työhön jaksamiseen apua

  • Viestiketjun aloittaja vieras,,,,,,
  • Ensimmäinen viesti
vieras,,,,,,
Olen uudehko työntekijä työpaikalla enkä vielä osaa tehdä tarpeeksi nopeasti tehtäviä aikaakaan yhden työntekijän mielestä. Hän sitten taas usein muistuttaa siitä minua. Mikä olisi hyvä neuvo minulle. Alkaa jo väsyttää kun parhaani teen.
 
vieras,,,,,,
Ei ole esimies vaan työntekijä joka tehnyt pitkään työtään, siis samaa jota nyt mikäkin muutaman viikon kokemuksella enkä voi osata kaikkea. Menee vaan kaikki into tehdä kohta työtä.
 
"wwwww"
Esimieheltä voi kysyä hänen odotuksia työn suorittamisesta ja missä ajassa olisi hyvä päästä muitten vauhtiin. Nokankoputtajalta voi kysyä kuinka kauan hänellä meni oppia uusia asioita ja kuinka nopeaa on työhön päässyt sisälle niin, että voivat sanoa itseään tehokkaaksi...
Jos työ on mielekästä, niin anna toisen olla omissa kuvitelmissaan. Aseta itsellesi viikkotavoitteita johon voit keskittyä ja olla sitten ylpeänä viikon loputtua, kun olet saavuttanut ne.
"hätäilemällä ei tuu ku kusipäisiä lapsia" ja pätee mielestäni aina uuden oppimisessa. Omaan tahtiin tavoitteisiin pyrkien.
 
Huh! Tuli vanhat muistot mieleen. Yhdessä työpaikassani oli tuollainen tyyppi. Se oli tosi ärsyttävä ihminen. Nykyään jos törmätään esim. kaupassa, olen kuin häntä ei olisi olemassakaan. Työpaikkakiusaaja :kieh:
 
Jollei ap tuolle naputtajalle sanominen tehoa niin mene esimiehen pakeille juttelemaan asiasta. Että mikä hänen mielestään on se odotettu suoritus suhteessa sun työssäoloaikaan. Yksi paikka oli tuontyylinen ja uutena ihmisenä sisäänpääseminen ja työskentely oli tosi raskasta. Itse keskustelin esimiehen kanssa muttei se asiaa auttanut. Jsopa sulla auttas.
 

Yhteistyössä