HuOmenta !!!!

ei-nukuta!
Mä heräsin joskus neljältä ja vaan makasin sängyssä ja juttelin kissoille. Seuraavan kerran ku katoin kelloo ni se oli 10 vaille kuus, sit nousinkii ylös. Ei hirveenä tee mieli nukkua ku sisko on sairaalassa. :'( Mietin vaan siskoo kokoajan, ni ei nukuta.
 
"Goldie"
Mä heräsin joskus neljältä ja vaan makasin sängyssä ja juttelin kissoille. Seuraavan kerran ku katoin kelloo ni se oli 10 vaille kuus, sit nousinkii ylös. Ei hirveenä tee mieli nukkua ku sisko on sairaalassa. :'( Mietin vaan siskoo kokoajan, ni ei nukuta.
:hug:


Mä myös nukun huonosti jonkin asian takia. Ja aikainenen herätya töiden takia. : /
 
[QUOTE="Goldie";30390241]:hug:


Mä myös nukun huonosti jonkin asian takia. Ja aikainenen herätya töiden takia. : /[/QUOTE]

Koitahan Goldis pärjätä ja ainakin nukkua kelvosti. Tilapäiseen uniongelmaan auttaa lääkkeet.
Aika kuluu, karavaani kulkee ja jokainen eletty päivä tekee meistä semmoisen mitä olemme tänään.
 
Huomenta..
Viimeyö oli jälleen jotenkin painajaismaista unien suhteen..ei sitten kovin hyvin saanutkaan enää unta aamuyöstä..
Tänään irtisanotaan tämä asunto,sen verran hyvällä mallilla on remontti uudessa kodissa.Jännä muuten,miten mulle tuli siellä heti ekasta käynnistä (vaikka siellä olikin kaikki purettu ja rempallaan)fiilis "tämä on koti"..
 
ei-nukuta!
Mä heräsin joskus neljältä ja vaan makasin sängyssä ja juttelin kissoille. Seuraavan kerran ku katoin kelloo ni se oli 10 vaille kuus, sit nousinkii ylös. Ei hirveenä tee mieli nukkua ku sisko on sairaalassa. :'( Mietin vaan siskoo kokoajan, ni ei nukuta.
Kun sisko oli joutunut sairaalaan ja en tienny sitä vielä. Heräsin iltapäivällä, jotenkii aavistin että jotain on sattunut, en tiiä miten osasin arvella jotain. Heräsin siihen ku ovikello soi, ovella oli eräät jotka etsivät yhtä tyyppiä. Raivosin vaan niille että mitä hittoo tänne tuutte ja sit rupesin itkee ja länttäsin ovenkii. Se oli ihan outoa! Ihmettelin itekii että miks rupesin yhtäkkii itkee. Sit laitoin siskolle viestiä ja soitin sille, ni äiti vastas..
 

Yhteistyössä