Olenko muuttumassa puumaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "puuma"
  • Ensimmäinen viesti
Heih
[QUOTE="puuma";30389229]En ole, meidän miesopet oli lukioaikana kaukana ihastumisen kohteista.[/QUOTE]

No isket sitä silmää jollekulle salakavalasti, eiköhän pojan ilme kerro kaiken :)
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja ei täältä;30392572:
vaan lähetä :)
Uuui milli! :wave:

Just aattelin että nyt nostan lopullisesti kytkintä, mutta kun vapaailta (huomenna ja su pitäis painaa töitä taas...) nii eipä tässä sit muuta keksinyt. :) Kuis säkin vielä täällä, luulin että oot vähintään maailmanympärysmatkalla tai jtn...? :D
 
9mmmm
Uuui milli! :wave:

Just aattelin että nyt nostan lopullisesti kytkintä, mutta kun vapaailta (huomenna ja su pitäis painaa töitä taas...) nii eipä tässä sit muuta keksinyt. :) Kuis säkin vielä täällä, luulin että oot vähintään maailmanympärysmatkalla tai jtn...? :D
oon tänään siivoillu hevos tallei purettiin lahoi lautoi sauna tuvasta laitettiin uudet tilalle rakenettii kattoa siis mä olin oppipoikanan vanha mestari sano mitä pitää tehä kyl sil vähän tais ollao hauskaa ku mä kysyin kaikki ihan käestä pitäen ai näinkö :) on muuten perhanan vaikeeta hommaa ottaa vaan muutama pala sisä katosta ja ku se oli viel semmonen palal peli ja katon ja seinän viereinen pala niin sitä kii siihen railoon :) heh sunnutaina pässit pääsee naaraitten luo 1 pässi about kolut naarasta :D
 
iu
[QUOTE="siis";30392643]sä tiesit et se oon mä tost yhest lauseest? rapsuttaa päätään onko mun lause rakenne noin huono?[/QUOTE]
Haha, ei siinä lauserakenteessa mitään vikaa ollut. :) Mutta sulla on niin oma tyyli kirjoitella, että kyllä sut tunnistaa. :)
 

Yhteistyössä