Rätti väsynyt olen :)

Klo 6.00 herätys ja töihin. Koko pv töitä 4n lasten kanssa, ai apua, miten se voi olla noin vaikeeta :D. Vielä kauppaan oli pitänyt käydä, sännöllinen ruokailu kaikilla, ruoan laito, tehdä kirjänpitoa, pakata tuotteet, tehdä listan maanantaiksi ja miljoonia muita papereita ja tehtäviä. Huh, miten te muut yrittäjä äidit? Mä niin onnellinen olen kun mulla apua lasten kanssa, mutta kun ei ole se on kyllä huhhuh. Mutta nyt toisalta niin helpottunut olo kun kaikki melkein tehty. Pakko purkaa tämä helpotus ja väsymys, koska näin meillä joka viikonloppu ja lomia nyt ei ole.
 
En tiedä olenko mä ainoa täällä palstalla ketä kiusataan? Ei ollut aika seurata koko palstaa, mutta eikö ihmiset tosissaan osaa purkaa agressio mihinkään muualle kuin tänne? Minkälaiset olette todellisuudessa? Kiinnosta vaan...ei millään pahalla kysyin.
 
"AV-mamma"
En tiedä olenko mä ainoa täällä palstalla ketä kiusataan? Ei ollut aika seurata koko palstaa, mutta eikö ihmiset tosissaan osaa purkaa agressio mihinkään muualle kuin tänne? Minkälaiset olette todellisuudessa? Kiinnosta vaan...ei millään pahalla kysyin.
Et taida olla! En mäkään käsitä, mitä ihmiset saavat siitä, että ilkeilevät toisille netissä ihan tavan vuoksi. Ei siitä mitenkään hyvä mieli tule, ellei nyt ole joku sosiopaatti, ja aika harva on.
 
[QUOTE="AV-mamma";30689217]Et taida olla! En mäkään käsitä, mitä ihmiset saavat siitä, että ilkeilevät toisille netissä ihan tavan vuoksi. Ei siitä mitenkään hyvä mieli tule, ellei nyt ole joku sosiopaatti, ja aika harva on.[/QUOTE]

Kai jotain kiva he saavat, mä en vaan käsitä miten se voi olla noin hienoa tai hauska. Tämä palsta joskus ollut aika mukava, nykyään jopa pelottava.
 
"AV-mamma"
Kai jotain kiva he saavat, mä en vaan käsitä miten se voi olla noin hienoa tai hauska. Tämä palsta joskus ollut aika mukava, nykyään jopa pelottava.
Ehkä se on joillain joku vallan tunne, voi ajatella itsensä isommaksi kuin sen kiusattavan. Ja ehkä moni ei oikeasti ajattele, että he vastaavat ihan oikealle ihmiselle, jolle saattaa tulla ihan oikeasti paha mieli ilkeistä kommenteista.
 
[QUOTE="AV-mamma";30689236]Ehkä se on joillain joku vallan tunne, voi ajatella itsensä isommaksi kuin sen kiusattavan. Ja ehkä moni ei oikeasti ajattele, että he vastaavat ihan oikealle ihmiselle, jolle saattaa tulla ihan oikeasti paha mieli ilkeistä kommenteista.[/QUOTE]

Kyllä se varmasti noin menee. Huomasin jo aikoja sitten että monet todella mukavat nimimerkit lähtivät täältä pois ja ymmärrän että voi tulla pahaa mieli. Mä täällä olen ollut huora, tyhmä ja vaikka minkälainen, enkä tajua itse mikä on se syy, sekä pahinta kun ihmiset tänne laitoivat mun asiat. En tiedä voivatko ihmiset voida noin huonosti.
 
"AV-mamma"
Kyllä se varmasti noin menee. Huomasin jo aikoja sitten että monet todella mukavat nimimerkit lähtivät täältä pois ja ymmärrän että voi tulla pahaa mieli. Mä täällä olen ollut huora, tyhmä ja vaikka minkälainen, enkä tajua itse mikä on se syy, sekä pahinta kun ihmiset tänne laitoivat mun asiat. En tiedä voivatko ihmiset voida noin huonosti.
Monet tuntuu kuvittelevan, että netissä pitää vittuilla ja että keskustelu ei ole mielenkiintoista, jos tarkoituksena ei ole loukata toista osapuolta. Ja että nettikeskustelussa ei edes ole oikeutta vaatia, että käyttäydyttäisiin asiallisesti.
 
ct
[QUOTE="huoh";30689257]Miks sä täällä roikut jos palsta on "pelottava" ? :D Itse olet valinnu tånne tulla ja kirjoittaa. Kato vaan sinne peiliin...[/QUOTE]

Ei tämä aina ole ollut tällainen. Täällä on ollut aikanaan tosi kivaakin. Minäkin oon miettinyt että mitä helvettiä ihmisille on oikein tapahtunut.
 

Yhteistyössä