Nukutko alasti vai vaatteet päällä?

Nukutko alasti vai vaatteet päällä?

  • Alasti

    Ääniä: 13 65,0%
  • Vaatteet päällä

    Ääniä: 8 40,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    20
minä,
[QUOTE="Valssi";30459009]Hei pliis, voitteko lisää vastaukseen myös painonne?
yli 80kg painosten ei tarvii osallistua.[/QUOTE]
Alasti nukun. Paino on jotain 75kg. Ja olen miespuolinen :)
 
ok
[QUOTE="Samu";30458863]Meen nukkumaan paita ja bokserit päällä, mutta herään aamulla alasti. Mystistä. Luulen että hikoilen yöllä ja revin ne pois päältä...[/QUOTE]

Ootko mun mies?
 
nfvm
Näin talvella nukun pitkähihainen päällä, kesällä taas on t-paita tai äärihelteillä hihaton. Hihattomassa on noin muuten inhottavaa nukkua kun olkapäät jotenkin palelee. Jos tämä nyt jotakuta oikeasti kiinnosti :D
 
Mies 25v
Alasti tullut nukuttua kaiketi reilun vuoden ajan. Onhan se mukavaa, ei vaatteet hierrä. Yökylässä kyllä pidän yleensä ainakin alushousuja, vähän riippuen siitä mitä muita eläväisiä asunnossa liikkuu.
 
Porkkanapää
Nukun aina alasti. Jos olen yökylässä niin menen nukkumaan ylä -ja alaosa päällä, mutta tiputan ne pimeässä lattialle. Olen sormettanut lähes joka kerta yökylässä tietysti hiljaa niin etteivät muut huomaa vaikken kotona tee tätä lainkaan eikä se kyllä onnistuisikaan, kun lähes aina on joku paikalla. En tiedä, mutta jotain outoa tässä, kun en ole mitään sormettajatyyppiä. Mieskin hoitelee minut säännöllisesti. Ehkä hetken vapaus pyykkäämisestä, silittämisestä, siivoamisesta yms. yms.. vapauttaa haluni. Niin..painoa 70.2 kg.
 

Yhteistyössä