Tänään Aatami etsii eevassa - ISOKALUINEN Mies

  • Viestiketjun aloittaja haluttaako?
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
Mustalla on keskimäärin 18-20 cm ja valkoisella 13-14 cm!

Ei mikään ihme että Nainen haluaa MUSTAA ... Vai väitätkö muuta?
Mulle on ihan sama minkä värinen mies on. Olen seurustellut vietnamilaisen kanssa. Olen ollut naimisissa nigerialaisen kanssa. Nigerialaisella ei ollu liian iso. Olen seurustellut suomalaisen kanssa jolla on pieni. Silti tyydytti mut. Vietnamilaisellakin oli aika pieni. En tarvitse isoa saadakseni orgasmeja. En mene sänkyyn munan koon mukaan.
 
Selvä vastaus?
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;30800297:
Mulle on ihan sama minkä värinen mies on. Olen seurustellut vietnamilaisen kanssa. Olen ollut naimisissa nigerialaisen kanssa. Nigerialaisella ei ollu liian iso. Olen seurustellut suomalaisen kanssa jolla on pieni. Silti tyydytti mut. Vietnamilaisellakin oli aika pieni. En tarvitse isoa saadakseni orgasmeja. En mene sänkyyn munan koon mukaan.
Minkä kokoinen oli Suomalaisen " pieni" ?
 
"123"
Meitä mieskatsojia kiinnostaa paljon enemmän ohjelman naiskilpailijat, ja täytyy sanoa tästä jaksosta, että sekä Nina että Laine omaavat kivat isot rinnat, mutta harmi kun molemmilla paljas ajeltu alapää. Olisi ollut kivempaa katsella kun toisella ajeltu ja toisella samaan aikaan karvainen jalkoväli. Noh, parin viikon päästä on luvassa jakso jossa naisella jo karvainen alapää, sitä odotellessa.

Ja sekin harmittaa että pienirintaiset naiset on laitettu samaan jaksoon ja isorintaiset samaan jaksoon. Olisi kivempaa seurata isorintainen vs pienirintainen kilpailua. Terveisin mies.
 
"yks"
[QUOTE="Tomi";30800344]No oli aika iso mutta koollahan ei ole väliä, ainakin jotkut naiset ovat näin väittäneet. Kivat rinnat oli naisella.[/QUOTE]

Ei ole väliä. Mutta jotkut kuvittelevat kaikkien naisten haluavan isoa.
 
"jep"
[QUOTE="Tomi";30800344]No oli aika iso mutta koollahan ei ole väliä, ainakin jotkut naiset ovat näin väittäneet. Kivat rinnat oli naisella.[/QUOTE]

No eipä se löysä nakki mitään kerro. Ei välttämättä kasva tuosta kuin pari cm.
 
"Ukko"
[QUOTE="jep";30800363]No eipä se löysä nakki mitään kerro. Ei välttämättä kasva tuosta kuin pari cm.[/QUOTE]

Löysänäkin näytti olevan ainakin 10cm, eli ei siitä tarvitse paljon kasvaakaan enää.
 
"Tomi"
[QUOTE="yks";30800350]Ei ole väliä. Mutta jotkut kuvittelevat kaikkien naisten haluavan isoa.[/QUOTE]

Jotkut varmaan kuvittelevat niin lukiessaan näitä kaksplus-naisten aloituksista joissa mietitään että pitäisikö jättää mies jolla on 12-14cm pitkä muna. Moni vastaa siihen että onneksi minun miehellä on paljon isompi. Eikö tästä ollut keskustelua ihan muutama päivä sitten?
 
ukk
[QUOTE="123";30800321]Meitä mieskatsojia kiinnostaa paljon enemmän ohjelman naiskilpailijat, ja täytyy sanoa tästä jaksosta, että sekä Nina että Laine omaavat kivat isot rinnat, mutta harmi kun molemmilla paljas ajeltu alapää. Olisi ollut kivempaa katsella kun toisella ajeltu ja toisella samaan aikaan karvainen jalkoväli. Noh, parin viikon päästä on luvassa jakso jossa naisella jo karvainen alapää, sitä odotellessa.

Ja sekin harmittaa että pienirintaiset naiset on laitettu samaan jaksoon ja isorintaiset samaan jaksoon. Olisi kivempaa seurata isorintainen vs pienirintainen kilpailua. Terveisin mies.[/QUOTE]

Kaikilla naiskilpailijoille on muuten ollut kunnon rusketusraidat.
Niitä on kiva katella.
 
saturn
Nelosen sivulta kun katselee jakson niin huomio kiinnittyy siihen että sekä ajassa 26.10 että 37.10 Laine peittelee kovasti alapäätänsä käsillään. Aika jännää että ollaan valmiita menemään alasti saarelle TV-kameroiden eteen, ja sitten alkaakin yhtäkkiä vähän ujostuttaa sen näyttäminen.
 

Yhteistyössä