Suurimmalle osalle miehistä pieni ylipaino on täysin ok!

  • Viestiketjun aloittaja Janne
  • Ensimmäinen viesti
Janne
Viittaan tuohon toiseen ketjuun.

Suurin osa miehistä ei muutamaa liikakiloa edes noteeraa. Oma mielipiteeni on se, että muutama liikakilo on jopa plussaa, mikäli on oikeissa paikoissa. Miehet eivät todellakaan ole niin tarkkoja, mitä naiset luulevat. Fakta on se, että muodokkuus ja isot rinnat kiinnostavat lähes jokaista miestä, vaikka väittäisivät mitä.
Ex vaimoni oli kyllä toki ihan nätti, mutta pieni ja siro ja pienirintainen. Jaksoin aina vannottaa hänelle, miten edes pidä isoista rinnoista. Näin pääsin paljon helpommalla. OIkeasti pidän enemmän isoista tisseistä. Rintojen koko tms on kuitenkin loppupeleissä ihan yhdentekevää, sillä jokainen normaali mies arvostaa enemmän sisintä, kuin ulkokuorta.

Mulla oli joskus deitti-ilmoitus netissä. Alunperin olin laittanut, että haen siroa, hoikkaa, sporttista, normaalivartaloista ja sopivan pehmeää. Lopulta poistin tuon sopivan pehmeän. Syynä oli se, että näistä sopivan pehmeistä lähes jokainen oli reippaasti lihava, siis oikeasti yli 100 kiloisia. Mä käsitän, että sopivan pehmeä, muutama kilo ylimääräistä tai mitä noita ilmauksia deittipalstoilla nyt onkaan, tarkoittaa sellaista 1-12kg ylipainoa, ei 30kg. Joskus bongasin tutun naisen profiilin deitistä ja hänelläkin valittuna "sopivan pehmeä" ja naista näen joka päivä töissä. Arioisin, että hänellä on noin 30kg ylipainoa yli normaalipainon ylärajan.

Tämä nyt selvennykseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Melkein hyvä vaan, jos on vähän ylimääräistä. Liika on liikaa tietenkin. Olen ihan äärettömän huono puhumaan naisten painoista, koska en osaa yhdään arvioida mitä minkäkin kokoinen typykkä painaa. Muutama ylikilo ei varmaan tunnu missään. Isot rinnat ovat aina jees, mutta ei mikään oleellinen tekijä.
 
"Jarno"
Koskahan naisten kaaliin menisi se, että ulkonäkö ei ole miehille niin tärkeää kuin naikkoset luulee. Isot tisut, blondi tukka ja posliini ovat juu erittäin jees, mutta jos naisella ei ole mitään noista, niin pääsee toisillekin treffeille ja ehkä jopa alttarille asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Bon-Bon ja Nuri
mä...
Mutta se "pieni ylipaino" ja "sopivan pehmeä" tuppaa naisten mielissä vääristymään aika suurestikin. Kuten ap kirjoitti, jopa 20-30kg ylipainoa omaavat kuvittelevansa olevan vielä "sopivan pehmeitä" tai "hiukan pyöreitä".
 
Yksi mies lisää
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30455203:
Mutta se "pieni ylipaino" ja "sopivan pehmeä" tuppaa naisten mielissä vääristymään aika suurestikin. Kuten ap kirjoitti, jopa 20-30kg ylipainoa omaavat kuvittelevansa olevan vielä "sopivan pehmeitä" tai "hiukan pyöreitä".
Tjooh. Myös mun mielestä pieni pyöreys on lähinnä plussaa. Lievä ylipaino ei haittaa mitään. Mutta noilla deittipalstojen emännillä tosiaan todellisuus on hämärtynyt, kun sanotaan että ollaan sopivan pehmeitä ja puntari heiluu 110kilossa.
 
lihisN
Kyllä se pieni ylipaino on maksimissaan +5kg yli bmi 25:n. Oon itse 25kg ylipainoinen entinen normaalipainoinen/hoikka ja voin kokemuksen syvällä rintaäänellä tämän sanoa. Laihdutan juuri parhaillaan.
 
Samaa voi miettiä naisetkin. En mäkään tykkäisi mistään kukkakepistä vaan kyllä miehessä pitää olla vähän lihaa luiden ympärillä. Ei kuitenkaan mikään täys plösö vaan mukavasti pehmeä. Naiset ja miehetkin alkaa näyttää rumilta liian laihoina ja jopa liian treenattuina!
 
Janne
Kyllä se pieni ylipaino on maksimissaan +5kg yli bmi 25:n. Oon itse 25kg ylipainoinen entinen normaalipainoinen/hoikka ja voin kokemuksen syvällä rintaäänellä tämän sanoa. Laihdutan juuri parhaillaan.
Riippuu ihmisestä. Viiden kilo ylipaino nyt ei mun mielestä edes vielä varsinaisesti ylipainoa. Kaksi samoissa mitoissa olevaa ihmistä voi näyttää keskenään ihan erilaiselta. Toisilla se ylipaino on jakaantunut tasaisesti joka puolella ja silloin näyttää paljon paremmalta, kuin ihminen jolla on kaikki vyötäröllä.
Tiedän myös paljon lihavia naisia, joilla on todella pienet rinnat. Sille nyt ei voi mitään tietenkään, mutta silloin näyttää aika karsealta ja on ihan järjettömän iso maha ja tissejä edes erota.
Jos on isot tisukat, eikä vyötäröllä ole paljoa ylimääräistä, niin silloin voi ylipainoa olla vähän reilumminkin, mutta ei nyt silti mistään 30 kilosta puhuta.
 
huomio vaan
Riippuu ihmisestä. Viiden kilo ylipaino nyt ei mun mielestä edes vielä varsinaisesti ylipainoa. Kaksi samoissa mitoissa olevaa ihmistä voi näyttää keskenään ihan erilaiselta. Toisilla se ylipaino on jakaantunut tasaisesti joka puolella ja silloin näyttää paljon paremmalta, kuin ihminen jolla on kaikki vyötäröllä.
Tiedän myös paljon lihavia naisia, joilla on todella pienet rinnat. Sille nyt ei voi mitään tietenkään, mutta silloin näyttää aika karsealta ja on ihan järjettömän iso maha ja tissejä edes erota.
Jos on isot tisukat, eikä vyötäröllä ole paljoa ylimääräistä, niin silloin voi ylipainoa olla vähän reilumminkin, mutta ei nyt silti mistään 30 kilosta puhuta.
Bmi 25 näyttää tältä. Tämä on siis vielä normaali painon rajoissa. Tuohon viis kiloa ylipainoa lisää on jo aika paha.
 
"..."
Samaa voi miettiä naisetkin. En mäkään tykkäisi mistään kukkakepistä vaan kyllä miehessä pitää olla vähän lihaa luiden ympärillä. Ei kuitenkaan mikään täys plösö vaan mukavasti pehmeä. Naiset ja miehetkin alkaa näyttää rumilta liian laihoina ja jopa liian treenattuina!
Liha ja läski vaan on eri asioita :) minusta ihminen on kauneimmillaan silloin kun hän on hoikassa ja suht treenatussa kunnossa; mikään ei roiku eikä lölly ja varren päällä on vähän lihasta, mutta ei tietenkään liikaa.

Makuasioita. Ei se pieni ylipaino (reippaasti alle 10 kg) nyt este parisuhteelle ole, mutta aina parempi olis pysytellä siellä ihannepainossa. Ihan noin terveydenkin kannalta.
 
Nainen 165cm/paino 75 kg
Kyllä minä ainakin tiedän, että pitäisi saada noin 6kg pois että olisi viehättävämpi. Valitettasti vaan nuo kilot on aivan käsittämättömän tiukassa. Olen vielä valitettavasti huonon mallinen, eli sellainen pötkö ja minulla on isot reidet, mutta rintamus ei taas ole kovin suuri. Jalat ovat isot kooltaan ja allit myöskin eli painoni on väärässä paikassa. Ystäväni, joilla ehkä enemmän tai kenties saman verran ylipainoa ovat mukavemman mallisia, heillä pitkät jalat ja sirot käsivarret, paino kerääntynyt rintoihin ja mahaan. Voivat siis käyttää minihameita ja hihattomia paitoja.
Tällaisella kropalla olisi paras olla mahdollisimman hoikka niin voisi korostaa sitten sopusuhtaisuutta. Nyt pitää peittää vähän kaikkea ja se ei ole helppoa.
Mutta ylipainoisena ihmiseä ymmärrän, että vaikka olisi 20-30 kg ylipainoa niin sitä haluaa kutsua itseään sopivan pehmeäksi tai vähän pyöreäksi. Nuo naiset eivät ole ehkä käyneet puntarilla pitkään aikaan, eivätkä halua myöntää totuutta, että ylipainoa ei enää olekaan vain muutamaa kiloa. Minun ehdoton unelmapainoni olisi sellaiset 65-69 kg, mutta neljänkymmenen vuoden iällä painon pudotus tuntuu äärimmäisen vaikealta.
 
Lihava
Mulla on ylipainoa 20kg, bmi 31, laihdutan kyllä parhaillaan, 15kg jo tipautettu ja kyllä mun mies sanoo, että näytän seksikkäältä....
Oon "hankkinut" nämä läskit vasta aikuisiällä, itse en tunne oloani lainkaan seksikkääksi!
 
ccc
Bmi 25 näyttää tältä. Tämä on siis vielä normaali painon rajoissa. Tuohon viis kiloa ylipainoa lisää on jo aika paha.
Tuo on juuri hyvän näköinen :p . Ei minua ainakaan liika kilot haittaa. Sitten kun alkaa menemmän yli 35bmi ei ole enää hyvä. Kyllä naisessa pitää olla sitä pehmeyttä sopivasti. Ikävä sitä on sellaisen luisen päällä olla :D
 

Yhteistyössä