Mies varastaa lapsilta rahaa!

  • Viestiketjun aloittaja rikosilmoitusko
  • Ensimmäinen viesti
rikosilmoitusko
Mitä v*ttua mä teen ton paskiaisen kanssa!?? Tää oli jo toinen kerta. Ajattelin että edellisen episodin jälkeen olisi viisastunut (vei kysymättä lupaa lasten joululahjarahat jotka oli vielä MUN äidin antamia) ja raivosin sille niin että tietää tehneensä väärin. Samoin lapset oli vihaisia.

Ymmärrän että voi pyytää joskus luvan kanssa lainaan mutta en sitä että otetaan ilman lupaa. Ja sittenkin on vaikea saada niitä takaisin kun on aina peeaa.

Rahankäyttö on muutenkin ihan perseestä ja tuntuu kuin olisin äiti sillekin joka yrittää kasvattaa kuritonta kakaraa jolle ei vain mene jakeluun että noin ei tehdä. Omatunto tuolta paskalta puuttuu kokonaan. Anteeksi ei edes pyydä vaikka tänäänkin loukkasi pahasti poikaa kun oli vienyt siltä rahaa ilman lupaa ja se paljastui.

Ton ukon on pakko olla omatunnoton narsisti, muuten mä en enää tajua miten joku ihminen voi olla tuollainen.

Ja tiedän, mun pitää jättää se sika ja jätänkin kun saan eräät asiat kuntoon.

En vaan voi käsittää miten vieläkin jaksan ihmetellä kuinka joku voi tehdä tuollaisia tempauksia.

Rahasta on pula, sen on pitänyt laittaa myyntiin vaikka mitä mutta eihän se laiskakasa tee asian eteen mitään. Olen sanonut että mä otan kuvat ja laitan ilmoituksen kun se nyt viitsisi edes kaivaa ne romunsa jostain esille mutta kun ei niin ei!!!!
 

Yhteistyössä