lapset kattoo kun teinit..

  • Viestiketjun aloittaja dallaajaja
  • Ensimmäinen viesti
dallaajaja
Meidän poika 17v ja sen tyttöystävä pistää niin vihaks. Sen likka on semmonen emo gootti, ei siinä mitään mutta luonteeltaan tosi suorasanainen ja äänekäs, ottaa niin päähän kun meillä on myös 4v ja 6v lapset. No tietenkin nää nuoret sitten imeskelee niitten edessä! Kuinka typerää.*
Kerrankin kun tulin töistä kotiin ja olin hakenut penskat niin kuulu niien huoneesta semmosii äänii että en antanu lasten mennä sinne vaikka kinusivat.

Mitä tälle asialle voi tehdä? Mua vaan niin ottaa päähän kun 4 ja 6 vuotiaat joutuu näkeen tota..*
 
"Jummi"
Imeskelee? Mun puheessa tuo meinaa suuseksiä.. Sitä kuitenkaan teinit eivät lasten edessä tee..? Jos tuolla meinasit suutelointia, voi siitäkin sanoa, että kiva kun toisistanne tykkäätte, mutta voitte jatkaa tuota pojan huoneessa.
Seksiäänet keskellä päivää, noh, siitäkin voi jutella. Toiset tulee ottaa huomioon kiimankin keskellä, että volyymit pienemmälle ja vaikka musiikkia taustalle soimaan. Ja ovi tietenkin niin säpissä, että pikkuväki ei huoneeseen pääse!

Niille pienemmille lapsille voit opettaa, että toisen huone on yksityisaluetta, jonne ei ole luvallista mennä. Ja kun ovi on kiinni, niin ei jäädä siihen oven taa roikkumaan ja kiukuttelemaan.

Mutta se mua tässä nyt mietityttää, että ettekö te miehen kanssa koskaan pussaile tai halaile lasten nähden? Jos meinaan harmittaa, että lapset joutuvat katselemaan hellyydenosoituksia.
 

Yhteistyössä