Mua vaivaa tämä asuinalue.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Se on kuule aivan sun omasta viitseliäisyydestä kiinni miltä sun talos ja pihasi näyttää.. Kaippa sitä vähä voisi sieltä neljän seinän sisältä mennä ulos keväällä ja laittaa sitä pihaa kuntoon. Tehkää talkoohengessä niille talon ulkoseinille maalaus jne. :D Niin ne muutkin naapurit pihoillaan touhuaa, eikä maksa ihmeitä lopulta kun itse tekee.. mutta ei, jonkun muunhan se pitäis ne kukkapenkit laitella sullekin. Huhuhu.
 
"höh"
No jo on. Musta taas on ihanaa asua täällä rikkaiden asuinalueen vieressä. Lasten kaverit on pääosin tosi hyvistä perheistä, alue on rauhallinen ja turvallinen, koulu tasokas. Me asutaan ahtaasti ja vaatimattomasti mutta ei mua haittaa,päinvastoin. Meillä on asuntolainakin kohta maksettu, ja lähistön talot ja pihat on tosi hienoja, kiva katella niitä iltalenkillä.=)
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="hmmm";30625676]Se on kuule aivan sun omasta viitseliäisyydestä kiinni miltä sun talos ja pihasi näyttää.. Kaippa sitä vähä voisi sieltä neljän seinän sisältä mennä ulos keväällä ja laittaa sitä pihaa kuntoon. Tehkää talkoohengessä niille talon ulkoseinille maalaus jne. :D Niin ne muutkin naapurit pihoillaan touhuaa, eikä maksa ihmeitä lopulta kun itse tekee.. mutta ei, jonkun muunhan se pitäis ne kukkapenkit laitella sullekin. Huhuhu.[/QUOTE]

Mulla on kukkapenkit ja tontti ihan kunnossa, samoin talon maalissa ei ole mitään vikaa. Ei ole tuosta kyse vaan siitä että toisilla on monta kertaa isommat ja uudemmat talot ja muutenkin ovat rikkaita.
 
aito ammattivastaaja
Kertomasi mukaanhan sinä asuit peräkylillä alueella, jossa talot eivät mene kaupaksi, eikä ole siksi mahdollista myydä taloanne ja muuttaa vuokralle. Nyt se onkin kuitenkin rikkaiden asuinaluetta. Erikoinen rikkaiden asuntoalue tuo, jossa ei kuitenkaan asuntokauppa ollenkaan käy.
 
"aito ammattivalittaja"
Kertomasi mukaanhan sinä asuit peräkylillä alueella, jossa talot eivät mene kaupaksi, eikä ole siksi mahdollista myydä taloanne ja muuttaa vuokralle. Nyt se onkin kuitenkin rikkaiden asuinaluetta. Erikoinen rikkaiden asuntoalue tuo, jossa ei kuitenkaan asuntokauppa ollenkaan käy.
Kyllä tällä alueella asuu muutama miljonääri ja muutkin hyvätuloisia. Meneehän täällä nuo isot ja uudet talot kaupaksi mutta ymmärrät varmaan ettei kukaan hyvätuloinen joka tänne muuttaa halua vanhaa ja pientä mökkiä asunnokseen.
 
aito ammattivastaaja
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30625751]Kyllä tällä alueella asuu muutama miljonääri ja muutkin hyvätuloisia. Meneehän täällä nuo isot ja uudet talot kaupaksi mutta ymmärrät varmaan ettei kukaan hyvätuloinen joka tänne muuttaa halua vanhaa ja pientä mökkiä asunnokseen.[/QUOTE]

Kyllähän se hyvältä alueelta menee pienikin mökki toki paljon paremmin ja parempaan hintaan kaupaksi kuin huonolta alueelta. Sehän on selvä. On siis kannaltasi paljon parempi että mökki on varakkaiden asuinalueella kuin köyhemmällä alueella.
 
"aito ammattivalittaja"
Kyllähän se hyvältä alueelta menee pienikin mökki toki paljon paremmin ja parempaan hintaan kaupaksi kuin huonolta alueelta. Sehän on selvä. On siis kannaltasi paljon parempi että mökki on varakkaiden asuinalueella kuin köyhemmällä alueella.
Toki se on parempi asia kun noin ajattelee ja onhan täällä rauhallista ja naapureiden vaihtuvuus melko vähäistä kun kaikki tykkää täällä asua. Ehkä mökki sitten menisi kaupaksi jos sitä paljon remontoisi yms niin vastaisi paremmin nykypäivän vaatimuksia.
 
Smoke
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30625697]Mulla on kukkapenkit ja tontti ihan kunnossa, samoin talon maalissa ei ole mitään vikaa. Ei ole tuosta kyse vaan siitä että toisilla on monta kertaa isommat ja uudemmat talot ja muutenkin ovat rikkaita.[/QUOTE]

Ei minua ainakaan harmita että naapurilla on uudempi ja kalliimpi talo.
 
aito ammattivastaaja
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30625771]Toki se on parempi asia kun noin ajattelee ja onhan täällä rauhallista ja naapureiden vaihtuvuus melko vähäistä kun kaikki tykkää täällä asua. Ehkä mökki sitten menisi kaupaksi jos sitä paljon remontoisi yms niin vastaisi paremmin nykypäivän vaatimuksia.[/QUOTE]

Niin mikä se ongelma sitten taas olikaan? Sekö että olet kade siitä että naapurit ovat varakkaampia?
 
"aito ammattivalittaja"
Niin mikä se ongelma sitten taas olikaan? Sekö että olet kade siitä että naapurit ovat varakkaampia?
Se että naapurien lapset eivät suostu lapseni kanssa leikkimään. Etenkin eräs naapurin rouva on ääneen sanonut ettei halua olla tekemisissä koska ollaan köyhiä ja muut lapsiperheet tekevät samalla lailla. Toki täällä on mukaviakin naapureita mm eläkeläisiä,yrittäjiä yms mutta haluaisin että lapsella olisi leikkikavereita.
 

Yhteistyössä