koira osoittaa suurempaa välittämistä ja huolenpitoa ku mun mies.

  • Viestiketjun aloittaja kuumottaa
  • Ensimmäinen viesti
kuumottaa
Oon kovassa kuumeessa, joka vihdoin vähän alkaa hellittää. Mies ei oo juuri vointia kysellyt tässä parin päivän aikana, tuonut jotain jos olen pyytänyt ja senki huokaillen.
Jos hän on kipeä tarkistelen vointia ja onko jotain mitä voisin tehdä, en toki jatkuvasti et saa levätä. Ehkä sellainen on kuitenkin hänestä häiritsevää ja toivoisi olevansa rauhassa. Pitääpä kysyä..

No niin. Mulla on iso paimenkoira, joka on koko päivän maannut sängyn vieressä, vaikka yleensä nukkuu olkkarin tuolissa. Välillä käynyt haistelemassa mun korvia ja tuijottamassa. Välillä kävellyt olkkariin miehen luo ja ynissyt kunnes palaa mun luo.

Et ku aletaa paikkoja arkissa laskea, ni ei oo kyllä äijä ensimmäinen.
 
Dahkis
Oon kovassa kuumeessa, joka vihdoin vähän alkaa hellittää. Mies ei oo juuri vointia kysellyt tässä parin päivän aikana, tuonut jotain jos olen pyytänyt ja senki huokaillen.
Jos hän on kipeä tarkistelen vointia ja onko jotain mitä voisin tehdä, en toki jatkuvasti et saa levätä. Ehkä sellainen on kuitenkin hänestä häiritsevää ja toivoisi olevansa rauhassa. Pitääpä kysyä..

No niin. Mulla on iso paimenkoira, joka on koko päivän maannut sängyn vieressä, vaikka yleensä nukkuu olkkarin tuolissa. Välillä käynyt haistelemassa mun korvia ja tuijottamassa. Välillä kävellyt olkkariin miehen luo ja ynissyt kunnes palaa mun luo.

Et ku aletaa paikkoja arkissa laskea, ni ei oo kyllä äijä ensimmäinen.
Mitenhän hitossa ne sinkut ikinä pystyykään sairastaan. Ei tule vesi sänkyyn, edes huokaillen. Jos se sun ukkos tykkäis rauhassa levätä kun on itse kipeä ja uskoo että sinä tykkäisit kanssa?
 
aappee
Juu juu. Et koska sinkuilla ei oo ketään joka huomioisi heitä, on kohtuutonta odottaa että parisuhteen toinen osapuoli huomioisi?

Jos parisuhteessa ei olisi etuja verrattuna sinkkuna oloon, niin miksipä sitä viitsisi edes pariutua!
 

Yhteistyössä