kaksplus-blogien parhaat ja huonoimmat?

  • Viestiketjun aloittaja hannalotta
  • Ensimmäinen viesti
"ioni"
sydämen asialla, Amalian harvinainen sairaus, Katri Sorsa, Kun äiti kelaa (välillä hyviä postauksia, osittain tyhjää höttöä) ja isän pikajuna hyviä.

Muita blogeja ei tuu seurattua.
 
Pin
Tosi vaikea nimetä ketään selkeästi muiden yli erottuvaa. Edustavat suurin osa sellaista linjaa, joka ei kuulu siihen ihan ehdottomaan ykköseeni. Olen kyllä vähän huono lueskelemaankin blogeja, en seuraa kuin paria erittäin säännöllisesti ja joiden postauksia oikein odottelen, ne eivät ole kp:n blogeja. Omaani olen toki koukussa (hah hah) Kp:n blogeja lueskelen aika sekalaisesti uusimpien juttujen mukaan jos on aikaa, en ketään ihan erityisesti fanita.

Inhokkeja en halua nimetä, koska saisin piiskaa yhteisössä. :saint:
 
"..."
AmalJan harvinainen sairaus on ainoa, mitä aina oikein odotan.

Muutamia muita tulee välillä vilkaistua, Kuten kotitalauskriisi.

Meriannan mielessä oli mukava ja kiinnostava blogi, harmi että loppui.
 
Agu 47palasta
Tätä jään seuraamaan. Itse tykkään eniten: Kiljuva pikkunälkä, Amalian harvinainen sairaus, Sydämen asialla, Isän pikajuna, Katri Sorsa, FitFatMama, Akkavalta, Meriannen mielessä, 47 palasta ;) , Baby shower, Glmamma, Hetken vaan, In a moment, Kaksin kaunihimpi, Äiti on vihannes, Landemutsi, Kun äiti kelaa, Munakoisoni ja minä, My miracle X girl, Oi siskoni mun, Pahimpia on aamut, Pastellipisaroita, Pienin askelin, Pienen pojan haaveet, Saa tuijottaa,Something small, Taikaliemeen pudonneita ihmelapsia. Enemmänkin lukisin, jos olisi aikaa.. Olipahan rehellinen kommentti tämä.
 
Pin
Ai joo on ehkä yksi, vaikka en mitenkään vauhkona seuraa niin Ollie saa jotenkin aina hyvälle tuulelle, hekottelen jo vaikka ei olisi mitään hauskaa sanonutkaan. En tiedä mikä siinä on, jotenkin hauska ja rento olemus varmaan, sellainen hyväntahtoinen ja hyväntuulinen kokonaisuus. Se voisi ehkä olla suosikkini.
 
pösis
Heart Pumps Diesel on niiiiin hyvä! Yks niist harvoist blogeist jos on oikeesti persoonallisuutta ja eroo massasta. Ja nyt vaa kysyttii parhait ja huonompii blogei.. misk täytyy tulla tänne haukkuu bloggaajaa?
 
jos sä tuntisit
koko ihmistä oikeesti, niin tietäisit noi läpät perättömiks. Mukava mimmi, eikä varmasti oo ilkeä kenellekään ilman syytä. Sinähän se täällä mustamaalaat julkisesti, eikös se oo ilkeetä?
 
"..."
Mulla meni maku 47 palasta -kirjoittajaan, kun kävi blogiaan mainostamassa sikiöseulonta-ketjussa ja kertomassa kuinka oma ratkaisu oli ainoa ja oikea ja ihmiset tekevät vihreen, jos eivät halua vastaanottaa vammaista lasta. Sikiöseulonta-ketjussa, missä ihmiset painivat kaikki erittäin vaikeiden kysymysten kanssa. Ja koska kirjoittajalle itselleen lapsen vammaisuus tuli yllätyksenä, hänen bloginsa kuulostaa siltä, että pakko kehua kovaan ääneen ja moneen kertaan toistaa kaiken ihanuutta, koska ei anna itselleen lupaa olla pettynyt tilanteeseen. Ts ei ole rehellinen itselleen.
 

Yhteistyössä