Menee hermo tähän ahtaasti asumiseen.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="Vieraana";30455160]Koittakaa nyt saada sinne ullakolle tehtyä pojalle huone, helpottais vähän edes tilanahtautta.[/QUOTE]

Mies ei vaan suostu siihen.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30455202]Ei mies suostu tästä mihinkään muuttamaan.[/QUOTE]

Miksi mies pitää ottaa mukaan? Jos kerran et pidä hänestä, hänen ratkaisuistaan ja talostaan niin hommaat oman. Miksi elää huonosti vastoin tahtoaan?
 
mä...
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30455212]Ai helppo? elää jollain työmarkkinatuella.[/QUOTE]

Juuri näin! Voithan toki (mites sä tonne toisaalle kirjoitit...) alkaa vaikka yrittäjäksi. Voit elättää ihan itte ittesi.
 
  • Tykkää
Reactions: lusiveri
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30455229]Vaikea se on hyväksyä kun lapsi kasvaa kokoajan ja juu voisin alkaa sitten yrittäjäksi jos eroaisin ja jäisin sinkuksi.[/QUOTE]

No niin, selvä suunnitelma! Asunto hakuun ja muutat ja alat yrittäjäksi.
 
vierass
Paljon teillä on asuinneliöitä? Kolme henkeä ei tarvitse kovin paljoa tilaa. Itse olen nuorena asunut kahden aikuisen kanssa 40 neliön kaksiossa (ei ollut omaa huonetta, vain vuodesohva olohuoneessa). Myöhemmin mieheni kanssa kaksin 30 neliön yksiössä.
 
"aito ammattivalittaja"
Paljon teillä on asuinneliöitä? Kolme henkeä ei tarvitse kovin paljoa tilaa. Itse olen nuorena asunut kahden aikuisen kanssa 40 neliön kaksiossa (ei ollut omaa huonetta, vain vuodesohva olohuoneessa). Myöhemmin mieheni kanssa kaksin 30 neliön yksiössä.
Ehkä n 60 neliötä sitä vaikea sanoa kun on 2 isoa eteistä yms mistä ei ole asumiseen hyötyä.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30455253]En ole tyytyväinen mutta vielä muutaman vuoden miehelle puhun asiasta ja katson tekeekö se asian eteen mitään.[/QUOTE]

Olet ilmeisesti itseesi ja elämääsi todella kyllästynyt.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30455263]Miten niin? mä ajattelen asioita myös rahallisesti.[/QUOTE]

Saisit huomattavasti enemmän käteen yksin asuessasi eronneena, mitä nyt. Eli et osaa ajatella rahallisesti.
 

Yhteistyössä