Mitä lasissa / päällä / lautasella näin pyhäpäivän aattona?

  • Viestiketjun aloittaja kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti
Päällä on farkut ja sininen pitkähihainen pusero ja valkoiset sukat mikkihiirikuvalla.
Lasissa on hiilihapotettua vettä, myöhemmin glögiä. Lautasella ei viellä mitään, illammalla on juustoja, tomaattileipää, keitettyjä luumuja ja possuleikkelettä.
 
5555555
Päällä farkut ja paita. Ihan perus vaatteet. Lasissa makuvissyä ja kainalossa sipsipussi, semmosia missä vaan suolaa mausteena :) Huvittaa kun kaikki kaverit on bilettämään menossa, minä täällä vissylasi kädessä kasvatan vauvaa masussa :)
 
vieras..
Lasissa ei ole mitään, josko teetä jaksais keitellä kohta puolen. Päällä saunatakki ja villasukat. Söin aikasemmin vadelmia, mutta ehkä paahdettua kauraleipää juustolla ja tomatilla teen kylkeen tekis.

Viime viikonloppuna olin ystäväisen kanssa ilakoimassa, joten nyt mun vuoro olla lapsosten kanssa kotosalla ja mies on ystäväisen kanssa viihtymässä.
 
tjoopa
Lasissa on olutta (Carlsberg III), päällä on tummansiniset farkut, turkoosi kuviollinen Finnmarin tunika ja tummansininen Tom ja Taylorin hihallinen solmittava bolero. Lautaset on kaapissa, mut viimeksi olen syönyt kolme tuntia sitten Hesen hampurilaisen, ja seuraavaksi ehkä jogurttia jääkaapista. (Tosin tää ohrapirtelö on aika täyttävää tääkin.)
 

Yhteistyössä