Kolmas pv mennään sellaisella ruokavaliolla :P. Mautonta mutta tavoite on -30kg!

Jalat ei kestää kun on raskasta saada +40kg yhtäkkiä ja turvotus polveissa vielä pahaa, siksi polvet ovat kipeitä.

Vieras kyllä :) ajattelin jos aloitan mausta ja jotain sossekeittoja kans tekemään ainakin vkon päästä kun edes 2vkoa haluan sen rankempi kuuri itselle pitää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin o;30416553:
Milannalla on niin vähän lihasmassaa, että on hoikka vasta tuossa painossa. Jos olisin hän, niin menisin salille ja hommaisin sitä lihasmassaa, jolloin ei tarvitse laihduttaa alipainoiseksi että näyttää hyvälle. Ja tuolla ruokavaliolla et lihasta saa.

Jos monta kertaa olet tuolla tavalla itsesi laihduttanut, niin olet todellakin menettänyt lihasmassaa. Itse olen 165/56kg (eli paljon lyhyempi kuin milanna) ja käytän xs/s vaatekokoa, paidat aina xs, jotkut housut pitää olla s. Jos painaisin 50kg (edelleen paljon lyhyempi kuin milanna) vaatekokoni olisi varmaan xxs. Vähän lihasta niin ei tarvitse painoa saada noin alas, sinun pituisella joka omaa edes vähän lihasmassaa voi paino olla korkeampikin kuin 50kg
Minulla oli mitattu lihasmassa ja kunnossa se ainakin on, mutta tietysti voi saada lisää ja tarkoituskin saada. Mutta vast kuukauden päästä ajattelin aloittaa treenit, kun nyt haluan olla sillä dieetillä aluksi, sekä kerran putsata kropan kunnolla :). Niin ja turvotusta pitäisi saada pois.
 
"moro"
Lukematta ketjua on ihan pakko kommentoida...itse synnytyksen jälkeen laihduin pelkästään imettämällä ja syömällä karkkia,suklaata,grilliruokaa,pizzaa,keksejä,pullaa harva se päivä lähtöpainoon :p Niin ja liikunta oli normi elämää pienten lasten kanssa ulkona ja sisällä..ei mitään ylimääräisiä liikkumisia. Lähtöpainossa ollaan ja vielä ois mukava saada jokunen kilo vekeen.
 
niih.
Alkuperäinen kirjoittaja näin o;30416553:
Milannalla on niin vähän lihasmassaa, että on hoikka vasta tuossa painossa. Jos olisin hän, niin menisin salille ja hommaisin sitä lihasmassaa, jolloin ei tarvitse laihduttaa alipainoiseksi että näyttää hyvälle. Ja tuolla ruokavaliolla et lihasta saa.

Jos monta kertaa olet tuolla tavalla itsesi laihduttanut, niin olet todellakin menettänyt lihasmassaa. Itse olen 165/56kg (eli paljon lyhyempi kuin milanna) ja käytän xs/s vaatekokoa, paidat aina xs, jotkut housut pitää olla s. Jos painaisin 50kg (edelleen paljon lyhyempi kuin milanna) vaatekokoni olisi varmaan xxs. Vähän lihasta niin ei tarvitse painoa saada noin alas, sinun pituisella joka omaa edes vähän lihasmassaa voi paino olla korkeampikin kuin 50kg
Ekaksi höpön löpön ja toiseksi höpöhöpö-
Kuvasta päätellen sitä lihasamassaa on ihan normaalisti, se että sä tykkäät pukeutua makkarankuoriin ei kerro Milannan kropasta mitään.

Nyt kun näin Milannan kuvan niin ymmärsin miksi sille ollaan niin ilkeitä..
Te katkerat ämmät ootte kateellisia, eikä ihme.. Upea nainen ja upea kroppa jo nyt voi vaan kuvitella millainen kroppa sitten on kun paino tippuu..
 
"kts"
Tosiaan, puolen litran pullosta saa aika paljon tuota öljyä eikä tarvi syödä niitä koodattuja lisukkeita samalla. Mutta kai tämä on vaan makuasia:
http://www.punnari.fi/Luomu-Carthame-Saflorioeljy-500ml-Emile-Noel

Parempaahan tää on, kun on luomua:)
 
hmph
Mä olen Milannaa puolisenttiä pidempi ja käytän s koon vaatteita 55kg painavana. Silloin kun olin 50kiloinen niin sairastin anorexiaa. Pahimmillaan olen painanut 40kg. Kyllä mulla paras olo oli siinä 55kilosena. Timmissä kunnossa olin kun salilla kävin, vyötärökin oli 65cm.

Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon painoon. Jos on tosi hento niin 50kg näyttää luurangolta tolla pituudella mutta jos on rotevampi niin on normi kokoinen.
 
"kts"
Suklaatakin voi syödä, kunhan sen tekee itse, koska tavallisessa kaakaojauheessa on pahoja myrkkyjä:
http://ekoodit.fi/E524/lipea/

Tuli vaan mieleen tuosta anoreksiakommentista. Mahakipu tulee tosi helposti terveellekin siitä. Muutoinhan kaakaojauhe on todella hyvä. Ei sitä valtavia määriä pysty syömää'n, mutta koska se sisäötää kaliumia, on sitä hyvä laittaa vaikkapa kahvin sekaan. Siihenhän se sulaa mukavasti. Mut makeutusta ei sit yhtään:)
 
"kts"
[QUOTE="kts";30418005]Suklaatakin voi syödä, kunhan sen tekee itse, koska tavallisessa kaakaojauheessa on pahoja myrkkyjä:
E524: Lipeä | E-koodit.fi

Tuli vaan mieleen tuosta anoreksiakommentista. Mahakipu tulee tosi helposti terveellekin siitä. Muutoinhan kaakaojauhe on todella hyvä. Ei sitä valtavia määriä pysty syömää'n, mutta koska se sisäötää kaliumia, on sitä hyvä laittaa vaikkapa kahvin sekaan. Siihenhän se sulaa mukavasti. Mut makeutusta ei sit yhtään:)[/QUOTE]

Ettet vaan mitään aspartaamisotkua laita ruokiin, muista, et pienenpieni määrä hunajaa on riittävä makeutusaine:
Hunajalla höystettyä: Pohjoiskarjalainen luomuhunaja syntyy maaseudun rauhassa

joo, sekin pitää olla luomua, kun muussa on neonikotinoidijäämiä. Jos teet itse suklaaherkkuja, laimenna makua mantelijauheella, et tarvitse makeutusta niin paljon. Mantelijauheesta saat myös magnesiumia, joka auttaa kolotuksiin ja hyvää proteiinia - muuten tulee anemia! Punasolut tarvitsevat uusien muodostamiseen proteiinia - eihän sitä hiilareista ja rasvasta elimistö pysty valmistamaan.
 
"kts"
[QUOTE="kts";30418005]Suklaatakin voi syödä, kunhan sen tekee itse, koska tavallisessa kaakaojauheessa on pahoja myrkkyjä:
E524: Lipeä | E-koodit.fi

Tuli vaan mieleen tuosta anoreksiakommentista. Mahakipu tulee tosi helposti terveellekin siitä. Muutoinhan kaakaojauhe on todella hyvä. Ei sitä valtavia määriä pysty syömää'n, mutta koska se sisäötää kaliumia, on sitä hyvä laittaa vaikkapa kahvin sekaan. Siihenhän se sulaa mukavasti. Mut makeutusta ei sit yhtään:)[/QUOTE]

Tätä luomukaakaojauhetta saa ainakin K-lähikauppoihin:)
Green & Black's Organic Cocoa 125g by Green & Blacks
 
"Samu"
Mä olen Milannaa puolisenttiä pidempi ja käytän s koon vaatteita 55kg painavana. Silloin kun olin 50kiloinen niin sairastin anorexiaa. Pahimmillaan olen painanut 40kg. Kyllä mulla paras olo oli siinä 55kilosena. Timmissä kunnossa olin kun salilla kävin, vyötärökin oli 65cm.

Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon painoon. Jos on tosi hento niin 50kg näyttää luurangolta tolla pituudella mutta jos on rotevampi niin on normi kokoinen.
Mikäs on pituus sulla? Jos oot vaikka 150 cm, et oo ollut alipainoinen, päinvastoin.
 
"kts"
Minulla oli mitattu lihasmassa ja kunnossa se ainakin on, mutta tietysti voi saada lisää ja tarkoituskin saada. Mutta vast kuukauden päästä ajattelin aloittaa treenit, kun nyt haluan olla sillä dieetillä aluksi, sekä kerran putsata kropan kunnolla :). Niin ja turvotusta pitäisi saada pois.
Kaliumia saat myös mantelijauheesta, mut älä sit ota natriumia lisää:)

Manteli - Fineli
Kaiken vehnäjauhon voi korvata mantelijauheella - paitsi pullataikinassa. Sitkoahan siinä ei ole.
 
"Hande"
[QUOTE="Samu";30419027]Mikäs on pituus sulla? Jos oot vaikka 150 cm, et oo ollut alipainoinen, päinvastoin.[/QUOTE]

Ööh.. Milanna sanoo ketjun alussa olevansa 171,5 cm ja hmph on puoli senttiä pidempi. Osaatko Samu laskea? :D
 

Yhteistyössä