Testi nega, silti raskaana?

Outoja tuntemuksia on ollut kehossa kolmen viikon ajan. Mulla tuli normaalit kuukautiset 3. pvä lokakuuta, seuraavat kuukautiset 29. pvä. Ne oli niukat ja kesti kolme päivää, normaalisti on AINA kestänyt sen 7 päivää. Tein testin pari päivää viimeisten 'kuukautisten' jälkeen kun ne loppu kuin seinään, näytti negaa.
Nyt ei ole menkkoja kuulunut, vaikka olisi pitänyt alkaa pari päivää sitten. Luulisin olevani tällä hetkellä raskausviikolla seitsemän, jos nyt raskaana olen. Mutta tässä jotain oireita:

Pahoinvointia ja närästystä aamusta iltaan
Kaikki ärsyttää ja suutun helposti
Huimaa päivittäin, näkö vähän sumentunut
Pitää ravata vessassa useesti
Menkkamaiset kivut vatsassa
Vatsa turvonnut palloksi vaikka normaalisti litteä, kaveri huomautti siitä eilen
Lämpö koholla, jatkuvasti kylmä ja vähän hikinen olo
Tuntuu kuin olisi vaikea hengittää?
Jatkuva väsymys vaikka nukkuisin 7-12 h
Lihaa en pysty oksetuksen takia syömään, vaikka normaalisti syön sitä päivittäin
Seksihalut hävinneet kokonaan, normaalisti haluan monesti päivässä
Välillä tuntuu kuin olisi unessa, jumitan ja unohtelen asioita, aika hajamielinen fiilis

Ostin pari päivää sitten testin, mutten tiedä pitäisikö se tehdä nyt heti vai vasta huomenna aamuvirtsasta? Jotenkaan en usko olevani raskaana, mutta samanlainen fiilis oli kolme vuotta sitten kun olin raskaana. "Ehkäisynä" käytämme keskeytettyä yhdyntää, toiminut meillä kahden vuoden ajan. Lasta emme ole yrittäneet, mutta lapsen saannista ei olisi haittaakaan.
Jos nyt sitten kuitenkaan en olekaan raskaana, niin mistä tämä olo sitten johtuu? Ei voi olla normaalia tällainen, jo kolme viikkoa kestänyt huonovoitisuus ym... :/
 

Yhteistyössä