Paikkoja joista luottotiedoton saa laskulle 2015!!??

  • Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaatilata
Eli se on mennyt pikkaisen monimutkaiseksi.
Ensimmäisenä sinun pitää muuttaa henkilötunnuksen loppuosa osoitteessa; http://www.lintukoto.net/muut/henkilotunnus/
Laitat siihen omanhenkilöllisyyden ja sitten viel valitsen "Mahdollisesti oikealle ihmiselle annettu tunnus"
Huomaa hankkia uusi prepaid liittymä, uus sähköposti ja tilaus pitää tehdä myös erikoneella.
Itse olen tilannut jo 40 pakettia. Ja viel tulee kokoajan niitä minulle
Huomatkaa myös että summa ei ole 550e
vaa vähän alempi ja jos tilaat yli 50e tuotteen ni joudut tilaamaan sen yksittäin, mutta ei koske jokaista tuotetta.

Eiku kevättä rintaa ja luottotiedot vinkumaan!
 
Nimijaosoite
Hobbyhallista saa ku käyt hakee toisen roskiksesta kirjeitä joissa sen loppu osa. Sähköpostiin ilmoitus! Ja eiku hakemaan paketteja. Mut älä ole niin idiootti et itse meet hakemaan paketit hanki joku hakee nekin sinulle!
 
fms
Eiks yleensä nettiostoksen syynä ole se, että on tarve jollekkin tietylle tavaralle. Näissä ketjuissa tuntuu vähän siltä, että ihan sama mitä tavaraa ostaa kunhan vaan saa ostettua laskulle :O

Mille tavaralle aapeella on tarvetta?
 
HARAVA
Te vissii kaikki ootte niitä viisaita narkkareita jotka pitäis kuolla yliannostukseen. Ei teistä oo ku harmia rikollisuutta. luonnon saastuttamista. ja toisten ihmisten luottotietojen pilaaminen. Mulle vähän aika juuri kävi nii että kaveri pyys hakemaan paketit ja ku annoin ne sille niin kuulin ettei se nainen kenen nimissä ollutkaan mikää saakelin sen nainen vaaa joku vieton ihminen. Vittu mä vihaan narkkareita. Saatanan kaikki tilaajat jotka pilaa toisen luottotiedot on ihan perseestä. Kiitos ku joudun vissii sen hinarin takia vankilaa.
 

Yhteistyössä