En saa takapuoleani pyöreeksi,missä vika?

  • Viestiketjun aloittaja lattaperse
  • Ensimmäinen viesti
.......
Mun mielestä ei kannata ihan hirveesti tuijotella painoindeksiä. Suurin osa mun lähipiirin miehistä on painoindeksinsä mukaan ylipainoisia, vaikka näkee, että ne on kyllä ennemmin hoikkia, mutta sopivasti lihaksikkaita.
Lyhytraajaiset painaa aina suhteessa enemmän, kuin pitkäraajaiset.
Yksi ystävistäni omaa 19 bmi:n, mutta rasvaprosentti huitelee 30 %.

Paino- indeksi tukee ehkä puolta väestöstä ja lopuille puolelle se ei kerro mitään. Suosittelen siis lämpimästi unohtamaan tuon paino- indeksin ja keskittymään siihen, mitä sielä kropassa on ja mistä se paino muodostuu.
Juuri näin.

Jotkut ne ei vaan ymmärrä, kun kuvitellaan että ihmisen kehon muodotkin noin vaan muuttuvat, kunhan vaan laihduttaa nälkäkuoleman partaalle.
 
Juuri näin.

Jotkut ne ei vaan ymmärrä, kun kuvitellaan että ihmisen kehon muodotkin noin vaan muuttuvat, kunhan vaan laihduttaa nälkäkuoleman partaalle.
No ei tietenkää. Mutta persus näkyy parhaiten kun vyötäisillä ei oo ylimääräistä.
Tää tosin on sit vain mun mielipiteeni. Hirmu söpöä ja seksikästä kun vatsallaan makaavan naisen pakarat kaartuvat korkealle ja sit toiselta puolelta alas... :p
 
pyllyllinen
No ei tietenkää. Mutta persus näkyy parhaiten kun vyötäisillä ei oo ylimääräistä.
Tää tosin on sit vain mun mielipiteeni. Hirmu söpöä ja seksikästä kun vatsallaan makaavan naisen pakarat kaartuvat korkealle ja sit toiselta puolelta alas... :p
Ole lesbo hiljaa. Pylly näkyy sillon kun on pylly. Anorektisen laihalla sellaista ei ole, vaan kakka tulee luiden välistä.
 
Ole lesbo hiljaa. Pylly näkyy sillon kun on pylly. Anorektisen laihalla sellaista ei ole, vaan kakka tulee luiden välistä.
Mä puhuin normaalipainoisista. :) Lievästi alipainoinen ja lievästi ylipainoinenkin sopivat mun makuuni mut siitä laihemmat tai paksummat eivät.

Enkä ole hiljaa. :saint:

On kaunista kun kaaria näkyy sekä sisään että ulospäin.
 
treenaaja
3 kilon painonmuutos muuttaa sinut täydellisestä tursakkeeksi.
Pienestä se on kiinni :)
Kyllä se vain niin on. 3 kg saa aikaa röllövatsan, jenkkakahvat ja kasvot pyöristyvät rumiksi. Toisilla se on pienestä kiinni. Kuten itsekin sanoit, niin saman lainalaisuudet eivät päde kaikkiin ihmisiin.

Varsinkin kun ollaan normaalipainossa, niin jo pieni painon lisäys näkyy helposti. Selvästi ylipainoisilla ei varmaan edes viiden kilon muutos näy missään.
 
Kyllä se vain niin on. 3 kg saa aikaa röllövatsan, jenkkakahvat ja kasvot pyöristyvät rumiksi. Toisilla se on pienestä kiinni. Kuten itsekin sanoit, niin saman lainalaisuudet eivät päde kaikkiin ihmisiin.

Varsinkin kun ollaan normaalipainossa, niin jo pieni painon lisäys näkyy helposti. Selvästi ylipainoisilla ei varmaan edes viiden kilon muutos näy missään.
Niin, toki se sitten näkyy, jos kaikki kolme kiloa kerääntyy yhteen paikkaan, esim vatsaan.
 
treenaaja
Mulla ainakin tuo pituus -110 pitää aika hyvin paikkansa ihannepainoksi (näytän silloin hyvältä), tosin olen nuori, joten en tiedä miten sitten vanhempana. Olen ollut tuosta painosta 10kg alempana ja olin silloin liian laiha ja myös 20kg painavampi ja silloin olin lihava. Nyt kun pitäis vielä 5kg tiputtaa että olis se pituus -110 ja tällä hetkellä ylimääräistä löytyy (housujen koko 40) ja pituutta 167cm.. Nyt olen normaalipainoinen, mutta tavoitteena olisi olla hoikka, mutta ei kuitenkaan liian laiha..
Sama juttu minulla. Kyllä tuo -110 sääntö pätee siis vanhempiinkin. Olen 166-167 cm ja 57 on minulle täydellinen paino. Sen alle menee liian laihaksi. 60 kilosta ylöspäin näkyy ikäviä makkaroita.
 
"..."
[QUOTE="hanna";30749562]jaa, minnehän se nyt katosi... :D

pyllynen[/QUOTE]

Miksi ihmeessä laitoit tonnpyllyn kuvan? Onko se sun? Tämän ketjun tarkoituksena on antaa vinkkejä PYÖREÄÄN pyllyyn, ei pikkupojan pyllyyn.. ;)
 
simailja
Spesifit pakaralihasliikkeet käyttöön. Erilaiset versiot kyykyistä, askelkyykyt, pakaraa taljassa taakse. Sivulle päin liikkeitä myös. Vaikuttaa myös selkärangan muoto, enempi notkoa tekee pyöreyttä, ja vyötärön-lantion suhde.

163 cm ja 49 kg, voidaan kuvata myös sanoilla kevytrakenteinen ja siro...
 
valmentaja
Kyllä saat takapuolen pyöreäksi. Unohdat nyt ne jumpat ja juoksut. Ne vaan syö lihasta.(Mieti minkä takia maratoonari näyttää samalta kuin terminaalivaiheen syöpäpotilas). Katsot että saat energiaa VÄHINTÄÄN sen minkä kulutat ja proteiinia 1,5 g- 2 g per painokilo. Kyykkyohjelman tulee olla progressiivinen ja tekniikan kunnossa eli kyykättävä on tarpeeksi alas. Lisäksi tietyt avustavat liikkeet kuten hip thrust auttaa aktiovimaan pakaralihasta niin, että ne kyykyt todella menee hanurille eikä pelkille etureisille. t. valmentaja ja entinen lattaperse 37-v.
 

Yhteistyössä