Vaimo pettää, seuraan livenä...

  • Viestiketjun aloittaja Paska mäihä
  • Ensimmäinen viesti
"kahden äiti"
[QUOTE="vvvv";30454315]Ainahan se on palstamammankin vika jos mies pettää.
Eli ap on nyt varmasti lihonnut, pukeutuu verkkareihin, kiukuttelee ja tiuskii, ei anna arvoa vaimolle, ei vietä kahdenkeskistä aikaa, haukkuu vaimoa kavereilleen, vaatii liikaa osallistumista kotitöihin, eikä anna vaimoa huomioivaa seksiä. Puuttuko jotain?[/QUOTE]

Näinpä. Ei mitään lisättävää.
 
:hug:
Kyllä tuo aika selvältä vaikuttaa, mutta jospa nyt kuitenkin kysyisit vaimolta ensin ja sitten vasta toimisit kuten parhaaksi näet.
 
Kuka heittää ekan kiven?
Alkuperäinen kirjoittaja nymfomaani
"Mieti mitä oot tehny väärin että vaimo läks vieraisiin. Ei kukaan nyt huvin vuoks käy muualla jos kotona saa hyvää sellaista ja huomioidaan yms."
"Siis mitä helvettiä?!? Palstamamma on heti sitä mieltä, että syyllinen on mies jos vaimo pettää???"
Tutkitusti naiset pettävät enimmäkseen siksi, että ovat kotona jääneet vaille tarvitsemaansa huomiota. Miehet pettävät jopa huvikseen, vaikka kotona ois asiat ok. Jos aloittajan vaimo pettää häntä, kannattaa ihan oikeasti rauhassa kysyä, mitä vaimo olisi toivonut liitolta. Siinä voi tulla peiliinkatsomisen paikka. Sitten kysyt, miksi hän petti, kun olisi voinut keskustella vielä kerran. Jos sitten perusteellisen keskustelun jälkeen kumpikaan ei halua muuttaa käytöstään siten, että miettii enemmän toisen parasta kuin omaa etuaan, niin sen jälkeen on syytä sopia, erotaanko vai miten toimitaan. Pettäminen on monille tapa ilmaista erohalunsa, kun ei rakasta toista enää eikä näe liitolla tulevaisuutta. Väärin se on aina, mutta hyvin usein se on seuraus tehdyistä virheistä. Ne virheet on syytä keskustella rauhassa auki vaikka pariterapiassa, jos kaksistaan saadaan vain sota aikaan.
 
Miesvainlol
[QUOTE="lissu";30464242]Onkohan ap mun exä, samanlaiselta iljettävältä kyttääjältä kuulostaa. Onneksi asia selvisi, nyt kontrolloiva ja manipuloiva mies on historiaa![/QUOTE]

Vittu miten pöljä akka!
 
bittijeesus
[QUOTE="lissu";30464242]Onkohan ap mun exä, samanlaiselta iljettävältä kyttääjältä kuulostaa. Onneksi asia selvisi, nyt kontrolloiva ja manipuloiva mies on historiaa![/QUOTE]

Eihän persettään jakavaa naista saa kytätä! Parempi se on yhteiskunnan kannalta, että puutteessa olevat miehet saa tehdä tarpeensa vaikka toisen vaimoon. Se on ehtaa sosialismia (se mikä on sinun on myös minun).
 
Mäki haluun
Joopa joo. Täähän oli provo alunperinkin, mutta niin.. Ei tässä olisi tosiaan edes välttämättä kyse pettämisestä, mutta toki siitä voisi olla kyse. Voisko joku nyt kertoo mulle, että miten mä voin seurata mun miehen liikkeitä sen kännykän kautta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mäki haluun;30477779:
Joopa joo. Täähän oli provo alunperinkin, mutta niin.. Ei tässä olisi tosiaan edes välttämättä kyse pettämisestä, mutta toki siitä voisi olla kyse. Voisko joku nyt kertoo mulle, että miten mä voin seurata mun miehen liikkeitä sen kännykän kautta :D
ekaks asennat sekä omaan että äijän puhelimeen seuranta-appsin (esim applella Find My Friend) ja sitten vaan kyttäämään
 
Alkuperäinen kirjoittaja mäki haluun;30477792:
Kyllä kai mun äijä huomaa, jos sillä on joku vakoiluohjelma kännykässä =/ Ei toimi.
no jos et osaa piilottaa sitä kännyssä niin piilota autoon GPS paikannin ja käy aika ajoin kurkkaamassa siitä missä ukko on pyöriskelly
 
s i k n e s s
Toivon todella että tää on provo, ettei ketään vaikka kuin epätoivoses tilantees ois, niin rupeis vaanimaan ketään vaan ottais asiat reilusti puheeks ? Miten ois vaikka pari orgasmia?
Provona hyvin onnistunut, tääl kyl paljastuu seksismi & misogynia + yleinen tyhmyys
 
"Hömelö"
Mieti mitä oot tehny väärin että vaimo läks vieraisiin. Ei kukaan nyt huvin vuoks käy muualla jos kotona saa hyvää sellaista ja huomioidaan yms.
Höpö höpö. Mikä helkkari siinä on että jotkut näkee asiakseen syyllistää petettyä?! Jotkut pettää ihan pettämisen ilosta vaikka parisuhteessa ei ongelmia oliskaan. Toisille perus arki on liian tylsää ja rakastumisen tunne ajaa vieraisiin. Ja vaikka ongelmia olis parisuhteessa miten paljon, ei niillä voi millään tavalla puolustella pettämistä. Jos parisuhde ei toimi, asiat selvitetään kotona ja erotaan, sen jälkeen pannaan muita.
 
bbierass
Provo mikä provo, mutta ei niin kaukana arkitodellisuudesta. Parisuhteet ajautuvat umpikujaan,,asioista ei osata puhua, kumpikin osapuoli hautautuu omaan poteroonsa ja yrittää vakoilla toista. Sekä kyttääjällä että mahdollisella petturilla on huono itsetunto ja onneton olotila. Kumpikin hakee jännitystä ja draamaa elämäänsä omalla tavallaan. Kumpikin on tyytymätön elämäänsä, mutta on turvallisuushakuinen vellihousu, joka pelkää muutosta eikä osaa puhua.
 
"Saskia"
Provo mikä provo, mutta ei niin kaukana arkitodellisuudesta. Parisuhteet ajautuvat umpikujaan,,asioista ei osata puhua, kumpikin osapuoli hautautuu omaan poteroonsa ja yrittää vakoilla toista. Sekä kyttääjällä että mahdollisella petturilla on huono itsetunto ja onneton olotila. Kumpikin hakee jännitystä ja draamaa elämäänsä omalla tavallaan. Kumpikin on tyytymätön elämäänsä, mutta on turvallisuushakuinen vellihousu, joka pelkää muutosta eikä osaa puhua.
Tämä on hyvin kirjoitettu. Näinhän se on... On helppo hakea syyllistä, mutta jokaisessa parisuhteessa on kuitenkin aina vähintään se kaksi ihmistä. Molemmilla on vastuunsa.
 
pentti hirvonen
Tapailemani varatun naisen mies tietää kaikki sen liikkeet. Kerran löydettiin autosta koirille tarkoitettu gps-seurantapantakin, mutta eipä se meitä jarruttanut. Lähinnä nauratti sen apinan epätoivoisuus! :D
 

Yhteistyössä