No niin kaikki ALOITAN HUOMENNA LAIHDUTTAJAT!

  • Viestiketjun aloittaja "tuhti"
  • Ensimmäinen viesti
25%
Palkitsin itseni tänään onnistuneesta viikosta ja söin lounaaksi lohivoileipiä. Oli vähän semmonen olo että jos ei nyt syö hyvin/hiilareita niin illasta iskee kova kolotus karkkihampaaseen. Kalorit pysyi hyvin kasassa ja sain paljon hyviä ravintoaineita (leivän lisäksi uunilohta, kurkkua, tammenlehväsalaattia, ituja ja kotitekoista avocadotahnaa). Nyt voi hyvillä mielin jatkaa taas suunnitelman mukaisesti.
 
hhmm
Painoa 68 ja kymmenen kiloa joutaisi vielä pois. Viime syksystä tippunu -10 kg hiilareita vähentämällä ja niiden avulla olis tarkoitus yhä jatkaa. Toisaalta kiinnostais kaloreilla kokeilla, tippuisko silloin helpommin. Siskon häät on loppukesästä ja haave oli se 10 kg tiputtaa siihen mennessä mutta enää ei kyllä ehdi.. -5 ehtis vielä jos oikein kovasti yrittäis. :)
 
Täällä ollaan edelleen flunssan kourissa. On kyllä tiukassa nyt, jo kaksi viikkoa niistetty... Syömiset vaihtelee mulla aivan liian paljon, eilinen meni ihan höpöksi, mutta tänään on mennyt hyvin ja olen malttanut syödä kevyesti. Nyt pitäisi pystyä tsemppaamaan useampi päivä kevyellä ruualla, vaikkei sinne lenkille pääsisikään.
Kiva nähdä, että muilla on kuitenkin lähtenyt paino tippumaan. Kyllä se mullaki kohta :)
 
25%
Tänään ois sitte suunniteltu vapaailta. Herkuiksi kaverin leffailtaan oon varannu normaalin 300kcal iltapalan tilalle siiderin ja 100g juuressipsipussin. Tekevät hurjat 714kcal. No, näillä mennään, ei voi enää perua! Enkä kyllä tahdokaan, lapsenvahti ja kaikki kuitenki sovittuna. Mutta saa kyllä ajattelemaan pitkällä tähtäimellä taas valintoja.
 
tiukkaa tekee
Aamun paino 67,5 kg.
Viikko tankattu ja paino noussut 500 g. No, jos kaikki menee nappiin, huomenna se on jo normaalissa.
Vatsassa on jo perhosia. Pitäkäähän peukkuja.
Puolimielelle parantumistuulia!!! Onko ihan flunssaa vai oletko allerginen.
 
tiukkaa tekee
Miten on päivä mennyt itse kullakin?

Minulla meni eilinen puolikas hyvin, maaliin päästiin. Oulussa oli kamala sää ja se (ehkä ?) verotti vähän aikaa, mutta olen todella tyytyväinen. Jalat eivät ole yhtään kipeät, mutta päätä on särkenyt tänään. Voiskohan olla nestehukkaa tai sitten se eilinen tuuli on ottanut niskaan.
Nyt palaan arkeen ruokien suhteen ja yritän karsia ne viimeiset kilot. Lenkkeily jatkuu, lisäksi yritän tsempata hyötyliikunnan saralla. Ennemmin lasten kanssa pihalle hyppimään hyppynarua kuin tähän koneen ääreen istumista.
Tsemppiä jokaiselle.
 
"pötkylä"
Onnea tiukkaa tekee:lle! Palkitse itsesi vaikka jalkahoidolla tai muulla kivalla:)

Mä olin viikonlopun reissussa ja söin mitä sattui. Tällä viikolla panostan parempiin yöuniin ja liikkumiseen, kun olin viime viikon kipeänä. Rupes yskittämään enemmän yöllä. Toivottavasti se ei pahene. Kun aurinko paistaa, on kiva lähteäkin lenkille:)

Huomenna käyn taas puntarilla.
 
"ikiliikkuja"
Terveisiä 5,5 päivän ''syö mitä sattuulta''.

Saldona tältä ajalta turvotusta 3,9kg. Näistä 1,5kg lähti tänään pois kunnon hililenkillä, eli vielä ois tarkoitus saada tällä viikolla loput 2,4kg kanssa pois. Nyt olen jälleen ruodussa ja jatkan laihdutusta. Mittanauha näyttää samaa, joten missä lie ovat nesteet...
 
Hieno juttu Tiukkaa tekee, että sait sen puolikkaan juostua. Toivottavasti ei tarvinu vastatuuleen juosta, oli kyllä semmonen myräkkä lauantaina :)
Mulla on kyllä vähän siitepölyallergiaakin, mutta nyt on ollu lisäksi semmonen piiiitkä flunssa päällä. Nyt alkaa jo helpottaan ja huomenna ajattelin jumpalle/salille uskaltautua. Eilen kävin kävelylenkillä ja se ainaki tuntu jo ihan kevyesti menevän.
Syömisiä olen yrittänyt keventää, vaan ei ainakaan vielä ole mitään tulosta tullu. Ilmeisesti pitää ottaa vielä tiukempi linja. Viikonloppuna kävikin kyllä vieraita ja herkuteltiin suklaakakulla, joten ei kai se paino tällä menolla putoakaan...
 
"tuhti"
aamupaino 81,5 eli pudotusta vajaa 3kg kahdessa viikossa. Viime viikosta tasan kilo. Eka viikko meni kyllä lörinäksi, mutta toisella viikolla tuli liikuttua monipuolisesti. Herkun himo tällähetkellä tasoittunut.
 
Tänään on ollu hyvä päivä ruokailun suhteen. Lounasta söin vähän liikaa, mutta muuten suht hyviä valintoja tehty. Ja olen muustanu juoda vettä!!!!! Se on mulle suuri saavutus, niin nihkeää on aina se veden juonti mulla.
Liikuntaa ei kuitenkaan vielä tähänkään päivään saatu mahtumaan. Oli miehen treenivuoro tänään, ehkä sitten huomenna olis minun vuoro :)
hyvä kuitenkin, että te muut olette pysyneet liikkeessä, ko mie jumitan kotona.
 
"ikiliikkuja"
Hui, että pissasin paljon eilen, huhuh! :D En mä juonut sen enempää, mut ne nesteet näyttää poistuvan, ne mitä melkein 4kg viime viikolla kerrytin. Illalla juoksin vessassa varmaan 30min välein ja rakko oli ihan täysi. Lisäksi yöllä kävin pissalla monta kertaa. En ole koskaan ennen (paitsi raskaudessa ja ottaessa nesteenpoitsotabletteja), kokenut vastaavaa. Nyt on 2,2kg tippunut 2:ssa päivässä eli vielä nestettä on jäljellä 1,7kg.
 
"ikiliikkuja"
2,3kg nestettä tippunut nyt.

On kyllä inhottavaa, että ylipainoisena nestettä voi kertyä alle viikossa näin paljon (3,9kg)

Jostain luin, että läski sitoo myös paljon nestettä ja läski poistuu kropasta hikoilemalla ja pissaamalla.
 
Viimein flunssasta toivuttu ihan kokonaan ja eilen kävin jumpassa, kyllä oli ihanaa pitkästä aikaa :)
Tänään harrastettu hyötyliikuntaa puusavotan muodossa. Vähän sorruin syömään suklaata, mutta positiivista on se, ettei tehnyt mieli syödäkään monta palaa.
Painokin on pudonnut jo tämän viikon aikana 800g.
Mulla ei tosin tunnu olevan tuollaista hurjaa nesteiden poistumista vaikka olen yrittänyt juoda paljon vettä ja vihreää teetäkin. Pääasia on kuitenkin, että paino tippuu :)
 
"ikiliikkuja"
Tänään paino on 97,8kg eli nesteitä pudonnut nyt 4:ssä päivässä 2,6kg. Ke ja to ''liikunnat'' on olleet shoppailua kävellen 4h/päivä ja ma ja ti hikilenkit.

1.3kg nestettä tämän naisen kropassa siis vielä jäljellä.
 

Yhteistyössä