Miehet eivät kiinnostu miinusta enää millään. Johtuuko tämä vain siitä, että olen 40v?

  • Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti
huomattu on
Huomasin ihan saman kuin ap, mutta ehkä vasta tuossa 43v iässä. Olen aina ollut kova pitämään hauskaa ja miehiä on riittänyt ja huomiota olen elämässäni saanut ehkä liikaakin. Sitten huomasin, että enää työpaikan juhlissa kukaan ei hae tanssimaan ja oikeastaan alan olla jopa näkymätön vaikka tyylini ei ollut "mummoontunut" ja edelleen osaan nauraa eli en ole tosikko murjottaja. Kukaan ei tullut juttelemaan. Tämä johti sitten siihen että enää en mene työpaikan juhliin enkä käy baarissa ollenkaan ja en mene ylipäänsä enää terasseille enkä mihinkään missä oletuksena olisi että toinen sukupuoli huomaisi, koska minua ei kukaan huomaa paitsi ehkä viiden promillen kännissä joku tulee sössöttämään. Olen tämän hyväksynyt ja pysyn kotona tai teen jotain muuta vaikka tykkäänkin juhlia.
 
N37
Itse olen yleensä ollut kyllä kiinnostunut ikäisistäni miehistä ja sellaisten kanssa ollutkin, mutta nyt kun ikää tulee lisää niin huomaan kyllä ajoittain kiinnittäväni huomiota nuorempiinkin. Vanhempiin (yli 45-vuotiaisiin) ei ole taas vielä minkäänlaista kiinnostusta, mutta varmaan sekin tilanne korjaantuu kun itse olen samassa iässä. Ikäkriteerit kyllä hälvenee näin vanhetessa, ei haittaa enää onko monta vuotta nuorempi tai vanhempi, yksi kiva asia ikääntymiselläkin ;)
 
hmph
No mä olen 34-v. ja näytän ikäistäni nuoremmalta (kuullut monelta eri taholta) ja minuakin käy jututtamassa vaan ne paappaikäiset 50+ miehet.
Toisaalta, enpä mä hae baareista muutenkaan seuraa, kun oma kulta odottaa kotona, mutta silti harmittaa, että nuoremmat jantterit eivät edes vilkaise.

Toisaalta, aika monet minun ikäiset ja sitä nuoremmat miehet näyttävät aika tavalla seksuaalisesti eri suuntaan viittaavilta, niine koreine vaatteineen ja huiveineen. Ei minua sellaiset edes kiinnosta.
 
teoria
Mä oon 36v ja nuoremman näköinen, ja eniten tuolla deittipalstalla mua vonkaa sellaset parikymppiset ja sitten ne viiskymppiset. Pah. Missä olis ne hvyät nelikymppiset miehet???? Olisko vaan niin, että niitä on vähiten vapaana?
 
[QUOTE="Sari";30464412]Menepä sitten valistamaan niitä parikymppisiä nuoria miehiä, jotka ovat kovin kiinnostuneita meistä vanhemmista naisista. Eivät näköjään tiedä, miten on ollut tapana toimia.[/QUOTE]

Ne on puumajahdissa. :stick:
 
"Teemu"
Se on vaan se ettei miehet uskalla lähestyä kaunista naista kun vähän pullukammalta ja tylsemmältä naiselta irtoaa helpommin, kuka nyt lehmän ostaa jos maitoa saa helpommallakin ;)
 
N37
Teemu: itsevarmat miehet kyllä uskaltaa lähestyä kaunistakin naista. Sun kannattaa panostaa sen kehittämiseen, ettei tarvitsisi enää tyytyä mihinkään vaan saisit juuri hänet, kenet haluan.
 
llllllllll
Mä oon 36v ja nuoremman näköinen, ja eniten tuolla deittipalstalla mua vonkaa sellaset parikymppiset ja sitten ne viiskymppiset. Pah. Missä olis ne hvyät nelikymppiset miehet???? Olisko vaan niin, että niitä on vähiten vapaana?
40miehet ottaa puolisoikseen näitä 25-33v naisia ;) Ja 40 mirkuille jää ne +50 ukot.
Ps uskomatonta miten naiset kuvittelevat että munan saanti korreloisi viehätysvoiman kanssa.. Vaikka olisit susiruma 40v nainen niin kyrpää saat silti aina.
 
[QUOTE="Maria";30463387]Vientiä ei vaan ole enää missään. Saan kyllä yksin olla baareissa, laivalla tms ihan kaikessa rauhassa. Nettideitit eivät tuota tulosta ja tarjokkaita on suhteellisen vähän. Olen iloinen ja mukava tyyppi, mutta sekään ei riitä. Itseäni reilusti vanhempia miehiä joskus tulee juttelemaan. Siis 55+... Mun ikäisiä miehiä tuntuu kiinnostavan vain itseään nuoremmat.[/QUOTE]
Nyt pitää antaa semmoinen ihka aito protip, ennenkuin pillahdan itkuun tämäntasoisen uusavuttomuuden edessä: Teepä itse joskus jotakin, äläkä odota miesten hoitavan kuviota puolestasi.

"Saan kyllä yksin olla baareissa, laivalla tms ihan kaikessa rauhassa"
Tätä ei tapahdu jos teet itse aloitteita.

"Itseäni reilusti vanhempia miehiä joskus tulee juttelemaan."
Tämä ei kiinnostaisi sinua jos tekisit itse aloitteita sellaisille miehille, joiden kanssa haluaisit viettää aikaa.

Alkaa oikeasti kypsyttää nämä 50-luvulta peräisin olevat sukupuoliroolit, joissa ryvetään vieläkin. Kysymykset mallia "mikä on kun miehet ei lähesty". Mikä sitten on itsessäsi jos et itse lähesty miehiä? Odotatko yleisesti ottaen aina elämässäsi muiden hoitavan ne hankalat jutut puolestasi? Tee nyt jumalauta jotain ihan itse. Älä odota, että miesten kuuluisi tallustella arvon neidin luo, jotta neiti saa valita minkä haluaa. Tee jotain. Yritä edes.
 

Yhteistyössä