Kaveruutta vai jotain muuta?

  • Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti
pihalla
Voivatko mies ja nainen olla vain kavereita? Ilman kummempia taka-ajatuksia? Työpaikalla on varattu mies, jonka kanssa käyty hänen aloitteestaan lukuisia kertoja kaljalla töiden jälkeen ja muutenkin hän hakeutuu töissä usein seuraani, juttelee ihan muita kuin työasioita ja kettuilee jatkuvasti, koskettelee epäseksuaalisesti (pukkaa kylkeen tai taputtaa olkapäälle), flirttailee joskus, toivoo yhteistä koulutusmatkan ja niin edelleen.

Mutta... muistaa myös usein kehua vaimoaan eikä osallistu juuri koskaan mihinkään yhteisbileisiin, joita aina silloin tällöin on tarjolla. Että mitä helvettiä? Häiritsee hieman, kun en ymmärrä, onko hän kiinnostunut vai sillä tavalla kiinnostunut. Toisaaltahan se on se ja sama, kun hän kuitenkin on varattu, mutta opahan vain jo vuoden askarruttanut tämä tilanne. Onko kyse tosiaankin pelkästä kaveruudesta? Kokemuksia vastaavista tilanteista?
 
pihalla
Vapaa olen. Mä olen miettinyt tota sukupuolten välistä kaveruutta monesti ja päätynyt siihen, että aina toinen olisi kuitenkin valmis enempään, jos olosuhteet sallivat tai tilaisuus koittaa.
 
pihalla
Niin, ja siis mulla itsellänihän on fantasioita tästä miehestä eli taidan ekaa kertaa olla kaverisuhteessa se, joka olisi valmis johonkin enempään, jos se olisi mahdollista.
 
Mies jolla
Mies jolla useampi naisystävä, voimme jutella kaikesta, seksistäkin on ollut puhe, mutta olemme sopineet olevamme ystäviä ja hyvä niin ja olen myös naimisissa, ystävät ovat tärkeitä.
 
"sepi"
Ei voi olla. Olen yrittänyt muutamankin naisen kanssa, mutta se ei vaan onnistu. Vaikka nainen vakuuttaisi etukäteen, että mitään ei sitten hommailla, niin aika usein heti kun päästät naisen asuntosi kynnyksen yli, hän on heittämässä vaatteita nurkkaan...
 
Mun ystäväpiireissä on onnistunut mainiosti miesten ja naisten välinen pelkkä kaveruus, kaikki kun ei ole kaikista kiinnostuneita siinä mielessä, ei vaan oikeasti ole.

Mutta jokaisen miehen ja naisen välillä tämä ei tietenkään toimi. Jos joku flirttailis mulle ja alkaisin miettiä onko sillä tai mulla taka-ajatuksia, niin se olisi siinä vaiheessa jo ihan luonnostaan siinä kategoriassa, että ei ole puhdasta tai ainakaan joka tilanteessa puhtaana pysyvää kaveruutta.
 

Yhteistyössä