Olenko nyt jotenkin liian kiinni lapsissa, erimielisyyttä anopin kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "Hippo"
  • Ensimmäinen viesti
- vieras -
Onko ne pikkujoulut jo päivällä vai miksi lapset lähtee kotoa jo 10 aikaan? Onko lapset normaalisti päivähoidossa vai miksi viikonloput on sulle niin tärkeä saada olla lasten kanssa

Ja miks sun pitää mennä ostoksille anopin kanssa?
 
vieras...
Meillä mennään vain ja ainoastaan anopin aikataulun mukaan tai sitten ei ollenkaan. Kyse milloin hänelle sopii mennä kylään niin saattaa sanoa samana päivänä ettei jaksakaan ottaa vastaan tai väkisin yrittää päivää jolloin on lapsellamme harrastuksensa mitalipeli tms. Esim. nyt pitäisi mennä 6.12. ja mikään muu päivä ei muka käy ennen joulua vaikka on kotona eläkkeellä kaiket päivät .Asutaan eri paikkakunnalla ja mieheni on tuolloin vielä päivystysvuorossa joten voi tulla töihin lähtö kesken kaiken ja kiireellä. Toivon mukaan miehelle tulee lähtö päivystykseen ennen kuin anoppilana meno tuolloin. Jos miehelle tulee lähtö anoppilassa töihin niin minä ja lapset jäädään sinne ja pahimmillaan yöksi(yksiöön).
 
dddd
Meillä mennään vain ja ainoastaan anopin aikataulun mukaan tai sitten ei ollenkaan. Kyse milloin hänelle sopii mennä kylään niin saattaa sanoa samana päivänä ettei jaksakaan ottaa vastaan tai väkisin yrittää päivää jolloin on lapsellamme harrastuksensa mitalipeli tms. Esim. nyt pitäisi mennä 6.12. ja mikään muu päivä ei muka käy ennen joulua vaikka on kotona eläkkeellä kaiket päivät .Asutaan eri paikkakunnalla ja mieheni on tuolloin vielä päivystysvuorossa joten voi tulla töihin lähtö kesken kaiken ja kiireellä. Toivon mukaan miehelle tulee lähtö päivystykseen ennen kuin anoppilana meno tuolloin. Jos miehelle tulee lähtö anoppilassa töihin niin minä ja lapset jäädään sinne ja pahimmillaan yöksi(yksiöön).
Ette kai te nyt niin lapasia ole, että suostutte tuollaiseen anopin pompotteluun. En todellakaan lähtisi yhtään mihinkään, jos miehellä on päivystys.
 
"kissa"
Ole aikuinen. Et tietysti mene ostoksille nyt tai koskaan muutenkaan ihmisen kanssa, joka haukkuu sinua sukulaisillekin. Anoppi rasvailee monojaan potkiakseen sinua. Ostokset ovat tekosyy ja kiukuttelulla testaa sinua kuinka lujaa sopii potkaista. Aika lujaa tuntuu sinulle sopivan.
Juuri näin. En voi ymmärtää ihmisiä jotka aina vaan sietää ja sietää kaikkea mitä niille sanotaan.
 
vierass
Ensimmäisenä ihmetytti se, miksi ylipäätään joku lähtee anopin kanssa jouluostoksille. Toinen kohta mikä pisti silmään oli se, ettei anoppi voi lähteä pikkujoulujensa jälkeen ostoksille, mutta sinun pitäisi kyetä siihen.
Minä menen siksi, että lapseni saavat sellaiset joululahjat, mitä ovat toivoneet. Muuten tulee jotain ihan muuta täysin käyttämättömäksi jäävää roinaa, vaikka olisi ihan tarkkaan kerrottu toiveet.

Muutamana vuonna anoppi on antanut rahat ja minä olen käynyt ostamassa yksin ne hänen lahjansa lapsille. On sitten saanut paketoida ne itse.
 
Meillä mennään vain ja ainoastaan anopin aikataulun mukaan tai sitten ei ollenkaan. Kyse milloin hänelle sopii mennä kylään niin saattaa sanoa samana päivänä ettei jaksakaan ottaa vastaan tai väkisin yrittää päivää jolloin on lapsellamme harrastuksensa mitalipeli tms. Esim. nyt pitäisi mennä 6.12. ja mikään muu päivä ei muka käy ennen joulua vaikka on kotona eläkkeellä kaiket päivät .Asutaan eri paikkakunnalla ja mieheni on tuolloin vielä päivystysvuorossa joten voi tulla töihin lähtö kesken kaiken ja kiireellä. Toivon mukaan miehelle tulee lähtö päivystykseen ennen kuin anoppilana meno tuolloin. Jos miehelle tulee lähtö anoppilassa töihin niin minä ja lapset jäädään sinne ja pahimmillaan yöksi(yksiöön).
Kaupat on kyllä kiinni
 
"mie"
Miksi ihmeessä sinne pitää anopin kanssa mennä edes, sitä en ymmärrä?? Kai ny aikunen osaa ite asiansa ostella vai? Tarviiko anoppi kuljetusta tai esim apua pyörätuolin tms kanssa? Eikö mies voisi auttaa noissa?
 
vvvvieras
hankalalta kuulostaa, jätä ostosreissu väliin. Nauti pukkijouluista ja parantele kamista rauhassa ; ) käy viikolla ostamssa joululahjat ja lasten isä katsoo lapsia. Ei tarvi veivata ja vaivata
 

Yhteistyössä