En saa takapuoleani pyöreeksi,missä vika?

  • Viestiketjun aloittaja lattaperse
  • Ensimmäinen viesti
lattaperse
Olen pudottanut painoa reilusti,-26kg.Olen 160cm ja nyt aamupaino oli 50kg.Juoksen,käyn salilla,hiihdän,uin ja liikun paljon mutta perse vaan on latta :(Muuten kroppa on tosi hyvä ja timmissä kunnossa eikä vatsakaan ole löysä.
eikä pömpötä.Kyykkyjä olen tehnyt ja vaikka mitä mutta ei tuu pyöreyttä peffaan.Oisko vinkkejä?
 
Olen pudottanut painoa reilusti,-26kg.Olen 160cm ja nyt aamupaino oli 50kg.Juoksen,käyn salilla,hiihdän,uin ja liikun paljon mutta perse vaan on latta :(Muuten kroppa on tosi hyvä ja timmissä kunnossa eikä vatsakaan ole löysä.
eikä pömpötä.Kyykkyjä olen tehnyt ja vaikka mitä mutta ei tuu pyöreyttä peffaan.Oisko vinkkejä?
No sä et oikein sille voi mitään. Vaikka sä kuinka reenaisit, niin se ei ikinä tule olemaan erityisen pyöreä.
Vähän sä voit saada aikaan isoilla painoilla kyykätessä ja takapuolen lihaksia kasvattavalla reenillä, mutta ei nekään ihmeitä tee.
 
treenaaja
Ehkä sinulla vaan rasva on kerääntynyt muualle. Mikäli siis olet tehnyt kaikkea mahdollista takapuolilihasjumppaa.

Minulla taas on sellainen ongelma, että rasva kesääntyy pakaroihin ja ne ovatkin pyöretä taaksepäin eli sivulta päin katsottuna näyttää hyvältä. Ulkosyrjällä sivussa on kuitenkin ihan kuin kuopat, eikä niitä voi edes kehittää mitenkään, kun siinä kohdassa ei ole lihasta alla.
 
treenaaja
Ehkä sinulla vaan rasva on kerääntynyt muualle. Mikäli siis olet tehnyt kaikkea mahdollista takapuolilihasjumppaa.

Minulla taas on sellainen ongelma, että rasva kesääntyy pakaroihin ja ne ovatkin pyöretä taaksepäin eli sivulta päin katsottuna näyttää hyvältä. Ulkosyrjällä sivussa on kuitenkin ihan kuin kuopat, eikä niitä voi edes kehittää mitenkään, kun siinä kohdassa ei ole lihasta alla.
Geneettistä taitaa olla. Minulla on ikää yli 40 v.
 
.......
Taidat olla vähän tyhmä.

Sen lisäksi että olet lattapersekin. Ja vaikka et oliskaan, miten sä kuvittelet että 50 kilosella olisi pyöreä perse? Hyvä jos lihat riittää sormien ympärille.

Järjenkäyttö on sallittu.
 
"..."
Itse olen pitkiä juoksulenkkejä tekemällä saanut luontaisen lattaperseeni kohtuu pyöreäksi. Vaatii sitä, että syö kunnolla ja lenkkeilee 5/krt viikossa tunnin lenkin.
 
"veeras"
onnea painonpudotuksesta! Olet tehnyt hyvän työn, mutta oletkohan mennyt liiallisuuksiin....? 50 kg on 160cm 40 vuotiaalle tosi pieni paino...ihan ok paino jollekin teinille tai nuorelle aikuiselle, mut meidän ikäiset (olen38) ei ole hyvä laihduttaa liikaa, just koska lähtee kaikki muodot....

Minulla on päivastaisia ongelmia kylläkin, minulla on pyöreä peppu...jne muotoja, mutta painan myös liikaa:)....kunhan pääsen tästä flunssata alan taas kiiteytyä ja katdsoa syömisiäni aiempaa tarkemmin...

ja tuo ikä....huomaan , että minunkin , vaikkakin pyöreä peppuni alkaa vähän latistua jo tavallaan...
 
Balettitanssijan nostoja! Ja sit vaan jännittelet pakaritoita. Vuoronperään ja yhtäaikaa. Istuessa ja seistessä. Ja vaikka automatkalla.

Eikä katoa persus mihkään vaikka painaisi vain viiskyt kiloa.
 
hhhehe
[QUOTE="hanna";30749209]Kateelliset alkoi heti räksyttämään kun joku muu on onnistunut laihduttamisessa. :D kyllä hoikallakin voi olla pyöreä peppu, ei pyöreä tarkoita samaa kuin iso.[/QUOTE]

Miten 50 kilosella olis pyöreä perse tavallisessa maailmassa. Ei sen kokosella ole kuin nahka ja surkastuneet lihakset.
Ehkä hollywoodissa onkin minikeijuilla pyöreät perseet, mutta ei ne niitä jumppaamalla ole saaneet, vaan rahalla.
 
lolll
Miettikää nyt idiootit, 50 kilosella pyöreä perse? :LOL:
Siis pyöreä perse painaa ainakin kymmenen kiloa, miten tollasella hippiäisellä riittäisi enää naamaankaan lihaa ja nahkaa jos kaikki liha olisi perseessä?
 
"..."
Miten 50 kilosella olis pyöreä perse tavallisessa maailmassa. Ei sen kokosella ole kuin nahka ja surkastuneet lihakset.
Ehkä hollywoodissa onkin minikeijuilla pyöreät perseet, mutta ei ne niitä jumppaamalla ole saaneet, vaan rahalla.
Höpöhöpö, kyllä se on mahdollista, kun aloittaja on noin lyhyt. Ihan suositeltu normaalipaino aloittajalla, ei edes mikään luikku tarvitse olla. Ilmeisesti täällä on tosiaan niin paljon ylipainoisia, että normaalipaino vaikuttaa alipainoiselta.
 
"halloo"
[QUOTE="...";30749403]Höpöhöpö, kyllä se on mahdollista, kun aloittaja on noin lyhyt. Ihan suositeltu normaalipaino aloittajalla, ei edes mikään luikku tarvitse olla. Ilmeisesti täällä on tosiaan niin paljon ylipainoisia, että normaalipaino vaikuttaa alipainoiselta.[/QUOTE]

Ei ole. 50 kilosella suomalaisella hippiäisellä ei todellakaan ole mitään hispaanopyllyä, ellei se osta semmosta.
 
"..."
[QUOTE="halloo";30749415]Ei ole. 50 kilosella suomalaisella hippiäisellä ei todellakaan ole mitään hispaanopyllyä, ellei se osta semmosta.[/QUOTE]

Tiputa ne ylimääräiset kilosi, niin saatat yllättyä. Normaalipaino on oma pituus miinus 110. Eli aloittaja on juuri normaalipainoinen. Ei mikään hippiäinen.
 
llll
[QUOTE="...";30749433]Tiputa ne ylimääräiset kilosi, niin saatat yllättyä. Normaalipaino on oma pituus miinus 110. Eli aloittaja on juuri normaalipainoinen. Ei mikään hippiäinen.[/QUOTE]

painoindeksi senkuin laskee vuosien saatossa, oikeasti alottaja on kymmenen kiloa liian laiha, siellä se pyöreämpi pyllykin luuraa kun päästään normaalipainoon. 160 senttisen normaali paino on 60kg, vaikka ne miten alentavat sitä joka vuosi, kohta kai naisella ei saa olla enää lihasta ollenkaan, 50 kilosella nbe ovat jo surkastumassa jos pituus on 160. Pyöreästä pyllystä tuossa painossa on ihan turha haaveilla, ihme jos on tissejäkään enää.
 

Yhteistyössä