Tähänkö nyt on tultu kun lakapuhelimet katosi, puhelikammo

  • Viestiketjun aloittaja vastauskammo
  • Ensimmäinen viesti
näin on ohjeet
Ei kai kukaan pakota soittamaan uudestaan. Luulisi myös nykyaikana olevan mahdollista laittaa numeron perään tieto onko henkilöä jo yritetty tavoittaa ja mahdollisesti kuinka monta kertaa. Ihmisillä ei töissä tai vapaa-aikana saisi olla muuta tekemistä kuin vastata tuntemattomiin numeroihin ettei vain jonkun provikkapalkkaisen työaika mene hukaan? Entä jos asiakas tilaa lehden vaikka sen jälkeen kun hän viimein 7 soittoyritys kerran jälkeen pystyy puheluun vastaamaan rauhassa?
Kyseiselle henkilölle soitetaan niin kauan kunnes hänet tavoitetaan!
 
säpäle harmaana
[QUOTE="hehh";30618869]Omapahan on luurisi jos sinusta on kiva katsella kun puhelinmyyjä sinulle sen 2 kertaakin päivässä koettaa soittaa viikosta toiseen niin onnea vaan :D
Itse en jaksaisi kuunnella puhelimen pärinää siksi että joku oikeasti koettaa tavoittaa kuten nämä puhelinmyyjät. Vaikea vastata ja sanoa ei.[/QUOTE]

Nimenomaan, omapahan on luurini. Ja jos sinä nyt siis oletat ja toivot, että minun puhelimeeni soittaa joka päivä kaksi kertaa joku puhelinmyyjä, niin se on taas sinun oma kuvitteellinen ongelmasi, johon minun ei tarvitse keksiä ratkaisua.
 
xxc
Alkuperäinen kirjoittaja näin on ohjeet;30618880:
Kyseiselle henkilölle soitetaan niin kauan kunnes hänet tavoitetaan!
Se ei varmaankaan ole tavoiteltavan henkilön vika. Jos ohjeiden noudattaminen aiheuttaa harmaita hiuksia kannattaa varmaankin yrittää muuttaa niitä ohjeita/käytäntöjä.
 
säpäle harmaana
Aika ihmeellinen ovikellon pitää olla jos on huomaamaton :D
Miksi et voisi käyttää ovikelloa jos tiedät talossa olevan lapsia?
lapset usein rakentaa legoja naputtaa hakkaa paukattaa ja tekee vaikka mitä joten voisin kuvitella että minullakin jäisi ovi aukasematta ihan siksi kun luulisin että joku lapsista taas naputtaa tai jos he olisi päiväunilla voisin kuvitella että naapuri taas jotain rakentaa.
Jos ei selkeästi ovikelloa osaa käyttää niin se on voi voi :D
Meillä ainakin lapset tottuneet normaaliin ääniin eikä huopatossuissa tarvi liikkua kun joku päiväunilla on.
Lue vähän tarkemmin ("pieniä lapsia, jotka saattavat olla nukkumassa"). Niin, jos teillä on lapset tottuneet meteliin, oletatko, että kaikkien tuttaviesikin lapset ovat tottuneet? Tuli nyt vain mieleen, että kohteliaisuussyistä koputtaja saattaisi ajatella näin. Mutta ei tietenkään kaikki, "kun ei meidänkään lapset". :D

Ja millainen on huomaamaton ovikello? Ovikelloja on olemassa muunkinlaisia, kuin se nappi oven vieressä. Erikoisin, joka itselläni on tullut vastaan on ollut leijonan pää, jonka kielestä piti painaa. Mutta, ai niin, "ei meilläkään ole sellaista, niin ei kai kenelläkään muullakaan voi olla".
 
LolliMolli
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30618894:
Lue vähän tarkemmin ("pieniä lapsia, jotka saattavat olla nukkumassa"). Niin, jos teillä on lapset tottuneet meteliin, oletatko, että kaikkien tuttaviesikin lapset ovat tottuneet? Tuli nyt vain mieleen, että kohteliaisuussyistä koputtaja saattaisi ajatella näin. Mutta ei tietenkään kaikki, "kun ei meidänkään lapset". :D

Ja millainen on huomaamaton ovikello? Ovikelloja on olemassa muunkinlaisia, kuin se nappi oven vieressä. Erikoisin, joka itselläni on tullut vastaan on ollut leijonan pää, jonka kielestä piti painaa. Mutta, ai niin, "ei meilläkään ole sellaista, niin ei kai kenelläkään muullakaan voi olla".
Ei ihme että stressi on lisääntynyt äitien keskuudessa kun joku voi kilarit tuostakin vetää :LOL:















































































































































p.s Se ovikello on siinä vittu siksi että sitä käytetään tai sitten se ruuvataan irti jos ei haluta käytettävän :kieh:
 
"miimi"
Ei ihme että stressi on lisääntynyt äitien keskuudessa kun joku voi kilarit tuostakin vetää :LOL:
























































































































p.s Se ovikello on siinä vittu siksi että sitä käytetään tai sitten se ruuvataan irti jos ei haluta käytettävän :kieh:
No on sullakin ongelmat!!?!?
Mikään ei velvoita käyttämään ovikelloa vaikka sellainen oven vieressä (tai sen lähistöllä) olisikin. Ja mulle olis ihan yks ja sama soittaako joku ovikelloa, koputtaa oveen tai jopa soittaa puhelimeen tms.. Pääasia, että jotenkin ilmoittaa tulostaan, että tajuan mennä avamaan oven :)

JK. Ja tiedän ihmisiä, jotka ovat oikeasti niin huomaavaisia, että ajattelevat ovikellon soiton herättävän mm. päiväunilla olevia tai häiritsevän talon koiria tms.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30618810:
Oho! Tällaisesta en ole kuullutkaan. Itse voisin kyllä koputtaa oveen, jos talossa on pieniä lapsia, jotka saattavat olla nukkumassa tai jos ovikello on niin huomaamaton, etten näe sitä.
Parempi soittaa vaan sitä ovikelloa, jos se toimii. Minä en ainakaan koputteluihin mitenkään reagoi, kuvittelen niiden tulevan yhden naapurin, missä on ovikello ruuvattu irti. Ne kolistelut siellä ovella kyllä kuuluu meillekin sisälle saakka :headwall:

Js meidän pienet lapset on olleet iltakukkujia, isommat saattoivat olla nukkumassa.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="miimi";30618934]No on sullakin ongelmat!!?!?
Mikään ei velvoita käyttämään ovikelloa vaikka sellainen oven vieressä (tai sen lähistöllä) olisikin. Ja mulle olis ihan yks ja sama soittaako joku ovikelloa, koputtaa oveen tai jopa soittaa puhelimeen tms.. Pääasia, että jotenkin ilmoittaa tulostaan, että tajuan mennä avamaan oven :)

JK. Ja tiedän ihmisiä, jotka ovat oikeasti niin huomaavaisia, että ajattelevat ovikellon soiton herättävän mm. päiväunilla olevia tai häiritsevän talon koiria tms.[/QUOTE]

Palstalla tällaisia ihmisiä kutsutaan vain idiooteiksi. Ei kai kukaan nyt oikeasti voi ajatella mitään tuollaista. Ihan vain tyhmyyttään ja ilkeyttään siellä koputtelevat ja tekevät toiset hulluiksi. :D
 
haaaaaaaaa
[QUOTE="miimi";30618934]No on sullakin ongelmat!!?!?
Mikään ei velvoita käyttämään ovikelloa vaikka sellainen oven vieressä (tai sen lähistöllä) olisikin. Ja mulle olis ihan yks ja sama soittaako joku ovikelloa, koputtaa oveen tai jopa soittaa puhelimeen tms.. Pääasia, että jotenkin ilmoittaa tulostaan, että tajuan mennä avamaan oven :)

JK. Ja tiedän ihmisiä, jotka ovat oikeasti niin huomaavaisia, että ajattelevat ovikellon soiton herättävän mm. päiväunilla olevia tai häiritsevän talon koiria tms.[/QUOTE]

Niin että sinusta on epäkohteliasta edes pitää ovikelloa ?
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30618963:
Olisiko sinusta mukavaa, että ovikello soisi esim keskellä yötä? Vai otatko aina ovikellon yöksi pois? Kai sitä nyt saa tulla soittamaan, jos se siinä ovessa on.
Ihan yhtälailla kuin koputtelemaan. vastaavaan aikaan =)
 
5325
Niin paljon kuuluu kolinoita yms rapusta, että minä en kyllä ymmärrä miksei ihmiset soita ovikelloa. Aina en edes huomaa jos joku koputtaa ovelle.

Ja en vastaa satunnaisiin numeroihin kun tiedä kuka siellä soittelee. Mua on häiriköity puhelimen välityksellä, eri numeroista. Ja on soitellu lehtimyyjät iltaisin yheksänki jälkeen! Ja soitelleet monena iltana peräkkäin ja kun sanoo eikiitos niin ne vaan jatkaa soitteluaan. Kerran tuli ihan oudosta numerosta, suuntanumerokin jostain ulkomailta, niin en vastannu kun ajattelin et jos on joku huijauspuhelu. No ei ollu, selvitin numeron myöhemmin, mutta ois voinu olla.
 

Yhteistyössä