Olenko muuttumassa puumaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "puuma"
  • Ensimmäinen viesti
"puuma"
Olenkohan ihan kaheli? Olen 35 vuotias onnellisesti naimisissa oleva perheenäiti ja lukion opettaja. Olen nähnyt toistuvasti viime aikoina unia - aivan, "sellaisia" unia - muutamista abipojista. Ihan kauheeta! Esimerkiksi tällä hetkellä opetan ryhmää, jossa pari tapausta, jotka saa hymyilemään tunnilla. Suloisia abipoikia, joilla on koko ajan sellainen ilkikurinen meininki päällä - mutta muuten fiksuja kuin mitkä. Yritä siinä sitten pitää auktoriteettiasemaa, kun mietiskelea unia, joissa näitä poikia on ollut. Voisin olla melkein näitten jannujen äiti! Puuuuh! :D

Sanokaa, että tää on ohimenevää, eikä mussa ole mitään puuman elkeitä!
 
Et sä vielä puumasta menis, mutta varmaan tajuat itsekin pitää nuo vain ajatuksina, etkä rupea millään tavalla "vikittelemään" poikia.

Ajatuksilleenhan ei mitään voi, eikä nuissa ajatuksissa sinänsä mitään pahaa edes ole.
Eri asia, jos fantasioisit lapsista.
 
heii,
Et sä vielä puumasta menis, mutta varmaan tajuat itsekin pitää nuo vain ajatuksina, etkä rupea millään tavalla "vikittelemään" poikia.

Ajatuksilleenhan ei mitään voi, eikä nuissa ajatuksissa sinänsä mitään pahaa edes ole.
Eri asia, jos fantasioisit lapsista.
älä nyt oo tommonen kalkkis! tuskinpa pojat pahakseen pistäis. niin siis sikäli mikäli ap on ihan mukiinmenevä tyyppi
 
"puuma"
No, en nyt tosiaan vikittelemään lähde :D vaikka täysikäisiähän nuo ovat. Mutta on nää opelta vähän kiusallisia ajatuksia. Varmaan alkoi ihan sellaisesta tahattomasta huulenheitosta poikien ja mun välillä, en nyt erittele enempää ettei vaan kukaan tunnista. Oon kyllä ihan pidetty ja mukiinmenevä ope, joten tiedä sitten, mitä tykkäisivät, kun opettaja flirttailis :D no, mutta ei ome tosiaan aikomusta.
 
Heih
[QUOTE="puuma";30389081]No, en nyt tosiaan vikittelemään lähde :D vaikka täysikäisiähän nuo ovat. Mutta on nää opelta vähän kiusallisia ajatuksia. Varmaan alkoi ihan sellaisesta tahattomasta huulenheitosta poikien ja mun välillä, en nyt erittele enempää ettei vaan kukaan tunnista. Oon kyllä ihan pidetty ja mukiinmenevä ope, joten tiedä sitten, mitä tykkäisivät, kun opettaja flirttailis :D no, mutta ei ome tosiaan aikomusta.[/QUOTE]

Vinkkaa nyt joku kerta salakavalasti silmää, kun ei ole muut näkemässä. :D
 
No voi ei :D Sen ikäisille pojille saatatkin hyvin olla fantasioiden kohde mutta sun täytyy koittaa ajatella heitä mielummin äidillisesti..

Mulla on monen monta nolohkoa tilannetta sattunut nykyaikana baareissa, jotka ovat k18. Jonkun äijän kanssa jutellaan niitä näitä ja kysyn sitten minkäs ikäinen olet niin pikkaisen on alkanut hymyilyttää kun vastaus on "ysivitonen" :'D Puuma olo tulee tosiaankin, vaikka periaatteessa se ei niin paha ikäero olisikaan, mutta jos jommankumman pitää se siloposki olla niin se olen minä!! :kieh:
 
wanha
No voi ei :D Sen ikäisille pojille saatatkin hyvin olla fantasioiden kohde mutta sun täytyy koittaa ajatella heitä mielummin äidillisesti..

Mulla on monen monta nolohkoa tilannetta sattunut nykyaikana baareissa, jotka ovat k18. Jonkun äijän kanssa jutellaan niitä näitä ja kysyn sitten minkäs ikäinen olet niin pikkaisen on alkanut hymyilyttää kun vastaus on "ysivitonen" :'D Puuma olo tulee tosiaankin, vaikka periaatteessa se ei niin paha ikäero olisikaan, mutta jos jommankumman pitää se siloposki olla niin se olen minä!! :kieh:
Ysivitonen on lähes sama kuin ysiykkönen, en lähtis vielä keulimaan. :LOL:
 
Heih
[QUOTE="puuma";30389163]Oiei, älkää nyt yllyttäkö hullua :D pääsen kohta abivideon tähdeksi, kun alan silmiä iskemään :D[/QUOTE]

Kaikki jotka on olleet ihastuneena omaan opettajaan varmasti kehottais sua vähän leikkimään. :)
 
"Täti Moonika"
No voi ei :D Sen ikäisille pojille saatatkin hyvin olla fantasioiden kohde mutta sun täytyy koittaa ajatella heitä mielummin äidillisesti..

Mulla on monen monta nolohkoa tilannetta sattunut nykyaikana baareissa, jotka ovat k18. Jonkun äijän kanssa jutellaan niitä näitä ja kysyn sitten minkäs ikäinen olet niin pikkaisen on alkanut hymyilyttää kun vastaus on "ysivitonen" :'D Puuma olo tulee tosiaankin, vaikka periaatteessa se ei niin paha ikäero olisikaan, mutta jos jommankumman pitää se siloposki olla niin se olen minä!! :kieh:
Voi kuule tyttö, tuu sitte kehasemaan miten puuma-olo on kun 19-vuotias poju tulee sua iskemään baarissa kun oot ite 45-vuotias. Ja kun oot ottanu sen mukaas hotellihuoneeseen ja nauttinut koko yön.

Neljän vuoden ikäero ei tee puumaa missään iässä, ei vaikka sä oisit 42 ja mies 38.
 
[QUOTE="Täti Moonika";30389185]Voi kuule tyttö, tuu sitte kehasemaan miten puuma-olo on kun 19-vuotias poju tulee sua iskemään baarissa kun oot ite 45-vuotias. Ja kun oot ottanu sen mukaas hotellihuoneeseen ja nauttinut koko yön.

Neljän vuoden ikäero ei tee puumaa missään iässä, ei vaikka sä oisit 42 ja mies 38.[/QUOTE]

Juu :) Minä nyt oon muutenkin sellainen wannabe äitihahmo että varmaan otan seuraavaksi jonkun juopon/hullun ja koitan hoitaa sen kuntoon :S Alitajuisesti otan aina jonkun äitiroolin "oletko ottanut vitamiinit? Vaihda se tyynyliina nyt" haha!
 

Yhteistyössä