

Ei pelkoa kuitenkaan siitä, että havittelisin miestä kokonaan itselleni tai sitä mökkiäkään. En halua mihinkään uusperhekuvioihin. Haluan säilyttää oman ydinperheeni ja oman kotini. Kunhan vain puramme seksuaalisia paineita toistemme kanssa. Ei siinä sen syvemmästä ole kyse.
 
höpöp
Hassua lukea näitä nälvimisjuttuja. 2 aikuista on KERRANKIN osannut järjestää asiat, kuten aikuisten kuuluu. Mutta siinähän se varmaan onkin, kaikki katkerat, jotka eivät itse ole osanneet, ovat täällä ahdistustaan ja kateuttaan purkamassa.

Kaikkea hyvää ap, tuolla asenteella saat kyllä aikanasi omankin onnesi ilman, että lapsen on pitänyt ylenmäärin kärsiä :)
 

Yhteistyössä