Mieheni ja lasten isä täyttäisi huomenna 35v

  • Viestiketjun aloittaja Sipuli83
  • Ensimmäinen viesti
Sipuli83
Jos eläisi vielä. Poismenosta on nyt aikaa yli 2vuotta emmekä ole lasten kanssa muistelleet sitä hirveää päivää kertaakaan. Ajattelin, että voisimme sen sijaan huomenna viettää hänen syntymäpäiviään isää muistellen. Onko ihan hirveä ajatus?
 
muistelkaa vaan
Minä luulen, että lapsille on hyväksi muistella hyviä hetkeiä isän kanssa. Jos ette puhu yhdessä isästä, voi olla että lapsille tulee tunne, että isästä ei sovi puhua. Minusta on hyvä ajatus muistella isää yhdessä.
 
"Sally"
Minustakin on ihana ajatus viettää isän synttäreitä häntä muistellen. :) Ja synttäripäivään kun liittyy aina ilo, niin jospa se olisi teille iloinen päivä, vaikka surullista onkin viettää sitä ilman isää.
 
Sipuli83
Noudan pojat tarhasta ja käymme yhdessä ostamassa jotain hyvää naposteltavaa. Ajattelin, että vietäisiin haudalle vielä pari kynttilää samalla reissulla. Katsellaan hieman kuvia ja videopätkiä jos tuntuu, että pystyy. Mitään itkujuhlaa kun ei ole tarkoitus hakea. Miehen poismenoon ei liity mitään dramaattisia juonenkäänteitä tai muuta vastaavaa. Sai äkillisen aivoverenvuodon ja menehtyi tunneissa. Emme olleet paikalla. Mutta kiitos rohkaisusta, tarvitsin todella sitä, koska jotenkin asian käsittely on vieläkin kesken eikä itse aina oikein tahdo hahmottaa, mikä on soveliasta ja mikä taas outoa.
 

Yhteistyössä