Hui kauhea millaisia painajaisia näen öisin

  • Viestiketjun aloittaja stressiä
  • Ensimmäinen viesti
stressiä
Viime yönä näin sellaista unta, että oli lasten iltatoimien aika. Itse tein vielä työhommia läppärillä ja tyttö tuli sanomaan, että menee tekemään iltatoimet ja lähtee nukkumaan. Tuli hiljaista ja havahduin siihen. Kävelin vessaan ja näin tyttöni olevan pää edellä vessanpytyllä, hukkuneena, elottomana. Heräsin siinä kohtaa unesta, onneksi. Olin aivan kauhuissani hetken aikaa.
Hyi hitto, kun näitä tämäntyyppisiä unia tulee melkein joka yö.
 
"Hmh"
Minä näin unta että menin jotenkin ankeaan ja synkkään huoneeseen, jossa oli sänkyjä ja niissä makasi kuolleita ihmisiä. Mutta kun menin lähemmäksi, kuolleet olivatkin ikäänkuin puoliksi elossa: avasivat silmiään, suu avautui äänettömään huutoon. Näin mm. vuosia sitten kuolleen isäni...Kuitenkin nämä ihmiset olivat kuolleen näköisiä, kalpeita, piirteet terävöityneet, silmät painuneet kuopalle... Oli kauhean ahdistava uni.
 
LASTENLÄÄKÄRI
Sinä taidat ainakin ali tajuisesti toivoa tyttäresi kuolemaa? Siskoni on psykologi ja hän sanoi minulle, että ihmisen unet heijastavat hänen täyttämättä jääneitä toiveitaan.
 
"mrn"
Hei "LASTENLÄÄKÄRI"! Todennäköisempi tulkinta on, että ap:n isoin pelko on lapsensa menettäminen tai vaihtoehtoisesti se, että ap alitajuntaisestl kaipaa aikaa ennen äitiyttään.
 

Yhteistyössä