Mies laukeaa nopeasti, mikä avuksi?

  • Viestiketjun aloittaja pettymys
  • Ensimmäinen viesti
pettymys
Mulla uusi miesystävä, jonka kanssa nyt jonkin aikaa harrastettu seksiä.. ongelma on siinä että mies laukeaa todella nopeasti, itse en ehdi ollenkaan mukaan. Olen yrittänyt ymmärtää, mutta viime kerralla en mahtanut mitään. Pettymykseni näkyi naamasta ja pari kyyneltäkin tuli. Joskus mies tyydyttää minut muuten, mutta se ei ole sama asia. Haluan nauttia yhdynnästä ja saada orgasmin siinä, koska se tuntuu parhaimmalta niin. Mies kestää ehkä minuutin... :( Toinen kierroskaan ei tähän asti ole tullut kyseeseen... fiilis ehtii laskea. Harmittaa tosi paljon. Mikä avuksi? Toivoisin asiallisia vastauksia.
 
"mio"
Eikö se välilhan hierominen nimenomaan kiihota miestä?
Yleensä juuri näin ja myös niin että paine siellä kivesten alla parantaa/tukee erektiota.

Jokin tantra tyyppine harjoitus voisi auttaa.
Yksi tekijä tuossa on orgasmin kontrollointi. Tätä voi harjoitella. Heloimmin se mun mielestä onnistuu masturboimalla. Kun Org. alkaa lähestyä hidastetaan tahtia tai keskeytetään kokonaan ja jatketaan hetken kuluttua. Näin yritetään jatkaa mahdollisimman kauan. En näistä voi taata toimiiko sillä jokin toimii toisella ja toisella ei. Tiedän kuitnekin omasta kokemuksesta että tuolla tavalla joskus saavutan tilan jossa hallitsen omaa laukeamistani lähes täydellisesti. (jep, olen siis mies)
Paljon riippuu siitä haluaisiko mihesi harjoitella tällaista, ja tapahtuisiko se yksin vai kanssasi. Itse mieluummin tekisin sen kumppanin kanssa koska mielstäni siinä tulee se molemmin puoleinen hyväksyntä jne.
Voi olla niin monta syytä, kentien mies on niin ylikiihoittunut jostain?
 
pettymys
Niin, mies kyllä sanoo että olen niin kiihottava ja tiukka, mutta se ei oikeastaan kauheasti lohduta minua kun oma nautinto jää kokematta. Uskoisin että mies haluaa myös minun nautintoa, on vaan eri asia miten asiasta nyt pystyisin puhumaan syyllistämättä miestä... harmitus on sen verran suuri..
 
"mio"
Niin, mies kyllä sanoo että olen niin kiihottava ja tiukka, mutta se ei oikeastaan kauheasti lohduta minua kun oma nautinto jää kokematta. Uskoisin että mies haluaa myös minun nautintoa, on vaan eri asia miten asiasta nyt pystyisin puhumaan syyllistämättä miestä... harmitus on sen verran suuri..
ei kannata tehdä asiasta liian vakavaa, hauskaahan se pitäisi olla. Ymmärrän täysin että sinäkin haluat nautintoa. Voisiko ratkaisu olla että jos miehesi kuitenkin tyydyttää sinut jollain muulla tavalla (suuseksi, käsin ?) ainakin nyt jonkin aikaa ja toisit sitten vähitellen mukaan näitä muita "harjoitteita" kun on soiva hetki. Tarkoitan tällä että paaset ikäänkuin pahimman yli koska jos otat liian kärkevästi Asian esille niin se voi vain stressata enemmän.
 
pettymys
On esileikkiä, joka on kiihottavaa mutta niinkuin sanoin aiemmin, saan nautinnollisimmam orgasmin yhdynnässä. Nautin myös itse yhdynnästä, se on minulle tärkeä osa seksiä. Joten rehellisesti en voi sanoa että seksi on tyydyttävää jos yhdyntä kestää vain minuutin. Mitään tuntien jyystöä en tarvitse, mutta silti...
 
"Bella"
On esileikkiä, joka on kiihottavaa mutta niinkuin sanoin aiemmin, saan nautinnollisimmam orgasmin yhdynnässä. Nautin myös itse yhdynnästä, se on minulle tärkeä osa seksiä. Joten rehellisesti en voi sanoa että seksi on tyydyttävää jos yhdyntä kestää vain minuutin. Mitään tuntien jyystöä en tarvitse, mutta silti...
Sama täällä. Luulin olevani ainoa plussalla. Keskusteluista päätellen.
 
"Jonna"
Meillä jos on vähänkään pidempi tauko, niin mies on tosi herkillä ettei tule heti. Siksi kunnon esileikki ja lämmittelyt, niin että minä saan suunnilleen heti, kun yhdyntään aletaan. Seksiä kun on joka toinen päivä suunnilleen, niin ei ole liian lyhyen keston kanssa ongelmaa.
 
skndd
Heh, meillä on ollut sama ongelma alusta asti. Mies tulee melkein HETI. Sanoo ettei kenenkään muun kanssa tälläistä ole ollut, ja mulla on vain sellainen ote siihen.. No alussa mä pidin sitä tosi kiihottavana ja ihanana, mutta näin 5 vuoden jälkeen.. Ei enää tee mieli ollenkaan, kun tietää että se on ohi sekunnissa. Mieskin ottaa siitä liikaa paineita, ja yrittää runkata jopa pari kertaa ennen sitä, jos tietää että on "mahdollisuus saada". Huoh. Kaipaan "oikeaa" seksiä, että jutellaan, tahditetaan tuleminen yhdessä, ja voi jopa RYNKYTTÄÄ menemään ettei tarvitse pelätä, että toinen tulee _samantien_. En tiedä mikä auttaisi.. Meillä ei mikään.
 
srty
saisko kohteliaasti kysyä että oletteko te jonka mies tulee liian nopeasti niin jotain ihan törkeen kuumia kissoja:) tarkoitan ihan asiallisesti sitä että jos näin niin voi olla että nalli tosiaan napsahtaa jo siitä...
 
vsgs
Jospa kyse on vain siitä, ettei mies ole seksiä saanut pitkään aikaan? Oma mieheni oli ollut pitkään sinkkuna ja meillä oli samaa ongelmaa alussa, jonkin aikaa tapailtuamme tämä kuitenkin loppui ja nykyään mies kestää enemmän kuin tykkäisin :D voisi siis tulla nopeamminkin
 

Yhteistyössä