En saa takapuoleani pyöreeksi,missä vika?

  • Viestiketjun aloittaja lattaperse
  • Ensimmäinen viesti
...........
kyllä 50 kilonen on hippiäinen vaikka ois 120 senttinen, ei siitä pääse mihinkään.
Miten joku haluaa tahallaan olla noin kevyt. Itse tuntisin oloni hyvin turvattomaksi, moni lapsikin painaa enemmän.
Tuonhan saisi puhaltamalla kumoon. :(
 
"..."
painoindeksi senkuin laskee vuosien saatossa, oikeasti alottaja on kymmenen kiloa liian laiha, siellä se pyöreämpi pyllykin luuraa kun päästään normaalipainoon. 160 senttisen normaali paino on 60kg, vaikka ne miten alentavat sitä joka vuosi, kohta kai naisella ei saa olla enää lihasta ollenkaan, 50 kilosella nbe ovat jo surkastumassa jos pituus on 160. Pyöreästä pyllystä tuossa painossa on ihan turha haaveilla, ihme jos on tissejäkään enää.
Läskit täällä selittelevät tekosyitä ihralleen. Tuo oma pituus miinus 110 on ollut voimassa ainakin viimeiset 20 vuotta. Itse olen 168 ja painan 58 ja silti pyllyni on pyöreä ja aivan helvetin hyvännäköinen, vaikka ikääkin on kohta neljäkymmentä.
 
"hanna"
Miten 50 kilosella olis pyöreä perse tavallisessa maailmassa. Ei sen kokosella ole kuin nahka ja surkastuneet lihakset.
Ehkä hollywoodissa onkin minikeijuilla pyöreät perseet, mutta ei ne niitä jumppaamalla ole saaneet, vaan rahalla.
Ap on 160cm pitkä, 50kg on ton pituiselle ihan normaali paino. Itse painan 56 ja oon 167cm pitkä ja pylly on kiva, pieni ja pyöreä.
 
"voivoi"
miettikää kun naiset vaan muuttuu kevyemmiksi ja kevyemmiksi, vaikka ovat muutenkin pienempiä kuin miehet, ja miehet muuttuu vaan isommiksi ja isommiksi kun pumppaavat itseään.......... epäsuhta alkaa olla hirveä. Niillä siis jotka seuraavat näitä vartalotrendejä eivätkä osaa itse ajatella kehonsa parasta.
Mitä iloa siitä saa kun on niin laiha ettei verikään enää tahdo kiertää ja sisäelimetkin alkaa jo kuivua kasaan. Mikä ihme siinä on. :(
 
"hanna"
painoindeksi senkuin laskee vuosien saatossa, oikeasti alottaja on kymmenen kiloa liian laiha, siellä se pyöreämpi pyllykin luuraa kun päästään normaalipainoon. 160 senttisen normaali paino on 60kg, vaikka ne miten alentavat sitä joka vuosi, kohta kai naisella ei saa olla enää lihasta ollenkaan, 50 kilosella nbe ovat jo surkastumassa jos pituus on 160. Pyöreästä pyllystä tuossa painossa on ihan turha haaveilla, ihme jos on tissejäkään enää.
hölöpölö, ennemmin sitä psinoindeksiä koko ajan laajennetaan teidän laardikasojen suuntaan. Pituus miinus 110 oli naisen ihannepaino jo silloin kun mä olin ala-asteella, ja siitä on nyt reilu 20 vuotta. Kateus vie kalatkin vedestä, tai sitten sulla on todella vääristynyt kehon kuva.
 
"lol"
[QUOTE="...";30749440]Läskit täällä selittelevät tekosyitä ihralleen. Tuo oma pituus miinus 110 on ollut voimassa ainakin viimeiset 20 vuotta. Itse olen 168 ja painan 58 ja silti pyllyni on pyöreä ja aivan helvetin hyvännäköinen, vaikka ikääkin on kohta neljäkymmentä.[/QUOTE]

Mitä sillä on väliä minkä kokoset selittelee, saako sanoa vain jos painaa 40 kiloa?
jos 60 kilonen ja 160 senttinen on sinusta "läski" , etkä ole edes teini, niin ei tollasta kommenttia enää voi selittää muulla kuin tyhmyydellä.
Mä eikä kukaan muukaan usko että sulla on hyvännäkönen pylly. Varmaan yhtä ruma pylly on kuin sun tyhmä pääsikin. :D
 
"..."
[QUOTE="voivoi";30749451]miettikää kun naiset vaan muuttuu kevyemmiksi ja kevyemmiksi, vaikka ovat muutenkin pienempiä kuin miehet, ja miehet muuttuu vaan isommiksi ja isommiksi kun pumppaavat itseään.......... epäsuhta alkaa olla hirveä. Niillä siis jotka seuraavat näitä vartalotrendejä eivätkä osaa itse ajatella kehonsa parasta.
Mitä iloa siitä saa kun on niin laiha ettei verikään enää tahdo kiertää ja sisäelimetkin alkaa jo kuivua kasaan. Mikä ihme siinä on. :([/QUOTE]
Tilastojen mukaan kyllä on käynyt niin, että niin naiset kuin miehetkin vain läskistyvät ja läskistyvät, kun eivät osaa ajatella omaa parastaan. Ylipaino on suurimpia ongelmiamme, ja läskit täällä vain kateellisena haukkuvat, kun joku on päässyt normaalipainoon.
 
hiluvei
[QUOTE="hanna";30749455]hölöpölö, ennemmin sitä psinoindeksiä koko ajan laajennetaan teidän laardikasojen suuntaan. Pituus miinus 110 oli naisen ihannepaino jo silloin kun mä olin ala-asteella, ja siitä on nyt reilu 20 vuotta. Kateus vie kalatkin vedestä, tai sitten sulla on todella vääristynyt kehon kuva.[/QUOTE]

Sillon kun mä kävin peruskoulua, niin nimenomaan 160cm pitusen normaalipaino oli 60 kiloa. Ja tuo on normi edelleen, vaikka trendit muuttuu anorektiseen suuntaan, niin terve nainen painaa vähintään 60 kiloa jos on 160 pitkä.
 
"hanna"
kyllä 50 kilonen on hippiäinen vaikka ois 120 senttinen, ei siitä pääse mihinkään.
Miten joku haluaa tahallaan olla noin kevyt. Itse tuntisin oloni hyvin turvattomaksi, moni lapsikin painaa enemmän.
Tuonhan saisi puhaltamalla kumoon. :(
Noilla mitoilla painoindeksi ois 34,7 ja se on kyllä jo tosi paljon. Ap:n paimoindeksi on 19,5 eli normaalipaino. Mee lenkille niin ei tarvii täällä kateuttaan purkaa.
 
perC
[QUOTE="...";30749457]Tilastojen mukaan kyllä on käynyt niin, että niin naiset kuin miehetkin vain läskistyvät ja läskistyvät, kun eivät osaa ajatella omaa parastaan. Ylipaino on suurimpia ongelmiamme, ja läskit täällä vain kateellisena haukkuvat, kun joku on päässyt normaalipainoon.[/QUOTE]

Normipaino ton pitusella ei ole 50. Toi on laiha, ei normi. Sulla on mennyt laiha ja normi sekasin.
 
"repale"
KUKA HALUAA OIKEESTI OLLA 50 KILONEN JOS ON AIKUINEN?

Joku pikkupoika tulee ja lyö tajun kankaalle, onpa kivaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää vähintään 60kg painaa, pituudesta viis.
 
"..."
Sillon kun mä kävin peruskoulua, niin nimenomaan 160cm pitusen normaalipaino oli 60 kiloa. Ja tuo on normi edelleen, vaikka trendit muuttuu anorektiseen suuntaan, niin terve nainen painaa vähintään 60 kiloa jos on 160 pitkä.
Milloin kävit koulua? Ainakin 20 vuotta sitten tuo oma pituus miinus 110 oli normaalipainon suositus. Eli joko olet saanut väärää tietoa tai sitten valehtelet itsellesikin, kun et halua myöntää paino-ongelmaasi.
 
"hanna"
[QUOTE="voivoi";30749451]miettikää kun naiset vaan muuttuu kevyemmiksi ja kevyemmiksi, vaikka ovat muutenkin pienempiä kuin miehet, ja miehet muuttuu vaan isommiksi ja isommiksi kun pumppaavat itseään.......... epäsuhta alkaa olla hirveä. Niillä siis jotka seuraavat näitä vartalotrendejä eivätkä osaa itse ajatella kehonsa parasta.
Mitä iloa siitä saa kun on niin laiha ettei verikään enää tahdo kiertää ja sisäelimetkin alkaa jo kuivua kasaan. Mikä ihme siinä on. :([/QUOTE] itselleen on kaikkein helpoin valehdella. ;)

Kerropa tähän omat mittasi niin katsotaan mikä valas siellä huutelee. :D
 
treenaaja
painoindeksi senkuin laskee vuosien saatossa, oikeasti alottaja on kymmenen kiloa liian laiha, siellä se pyöreämpi pyllykin luuraa kun päästään normaalipainoon. 160 senttisen normaali paino on 60kg, vaikka ne miten alentavat sitä joka vuosi, kohta kai naisella ei saa olla enää lihasta ollenkaan, 50 kilosella nbe ovat jo surkastumassa jos pituus on 160. Pyöreästä pyllystä tuossa painossa on ihan turha haaveilla, ihme jos on tissejäkään enää.
Höpöhöpö. Minä olen 166 cm ja olen 60 kiloisena aikamoinen tursake. 57 kg on minulle täydellinen paino ja takapuoli on pyöreä. Sen painoisena saan aina eniten kehuja vartalostani ja itsekin olen samaa mieltä, että silloin kroppani on täydellinen.
 
[QUOTE="...";30749472]Milloin kävit koulua? Ainakin 20 vuotta sitten tuo oma pituus miinus 110 oli normaalipainon suositus. Eli joko olet saanut väärää tietoa tai sitten valehtelet itsellesikin, kun et halua myöntää paino-ongelmaasi.[/QUOTE]

millos sinä ?
:O
 
treenaaja
[QUOTE="voivoi";30749451]miettikää kun naiset vaan muuttuu kevyemmiksi ja kevyemmiksi, vaikka ovat muutenkin pienempiä kuin miehet, ja miehet muuttuu vaan isommiksi ja isommiksi kun pumppaavat itseään.......... epäsuhta alkaa olla hirveä. Niillä siis jotka seuraavat näitä vartalotrendejä eivätkä osaa itse ajatella kehonsa parasta.
Mitä iloa siitä saa kun on niin laiha ettei verikään enää tahdo kiertää ja sisäelimetkin alkaa jo kuivua kasaan. Mikä ihme siinä on. :([/QUOTE]

Ei naiset ole muuttumassa kevyemmiksi, vaan sukupolvi sukupolvelta turpoavat kuin pullataikina yhä enemmän.
 
"hanna"
[QUOTE="lol";30749456]Mitä sillä on väliä minkä kokoset selittelee, saako sanoa vain jos painaa 40 kiloa?
jos 60 kilonen ja 160 senttinen on sinusta "läski" , etkä ole edes teini, niin ei tollasta kommenttia enää voi selittää muulla kuin tyhmyydellä.
Mä eikä kukaan muukaan usko että sulla on hyvännäkönen pylly. Varmaan yhtä ruma pylly on kuin sun tyhmä pääsikin. :D[/QUOTE]

Sanoinko mä niin? Laitanko kuvan pyllystäni? :D
 
kyllä sut tiedetään
[QUOTE="repale";30749470]KUKA HALUAA OIKEESTI OLLA 50 KILONEN JOS ON AIKUINEN?

Joku pikkupoika tulee ja lyö tajun kankaalle, onpa kivaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää vähintään 60kg painaa, pituudesta viis.[/QUOTE]

Opettakaa ne pikkupoikanne olemaan lyömättä naisia. :D
 
se äskeinen
[QUOTE="...";30749472]Milloin kävit koulua? Ainakin 20 vuotta sitten tuo oma pituus miinus 110 oli normaalipainon suositus. Eli joko olet saanut väärää tietoa tai sitten valehtelet itsellesikin, kun et halua myöntää paino-ongelmaasi.[/QUOTE]

80-luvulla, eikä ihminen ei ole ruumiiltaan muuttunut niistä ajoista miksikään. Yhä olemme lihasta ja luista tehtyjä ja jos joku pistää niin verta vuodamme. :)
 
esimerkki
käytän emmerdale vertausta jos sallitte, minusta Moira on normaalipainoinen nainen ja muutoinkin normaalinmuotoinen nainen.

Hippiäisten ihailijoiden mielestä varmaan debbie on normaalipainoinen, ja Moira valas.

Jokaisella omat makunsa, mutta sellaset luurangot kuin debbie, ei ole normaaleita, varsinkaan jos keski-iässä vielä on sellanen, huhhuh. Moira on kunnon nainen muodoiltaan.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä