En saa takapuoleani pyöreeksi,missä vika?

  • Viestiketjun aloittaja lattaperse
  • Ensimmäinen viesti
9mmm
ööh tää oli kyl omituinen keskustelu en tiedä moiraa ja deppiä mutta eiköhän se kunnollisuus ole jostain muusta kii ku muodoista?.

jos on tyytyväinen ei oo tarvetta sättiä?
 
"..."
käytän emmerdale vertausta jos sallitte, minusta Moira on normaalipainoinen nainen ja muutoinkin normaalinmuotoinen nainen.

Hippiäisten ihailijoiden mielestä varmaan debbie on normaalipainoinen, ja Moira valas.

Jokaisella omat makunsa, mutta sellaset luurangot kuin debbie, ei ole normaaleita, varsinkaan jos keski-iässä vielä on sellanen, huhhuh. Moira on kunnon nainen muodoiltaan.
Ei mitään hajua, ketä nämä ovat. Mutta jatkakaa te vain sohvalla roskasarjojen tuijottelua, läskiä kasvattaen. Aloittajalle onnittelut, että on päässyt ylimääräisistä kiloistaan eroon. Varaudu jatkossakin siihen, että ne joilta painonhallinta ei onnistu, tulevat kateellisina huutelemaan.
 
"lol"
[QUOTE="hanna";30749562]jaa, minnehän se nyt katosi... :D

pyllynen[/QUOTE]

Laiha "poikapylly", ja sinä olet keski-ikäinen. kuvasta luulisi että anorektinen teini pyllistää kaikin voimin, mutta pyllyä ei silti tule.
Ei tuo ole pyöreä pylly, herran jestas sentään, sanotko sinä tuollasta pyöreeksi pyllyksi??? :D
 
Smartie
Tämä keskustelu todistaa, miten ihmiset ovat tottuneet ylipainoon ja pitävät sitä normaalipainona.

160-senttinen voi painaa normaalipainon rajoissa 46-62 kg. Joten 50 kg on normaali hoikka. Ja 50 kg voi hyvinkin saada hyvänmallisen takapuolen, siitähän tässä keskustelussa oli kyse.

Joku oli laittanut kuvan jostain alipainoisesta naisesta, jonka pituudeksi googlettelemalla löysin 177 cm. Kyseinen malli painaa luultavasti sen ilmoitetut 50 kg (maksimissaan) mutta et voi verrata 160 senttistä 50 kiloista 17 senttiä pidempään samanpainoiseen. AP olisi suhteessa yhtä laiha kuin kuvan nainen, jos hän painaisi 39 kg!. Tai jos malli painaisi suhteessa saman verran kuin 50 kiloinen keskustelun aloittaja, tulisi hänen painaa 64,5kg.
 
Kinusk!
Melko lystikäs ketju :D

Mutta siis. Parhaiten itse oon saanut muotoja takamukseen kyykyillä kera lisäpainon. Siis syviä kyykkyjä, painoja sen verran että jaksaa tehdä 5-10 kyykkyä. Lisäksi juoksu, body pump toimii mulla airobisena liikuntana, mutta siinäkin pylly saa kivasti muotoa.

Oikeaa ruokavaliota tietenkään unohtamatta. Paljon oroteiinia, hiilareita maltillisesti.
 
9mmm
Ei tietenkään ole muodoista kiinni naisten kunnollisuus ja ihmisiä on eri mallisia ja kokoisia, sitähän täällä ei juuri tajuta, siksi annoin esimerkin.
joo ku pysyy hyvänä ne pikku ärsytyksetkin muuttuu positiivisemmaks sit tietty ne isommat asiat erikseen:) mulla pääs kyllä naurun tyrskähdys ku tohon tuli toi pylly taulukko matematiikkaa ja adjektiivistä kielen harjoittelua. sitten viellä kemiallinen kaava :) millä tulos. ööh tä oli siks omituinen keskustelu kun emmää esim toiselle miehelle sano että sulla on omppu mallin peppu.
 
"hanna"
[QUOTE="lol";30749580]Laiha "poikapylly", ja sinä olet keski-ikäinen. kuvasta luulisi että anorektinen teini pyllistää kaikin voimin, mutta pyllyä ei silti tule.
Ei tuo ole pyöreä pylly, herran jestas sentään, sanotko sinä tuollasta pyöreeksi pyllyksi??? :D[/QUOTE]

Jos 30v on keski-ikäinen, niin sitten kai olen. Kuten huomaat, seison ihan suorassa tuossa kuvassa. Etureiden linja on suorassa vatsaan nähden jos huomaat. ;) Sanoin tuolla aikaisemmin että mulla on pieni ja pyöreä pylly. Toki se voisi olla pyöreämpikin, siksi teen koko ajan töitä sen eteen. :) Edelleen olen 56kg ja 167cm, eli melko samassa suhteessa pituus ja paino kuin ap:lla, eikä meistä kumpikaan ole anorektinen.
 
treenaaja
käytän emmerdale vertausta jos sallitte, minusta Moira on normaalipainoinen nainen ja muutoinkin normaalinmuotoinen nainen.

Hippiäisten ihailijoiden mielestä varmaan debbie on normaalipainoinen, ja Moira valas.

Jokaisella omat makunsa, mutta sellaset luurangot kuin debbie, ei ole normaaleita, varsinkaan jos keski-iässä vielä on sellanen, huhhuh. Moira on kunnon nainen muodoiltaan.
Ei nämä ole mitään makuasioita tai mielipidekysymyksiä. Ihan on kansalliset suositukset mm. vyötärön ympärysmittaan ja se kertoo terveydentilasta. Riskiraja naisilla ylittyy 80 sentin kohdalla. Eikä siihen vaikuta ikä mitenkään. Läski on vanhana ihan yhtä vaarallista kuin nuorenakin.
 
joku muu
Eipä tuohon hirveesti voi vinkkiä antaa kun monipuolisesti jo treenaat. Muistathan että lihas kasvaa kokoa kun tehdään salilla isoilla painoilla pieniä määriä toistoja. Esim. 5 x 8 todella isoilla painoilla. Eli 15 toiston sarjoja ei kannata tehdä jos haluaa kasvattaa lihaksen kokoa. Tämä sis jos mietitään vaan ulkonäkö, terveys seikat toki erikseen.
 
chas
[QUOTE="...";30749538]Ei mitään hajua, ketä nämä ovat. Mutta jatkakaa te vain sohvalla roskasarjojen tuijottelua, läskiä kasvattaen. Aloittajalle onnittelut, että on päässyt ylimääräisistä kiloistaan eroon. Varaudu jatkossakin siihen, että ne joilta painonhallinta ei onnistu, tulevat kateellisina huutelemaan.[/QUOTE]

Emmerdale ei ole missäännimessä roskasarja, kannattaisi katsoa ennen kuin huutelee perättömiä tietoja.
 
Laattapers
Kyllä persettä voi aika paljon muokata tekemällä lihaksia. :) Ei tietenkään onaa rakennetta voi muuttaa, mutta oman kroppamallin rajoissa. Terveisin entinen lättäperse, onneks mulla on kivan mallinen lantio eikä läski kerry lantion päälle kahvioiksi. Oon ihan tehnyt sinne lihaksia ja kyllä itse ainakin huomaan eron.
 
Peyote
[QUOTE="repale";30749470]KUKA HALUAA OIKEESTI OLLA 50 KILONEN JOS ON AIKUINEN?

Joku pikkupoika tulee ja lyö tajun kankaalle, onpa kivaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää vähintään 60kg painaa, pituudesta viis.[/QUOTE]

Moi, sait minut esiin, niinkuin ilmeisesti halusit. Mä painankin 43 kiloa enkä ole mikään hippiäinen. Olen vaan pieni. Mulla on ihan ok peppu, olen hoikaksi ihmiseksi kohtuu mehevä. En pelkää teinipoikia enkä näe yhtään syytä, miksi kukaan teinipoika noin keskimäärin tahtoisi käydä pienen naisen kimppuun ja lyödä tajua kankaalle. Teinipojat ovat keskimäärin ihan mukavia ja hyviä ihmisiä.
 
[QUOTE="...";30749433]Tiputa ne ylimääräiset kilosi, niin saatat yllättyä. Normaalipaino on oma pituus miinus 110. Eli aloittaja on juuri normaalipainoinen. Ei mikään hippiäinen.[/QUOTE]

Ööö... eli siis mun pitäis painaa sellaset 45 kiloa?
... Empä usko...
 
[QUOTE="hanna";30749464]Noilla mitoilla painoindeksi ois 34,7 ja se on kyllä jo tosi paljon. Ap:n paimoindeksi on 19,5 eli normaalipaino. Mee lenkille niin ei tarvii täällä kateuttaan purkaa.[/QUOTE]

Mun mielestä ei kannata ihan hirveesti tuijotella painoindeksiä. Suurin osa mun lähipiirin miehistä on painoindeksinsä mukaan ylipainoisia, vaikka näkee, että ne on kyllä ennemmin hoikkia, mutta sopivasti lihaksikkaita.
Lyhytraajaiset painaa aina suhteessa enemmän, kuin pitkäraajaiset.
Yksi ystävistäni omaa 19 bmi:n, mutta rasvaprosentti huitelee 30 %.

Paino- indeksi tukee ehkä puolta väestöstä ja lopuille puolelle se ei kerro mitään. Suosittelen siis lämpimästi unohtamaan tuon paino- indeksin ja keskittymään siihen, mitä sielä kropassa on ja mistä se paino muodostuu.
 
Höpöhöpö. Minä olen 166 cm ja olen 60 kiloisena aikamoinen tursake. 57 kg on minulle täydellinen paino ja takapuoli on pyöreä. Sen painoisena saan aina eniten kehuja vartalostani ja itsekin olen samaa mieltä, että silloin kroppani on täydellinen.
3 kilon painonmuutos muuttaa sinut täydellisestä tursakkeeksi.
Pienestä se on kiinni :)
 
Mulla ainakin tuo pituus -110 pitää aika hyvin paikkansa ihannepainoksi (näytän silloin hyvältä), tosin olen nuori, joten en tiedä miten sitten vanhempana. Olen ollut tuosta painosta 10kg alempana ja olin silloin liian laiha ja myös 20kg painavampi ja silloin olin lihava. Nyt kun pitäis vielä 5kg tiputtaa että olis se pituus -110 ja tällä hetkellä ylimääräistä löytyy (housujen koko 40) ja pituutta 167cm.. Nyt olen normaalipainoinen, mutta tavoitteena olisi olla hoikka, mutta ei kuitenkaan liian laiha..
 

Yhteistyössä