Menee hermo tähän ahtaasti asumiseen.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30455273]No en tulisi sellaisilla rahoilla toimeen ja odotan että saan isompia summia tässä muutaman vuoden sisällä rahaa.[/QUOTE]

:LOL: Kiitollisena isästään huolehtineena tyttärenä odotat hänen kuolemaansa. Huvittavaa.
 
"Niinpä"
3 kissaa, 3 lasta, me vanhemmat ja asuin neliöitä 75? Ja hyvin pärjätään. Viel on haaveis yks lapsi ja koura. Eikä muuttaminen ole käyny mielessä. Oma on ongelmas jos ette pärjää tuos tilas.. Vähennä tavaraa ja hommaa parempia säilytystiloja!!!
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30455345]Työmarkkinatuki ja lapsilisä ehkä elari. Tosin lapsi jäisi miehelle eli saisin vain työmarkkinatuen ja joutuisin maksamaan elarit niin en eroa.[/QUOTE]

:LOL: Sä et saa poistua palstalta ikinä! Olet niin hulvattoman ihanan koominen ja sinun viihsyttämisarvosi on korvaamaton.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30456740]Sinusta on varmasti sitten hienoa olla vuosikymmenestä toiseen vain kotona.[/QUOTE]Sehän on verrannollinen ihan siihen miten itse asiansa järjestää. Joko on "vain" kotona tai sitten alkaa tekemään jotain yleishyödyllistä. Jokainen on omanelämänsä herra ja tekee itse ratkaisunsa.
Vika ei ole sairauksissa, puolisossa, asumismuodossa tmv. Kaikki lähtee itsestään.
 
"aito ammattivalittaja"
Sehän on verrannollinen ihan siihen miten itse asiansa järjestää. Joko on "vain" kotona tai sitten alkaa tekemään jotain yleishyödyllistä. Jokainen on omanelämänsä herra ja tekee itse ratkaisunsa.
Vika ei ole sairauksissa, puolisossa, asumismuodossa tmv. Kaikki lähtee itsestään.
Ei vaan huvita enää vapaaehtoistyöt niitä tuli aikanaan tarpeeksi tehtyä.
 

Yhteistyössä