Myyjä otti meiltä autokärryt pois, oliko teistä Ok käytöstä?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"höh"
[QUOTE="jepjep";30527791]ompa jännä taas ku ekat puolustelevat kommentit ovat tulleet melkeen parin minuutin sisällä ketjun aloittamisesta....[/QUOTE]

mitäs jännää siinä on? Vai onko tämä palsta niin hiljainen että ensimmäiset kommentit tulee vasta puolen tunnin päästä ja nekin on aina kielteisiä ja negatiivisia??
 
"terppa"
No on kyllä todella pösilö myyjä, ja nico-petterin äiti. Ei KUKAAN ihminen lähtisi kesken ostosten hakemaan toiselta puolelta myymälää tavallisia kärryjä, kun joku tulee vaatimaan kärryjä pois...:-D
 
säpäle harmaana
[QUOTE="terppa";30528004]No on kyllä todella pösilö myyjä, ja nico-petterin äiti. Ei KUKAAN ihminen lähtisi kesken ostosten hakemaan toiselta puolelta myymälää tavallisia kärryjä, kun joku tulee vaatimaan kärryjä pois...:-D[/QUOTE]

No näin juuri. Voisin kuvitella, että näin voisi tapahtua, jos niitä kärryjä pidetään tuntitolkulla huvikseen, haahuillaan ja kaahaillaan käytävillä ja häiriköidään muita asiakkaita ja tätä tapahtuu usein. Mutta jos niitä kärryjä käytetään ihan normaalisti, en kyllä tajua, olkoon lapsi vaikka 8-vuotias.
 
bieras
No itse en kyllä omaa 5- vuotiasta laittaisi autokärryyn eikä se sinne suostuisi menemäänkään kun reippaasti itse kävelee. Myyjä toimi silti mielestäni törpösti. Palautetta en kyllä silti antaisi ainakaan myyjän nimeä mainiten.
 
"pöllö"
[QUOTE="jepjep";30527791]ompa jännä taas ku ekat puolustelevat kommentit ovat tulleet melkeen parin minuutin sisällä ketjun aloittamisesta....[/QUOTE]

Eli sä katsot täällä kaikista ketjuista koska ekat kommentit on tulleet? Mitäs kun mä löysin kolmekin ketjua joissa puolustelevia kommentteja on tullut vain minuutti siitä kun ketju on aloitettu? Mihin voi asiasta valittaa? Ylläpitoonko? ;-)
 
"a p"
No itse en kyllä omaa 5- vuotiasta laittaisi autokärryyn eikä se sinne suostuisi menemäänkään kun reippaasti itse kävelee. Myyjä toimi silti mielestäni törpösti. Palautetta en kyllä silti antaisi ainakaan myyjän nimeä mainiten.
Osaa kyllä kävelläkin kaupassa, eikä ole ainakaan vuoteen pyytänyt autokärryihin, paitsi tänään sellaiset halusi pitkästä aikaa. olenko minä nyt huono äiti kun laskin hänet niihin, kun oli neljät vapaat kärryt kun tulimme kauppaan? Vai oisko mun pitänyt ajatella että vaikka kärryissä lukee 2-5-vuotiaille, niin minun pitää jättää ne nuoremmille kuin viisivuotiaalleni, koska hän osaa itsekin kävellä? :-D
 
opiuytdftghjikol
Anna ihmeessä palautetta. Jättäisin itse seuraavalla kerralla menemättä tuollaiseen kauppaan, myyjät kun vaikuttavat aika paljon yleiseen ilmapiiriin ja kaupan maineeseen. En uskaltaisi enää asioida kyseisessä kaupassa, ties vaikka seuraavalla kerralla toistuu taas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä Teki Väärin;30527869:
Parempihan ois näissäkin olla vaan painorajutus ( tai pituusraja).
On eri asia, jos n. 15 kg painava +4 vuotias niissä istuu, kuin joku liki 40 kg läskiköntys äitin pikku -mussukka 5. V. Pallero.
Aikasta helvetin painavia 5v tunnet jos ne painaa liki 40kg...Ei se 5v paina yhtään niin eriävästi kun 4+.
 
Lue Ensin, kommentoi sitten
Aikasta helvetin painavia 5v tunnet jos ne painaa liki 40kg...Ei se 5v paina yhtään niin eriävästi kun 4+.
Onko "leijona76":lla unohtunut lukulasit takin taskuun, vai epäonnistuuko luetunymmärtäminen toistuvasti? Missä vaiheessa tekstiä luki "tunnen 40 kg painavia 5 vuotiaita"? Ei niin missään.
Viestin pointti ei edes käsitellyt 4-5 vuotiaiden painoeroja.. Huoh, miyäpä perus kananperse-juntit täällä ymmärtäisivätkään.
 
Valita ihmeessä!
Kannattaa reklamoidat todellakin! Myyjä ei ole nyt ajatellut asiaa lppuun asti. Kauppiaan on hyvä keskustella myyjän (asiakaspalvelijan) kanssa, jottei jatkossa tuollaista ylilyöntiä tapahdu.
Reklamaatiohan ei todellakaan tarkoita vali-vali-valitusta, vaan sitä, että palvelun tarjoajan (tässä tapauksessa kauppiaan) on hyvä tietää asiakaspalvelutilannetta heikentävistä asioista, jotta pystyvät jatkossa tarjoamaan parempaa palvelua.
Kaikki palaute on tarpeellista asiakaspalvelutyössä!
Eli minä tekisin valituksen, myyjän nimen kera! Ja saattaisinpa vielä näpäyttää, että ehkä ensi kerralla jätän sitten täyden ostoskärryn keskelle myymälää uuden haltijan huoleksi!
 
.-.-.-.
JOs sulla oli kärryt täynnä, se puoltaa sitä, että et antanut niitä pois. Mutta sun mukulas on yksinkertaisesti kyllä liian vanha noihin kärryihin. Siis. jos on normaali lapsi eikä vaikeuksia esim. liikkumisessa.
 
jo on idiootti
Alkuperäinen kirjoittaja Valita ihmeessä!;30528686:
Kannattaa reklamoidat todellakin! Myyjä ei ole nyt ajatellut asiaa lppuun asti. Kauppiaan on hyvä keskustella myyjän (asiakaspalvelijan) kanssa, jottei jatkossa tuollaista ylilyöntiä tapahdu.
Reklamaatiohan ei todellakaan tarkoita vali-vali-valitusta, vaan sitä, että palvelun tarjoajan (tässä tapauksessa kauppiaan) on hyvä tietää asiakaspalvelutilannetta heikentävistä asioista, jotta pystyvät jatkossa tarjoamaan parempaa palvelua.
Kaikki palaute on tarpeellista asiakaspalvelutyössä!
Eli minä tekisin valituksen, myyjän nimen kera! Ja saattaisinpa vielä näpäyttää, että ehkä ensi kerralla jätän sitten täyden ostoskärryn keskelle myymälää uuden haltijan huoleksi!
Ap, LO-PE-TA JO!
 
Mä tekisin valituksen myyjästä. Mitä haittaa jos lapsi mahtuu autokärryyn. Ja se äiti.. Mitä se alkaa keneltäkään pyytää kärryjä. Jos kaikki autokärryt ovat varattu niin ei voi mitään. Noin kävi monesti meille kun lapsi oli pieni.
 

Yhteistyössä