Kolmas pv mennään sellaisella ruokavaliolla :P. Mautonta mutta tavoite on -30kg!

fjodorova
mitä milanna on aiemmin mahtanut syödä, jos tällainen ruokavalio on jotenkin poikkeuksellinen ja mauton?... kovasti on ennen mainostanut syövänsä tosi terveellisesti ja kevyesti. ei sitten tainnut pitää paikkaansa, jos painoakin on noin paljon kertynyt. ei tuo kilomäärä pelkkää turvotusta ole...
 
mitä milanna on aiemmin mahtanut syödä, jos tällainen ruokavalio on jotenkin poikkeuksellinen ja mauton?... kovasti on ennen mainostanut syövänsä tosi terveellisesti ja kevyesti. ei sitten tainnut pitää paikkaansa, jos painoakin on noin paljon kertynyt. ei tuo kilomäärä pelkkää turvotusta ole...
Mä haluan sinulle näyttää mun annokset mitä syön niin näet, ei mun ruokavaliossa nyt ole enää kun kaikki rasvatonta ja raaka ja annokset pienet. Mä laskin että koko kuukausi saan vain 1200kaloreita per pv, se on liian vähän jos liikun ja harrastan liikunta. Minulla on sellainen tulos vain ja ainoastaan kun tulen raskaksi, hormonit sekoittaa sen verran kroppani ja huom, minulla on myös nestettä vielä aika paljon, kaikkia, nestettä ja läskiä. Normalisti syön sellaista kaloreiden määrä mitä ihminen tarvitse enkä lihoo, normalissa olotilassa tarkoita.
 
"hmmm"
Lifessa sain ohjeet 4illalla ja 4 aamulla...
Tarkoitat sitä luontaistuotekauppaa? Oliko myyjällä jotain oikeaa tietoutta asiasta, että uskaltaa sanoa, että tulisi syödä enemmän kuin ohjeessa? Kromi ei yleensä imeydy kovin hyvin, mutta ihmiset saavat sitä enemmänkin liikaa kuin liian vähän. Naiselle riittää 20-25 mikrogrammaa ja kolmesta kapselista saisit jo 50 mikrogrammaa päivässä. Kovin suuri määrä elimistössä on luonnollisesti haitallista.

Mutta onnea laihdutukseen!
 
Hyvältä sä muru näytät jo nyt :heart:

Mulla on kans kauhee laihdutus menossa et saisin ton kamalan mahan pois :ashamed: Mulla on vaan maha niin täynnä raskausarpia että mulle jää varmaan ikuisiks ajoiks semmonen roikkuva löllykä :(
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo ruokavalio eroaa sun normaalista ruokavaliosta jos on mautonta ? Sähän aina väität syöväs pelkkää salaattia... p.s. punanen liha kannattaa jättää pois...
1200 kaloreita per pv. Sokeritonta, mautonta kaikki, esim rahkat, kirpeät marjat vaan... raaka kalaa, mauton lihaa, salatin lehdet, annokset todella pienet.

Norm. kyllä syön myös riisiä ja muuta sekä lämmin ruokaa, keitot...
 
hmph
1200 kaloreita per pv. Sokeritonta, mautonta kaikki, esim rahkat, kirpeät marjat vaan... raaka kalaa, mauton lihaa, salatin lehdet, annokset todella pienet.

Norm. kyllä syön myös riisiä ja muuta sekä lämmin ruokaa, keitot...
Miksi niistä pitää tehdä mauttomia ? Esim salaattiin voi tehdä kastikkeen jossa 1rkl oliiviöljyä ja paljon mausteita esim valkosipulia, sitruunapippuria / mustapippuria, sitruunamehua tippa tai pari... Lihaa voi maustaa pippurilla tms. Eikä mitkään mustikat, vadelmat jne ole kirpeitä :) Voithan sä nytkin syödä vaikka keittoa. Esim kasvissosekeitto ei paljon kaloreita sisällä mutta pitää mulla ainakin nälän pois ja on hyvää.
 
"Nelliina"
Siis miten niin sun jalat ei kestä? Sulla on sitten varmasti heikot jalkalihakset. Itse painan 98kg (ilman raskautta) ja silti jalat kestää, teen töitä hoitoalalla eli jalkojen päälle olen paljon. Painoa on toki pudotettavana ja tavoitepaino on 65kg mikä on aivan normaalipaino mun pituiselle.

En ymmärrä miksi sä haluat laihduttaa alipainoiseksi.
 
näin o
Milannalla on niin vähän lihasmassaa, että on hoikka vasta tuossa painossa. Jos olisin hän, niin menisin salille ja hommaisin sitä lihasmassaa, jolloin ei tarvitse laihduttaa alipainoiseksi että näyttää hyvälle. Ja tuolla ruokavaliolla et lihasta saa.

Jos monta kertaa olet tuolla tavalla itsesi laihduttanut, niin olet todellakin menettänyt lihasmassaa. Itse olen 165/56kg (eli paljon lyhyempi kuin milanna) ja käytän xs/s vaatekokoa, paidat aina xs, jotkut housut pitää olla s. Jos painaisin 50kg (edelleen paljon lyhyempi kuin milanna) vaatekokoni olisi varmaan xxs. Vähän lihasta niin ei tarvitse painoa saada noin alas, sinun pituisella joka omaa edes vähän lihasmassaa voi paino olla korkeampikin kuin 50kg
 

Yhteistyössä