Miehet eivät kiinnostu miinusta enää millään. Johtuuko tämä vain siitä, että olen 40v?

  • Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti
N37
Ei se kyllä iästä johdu, jos et sitten ihan mummokasvoinen ole. Itse oon 37, 5kg liian painava mutta ainakin miesten mielestä kaunis ja näytän (viime tiedon mukaan) 28-vuotiaalta. Ja hengailin tässä taannoin 30-vuotiaan komistuksen kanssa, joka niin minulle kertoi. Jees, ikä ei oo kuin numeroita. ;)
 
"Realisti"
Ei se kyllä iästä johdu, jos et sitten ihan mummokasvoinen ole. Itse oon 37, 5kg liian painava mutta ainakin miesten mielestä kaunis ja näytän (viime tiedon mukaan) 28-vuotiaalta. Ja hengailin tässä taannoin 30-vuotiaan komistuksen kanssa, joka niin minulle kertoi. Jees, ikä ei oo kuin numeroita. ;)
Jos olisit 38 kiloa liian painava, niin sitten olisi jo eri asia. Saatika jos olisit noin 40 kiloa ylipainoinen.

Hei haloo, millainen dorka ilmoittaa ylipainonsa puolen kilon tai edes kilon tarkkuudella :D. Eihän sitä edes voi määritellä noin tarkkaan, kun ihmisen ns. normaalipainon vaihteluvälikin voi olla tyyliin 50-65 kiloa ruumiinrakenteen ja rasvaprosentin mukaan.

Tai no.. sellainen dorka, joka uskoo miesten ikäarvioita. Mikään ei ole nolompaa kuin kuunnella vierestä, kun joku haahkaa heittää miehelle "arvaa kuinka vanha mä oon", sitten mies heittää jonkun ihan naurettavasti alakanttiin menevän arvion ja emäntä tyytyväisenä kihertää että hihiii, eikun mä oon kuule xx vuotta, ja sit mies esittää yllättynyttä "eikä, et voi olla, oot kyllä paljon nuoremman näköinen" :D. Ihan parasta.
 
N37
[QUOTE="Realisti";30463630]Jos olisit 38 kiloa liian painava, niin sitten olisi jo eri asia. Saatika jos olisit noin 40 kiloa ylipainoinen.

Hei haloo, millainen dorka ilmoittaa ylipainonsa puolen kilon tai edes kilon tarkkuudella :D. Eihän sitä edes voi määritellä noin tarkkaan, kun ihmisen ns. normaalipainon vaihteluvälikin voi olla tyyliin 50-65 kiloa ruumiinrakenteen ja rasvaprosentin mukaan.

Tai no.. sellainen dorka, joka uskoo miesten ikäarvioita. Mikään ei ole nolompaa kuin kuunnella vierestä, kun joku haahkaa heittää miehelle "arvaa kuinka vanha mä oon", sitten mies heittää jonkun ihan naurettavasti alakanttiin menevän arvion ja emäntä tyytyväisenä kihertää että hihiii, eikun mä oon kuule xx vuotta, ja sit mies esittää yllättynyttä "eikä, et voi olla, oot kyllä paljon nuoremman näköinen" :D. Ihan parasta.[/QUOTE]

Laitoin painon tuohon sen takia, kun aloittaja mainitsi että pitää itsensä timmissä kunnossa. Kun ei se kroppa ole se tärkein vaan pään sisältö. Ja kauniista kasvoista ei oo koskaan ollut haittaa ;)

Ja totta ihmeessä itsetuntoa hivelee nuorempien miesten ihailu, miksi minä nyt siitä valehtelisin? Eipähän tarvitse vielä tässä iässä pappoja hätistellä baareissa. :)
 
..........
Niin, en muuten myöskään sitä antanut ja mies pysyi silti seurassa koko illan ja saatteli vieläpä taksiin että pääsin turvallisesti kotiin. Hymyilyttää vieläkin :)
Muakin hymyilyttää.. Ja sä pidät absoluuttisena faktana etteikö mies pillun takia voisi esim valehdella sinun näyttävän 28v vaikka oikeasti olisi sitä mieltä että näytät 42vuotiaalta.
 
"harmaa"
[QUOTE="Realisti";30463630]Hei haloo, millainen dorka ilmoittaa ylipainonsa puolen kilon tai edes kilon tarkkuudella :D.[/QUOTE]

Mä ymmärsin sen lauseen niin että "olen 37 (vuotias), 5 kg liian painava".
 
N37
Muakin hymyilyttää.. Ja sä pidät absoluuttisena faktana etteikö mies pillun takia voisi esim valehdella sinun näyttävän 28v vaikka oikeasti olisi sitä mieltä että näytät 42vuotiaalta.
Toki voisi valehdella. Mutta jos nainen sen takia sitten antaa, niin sehän on sen naisen oma valinta. Mitä sillä edes on väliä, millä perusteella sinne sänkyyn on hypätty, jos kumpikin sitä haluaa? Itse en miehen kanssa iltaa viettänyt sen takia, että luuli mua nuoremmaksi vaan sen, että meillä oli yhdessä hauskaa. :)
 
N37
[QUOTE="harmaa";30463684]Mä ymmärsin sen lauseen niin että "olen 37 (vuotias), 5 kg liian painava".[/QUOTE]

Juuri tätä tarkoitin, on täällä sentään joitakin lukutaitoisiakin.
 
...........
Toki voisi valehdella. Mutta jos nainen sen takia sitten antaa, niin sehän on sen naisen oma valinta. Mitä sillä edes on väliä, millä perusteella sinne sänkyyn on hypätty, jos kumpikin sitä haluaa? Itse en miehen kanssa iltaa viettänyt sen takia, että luuli mua nuoremmaksi vaan sen, että meillä oli yhdessä hauskaa. :)
hmm. mutta se silti taitaa kumota sen että näyttäisit miehen mielestä 28vuotiaalta ;)
 
N37
hmm. mutta se silti taitaa kumota sen että näyttäisit miehen mielestä 28vuotiaalta ;)
Ai siis mikä kumoaa? Rehellisiä jos ollaan, niin minulle on ihan sama minkä ikäiseltä ihmiset kertoo mun näyttävän, eikä se ole syy viettää kenenkään kanssa iltaa. Jos mies olisi sanonut mun näyttävän ikäiseltäni, olisi mulla ollut ihan yhtä hauskaa hänen kanssaan kun ei se ikä edelleenkään ole kuin numeroita. Mukava kehu tuo silti oli, en minä sitä kiellä :)
 
viera.s
Ai siis mikä kumoaa? Rehellisiä jos ollaan, niin minulle on ihan sama minkä ikäiseltä ihmiset kertoo mun näyttävän, eikä se ole syy viettää kenenkään kanssa iltaa. Jos mies olisi sanonut mun näyttävän ikäiseltäni, olisi mulla ollut ihan yhtä hauskaa hänen kanssaan kun ei se ikä edelleenkään ole kuin numeroita. Mukava kehu tuo silti oli, en minä sitä kiellä :)
Miksi mies kertoi sinulle ikäarvion? Minusta aika junttimaista, ei mikään kehu. Yksi kaverini kyllä on joskus harrastanut ikäarvoiden kyselyä ja minua on nolottanut... Antaa kamalan epävarman tai huomionhakuisen kuvan sellainen kehujenkalastelu. Jokaisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, että kysyttäessä kaikki miehet heittävät ikäarvion reilusti alakanttiin siihen nähden mitä totuudeksi uskovat, koska eivät tietenkään uskalla ottaa yhtään riskiä että arvioisivatkin iän yläkanttiin.

Jossain satunnaisessa tapaamisessa ja illanvietossa iällä ei ole mitään merkitystä. Joten en kyllä ottaisi sitä puheeksi ollenkaan. Jos taas olisin jonkun miehen kanssa vakavammalla mielellä ja paljastuisi, että hän on luullut minua 10 vuotta nuoremmaksi, olisin huolissani siitä onko todellinen ikä este jatkolle. Esimerkiksi lasten saannin kannalta sillä kun on merkitystä
 
N37
Kysyin itse miehen ikää, uteliaisuudesta. Ja kysyin myös hänen arvion mun iästä, hauskaahan se on tietää miltä näyttää, ja tietää mies mun oikean iän kun kerroin. Eikö teillä ole tapana kysyä mieheltä/naiselta edes ikää illan aikana?
 
"Sari"
Kysyin itse miehen ikää, uteliaisuudesta. Ja kysyin myös hänen arvion mun iästä, hauskaahan se on tietää miltä näyttää, ja tietää mies mun oikean iän kun kerroin. Eikö teillä ole tapana kysyä mieheltä/naiselta edes ikää illan aikana?
Kohteliaisuussyistä ihmiset vastaavat yleensä aina alemmas ikäarvion kuin oikeasti ajattelevat. Ilmiselvästi sinäkin odotit, että sinua luullaan nuoremmaksi ja myös selväsi ilahduit siitä, joten mies ajatteli tekevänsä sinut hyväntuuliseksi.
 
N37
Sari: totta, mutta mitä sen on väliä? Pointtini oli se, ettei 40v tai sen iän ympärillä olevat naiset automaattisesti näytä kovin vanhoilta eikä siis sen takia jää ilman ikäistensä/nuorempien miesten huomiota. Itseltäni kysyttiin vielä 32-vuotiaana paperit joskus baarissa, joten voin kyllä hyvinkin näyttää nuoremmalta, ei sillä kuitenkaan itselleni väliä ole.
 
viera.s
Kysyin itse miehen ikää, uteliaisuudesta. Ja kysyin myös hänen arvion mun iästä, hauskaahan se on tietää miltä näyttää, ja tietää mies mun oikean iän kun kerroin. Eikö teillä ole tapana kysyä mieheltä/naiselta edes ikää illan aikana?
Itsehän juuri edellisessä viestissä kirjoitit, että ikä on vain numero. ;) Mitä mielenkiintoista siinä on? Joten ei ole tapana kysyä, ainakaan ilman erityistä syytä ja liittymää muihin keskustelunaiheisiin.

Ja tosiaan, et saa todellista arviota iästäsi kysymällä sitä. Tuollainen kehujenkalastelu on minusta melko säälittävää, vaikkakin suht yleistä, joten ovat miehet siihen varmaan tottuneet.
 
[QUOTE="Sari";30463775]Kohteliaisuussyistä ihmiset vastaavat yleensä aina alemmas ikäarvion kuin oikeasti ajattelevat. Ilmiselvästi sinäkin odotit, että sinua luullaan nuoremmaksi ja myös selväsi ilahduit siitä, joten mies ajatteli tekevänsä sinut hyväntuuliseksi.[/QUOTE]

Ei kaikki tee niin. Ihmettelen miksi jotkut sanovat noin että kohteliaisuus syistä tms. Joskus joku on ihan aidosti nuoremman näköinen.
 
"Sari"
Kropan timmeys ei ole se asia,jolla niitä miehiä saa. Loppujen lopuksi se on vartalon koko tai malli ei aiheasti kiinnitä edes huomiota, ellei edusta jotain ääripäätä. Isot rinnat pistävät silmään kyllä positiivisesti, mutta eikös se ole joku biologinen fakta, että isot rinnat kiehtovat miehiä. Ulkonäössä markkaa enemmän kasvot ja hiukset.
Toki 30-vuotias on vain yleensä kauniimpi, mitä 40-vuotias.
Suurin ero silti löytyy luonteissa. Nelikymppinen nainen on usein tylsä.
En allekirjoita tätä. Omat kokemukseni ovat juuri päinvastaisia. Vaikka naamassa on ryppyjä eikä tissitkään ole isot, niin silti vientä riittää ja AINA miehet kehuvat harvinaisen hyvässä kunnossa olevaa vartaloani. Miehiä on ollut ikähaarukassa 24-46 ja itse olen yli nelikymppinen. Hiuksillakaan en voi ylpeillä, kun ovat kovaa vauhtia harvenemassa, eikä minulla ole koskaan ollut paksua tukkaa, enkä ole edes värjännyt sitä, vaan maantienvärisenä mennään.

Ihmettelen myös sitä, että miten se 30 v yhtäkkiä muuttuukin tylsäksi, kun 40 v tulee mittariin. Ei luonne mihinkään muutu, vaikka ikää tuleekin lisää. Kokemusta ja sitä myötä enemmän mielenkiintoisuuttahan siinä vaan kertyy.
 
N37
krut: osa miehistä saattaa niin tehdäkin, mutta niitåhän aina riittää. Mun ihailemani miestyyppi taas ei ole epärehellinen ja se mies ei ollut poikkeus. Ja Sari sanoi asian kuten se on: jos nelikymppisenä on rautakanki pyllyssä, niin on se ollut kyllä kakskymppisenäkin, luonne kun ei muutu mihinkään. :)
 

Yhteistyössä