Naiset jotka vihaavat rintsikoita!!!!??

  • Viestiketjun aloittaja Tisuli
  • Ensimmäinen viesti
Tisuli
Eli siis en ymmärrä miten niin moni valittaa että rintaliivit ovat epämukavat? Itse en voisi kuvitellakaan olla ilman rintsikoita, jopa nukun niissä. Nuorempana kaikki kaverit valitti että kyllä pitää ottaa pois yöksi ja heti alkoi roikkumaan, palasin hyvään rutiiniin ja siihen loppui roikkumisen eteneminen. Toisekseen en voi seista, istua ilman että alkaisi sattua, juoksemisesta puhumattakaan ja minulla on ihan pienehköt tisulit. Eli siis te jotka niitä ''vihaatte'' ja ne on muka epämukavia? Oletteko tottuneet inhottavaan roikkuvaan fiilikseen vai mitä? Joku selittäkää!! :)
 
No mä en voi sietää rintaliivejä ja yleensä pidänki niitä vaan julkisilla paikoilla tai urheillessä. Mutta mun rinnat ei kyllä roiku yhtään vaikka ne onkin D-kuppia. Juokseminenkin onnistuu ilman liivejä vaikkei se mitään hirveen kivaa ole.
 
aseeere
Mä käytän vaintoppeja ja urheiluliivejä. Omistan vain ja ainoastaan yhdet rintaliivit ja niitä tulee käytettyä äärimmäisen harvoin niissä tilanteissa, missä vaatetuksen kanssa ei sovi urheiluliivit (esim. juhlapukeutuminen).
 
hmph
Mä vihasin rintsikoita ja siirryin käyttämään urheilutoppeja. Mun rinnat on alkaneet roikkua pahasti, mut voi olla toki iän tuoma juttu, eipä tässä enää nuoriakaan olla 35 vuotta tuli mittariin
 
Tisuli
En vain ummarra? Mikä siinä ahdistaa? Mielestäni ilman tisseihin sattuu ja ne ns. ''roikkuu'' vapaasti, kun taas on rintsikat on tukeva olla vaikka miten olisi, varsinkin yöllä kun jos makaa kyljellään niin tulee se semmoinen tissivako joka on niin inhottava nihkeä roikkuva fiilis. Ap ja siis olen parikymppinen 70D eikä tissit oikeasti roiku eli ei saa mtn kynää alle vaan se ''roikkuva'' fiilis on hirveä.
 
En voisi kuvitellakaan eläväni ilman rintaliivejä! Vasta nukkumaan mennessäni riisun ne pois.
Vaatekappaleista eniten vihaan sukkia.
 
v v v
Ettekö lukenut tutkimusta viime syksynä, että rintaliivit eivät vaikuta rintojen kiinteyteen tai rupsahtamiseen? Siihen vaikuttaa raskauksien lukumäärä, lihaskunto, geenit, ikä.

Tuon jälkeen olen hyvillä mielin luopunut rintsikoista kotioloissa =)
 
Broooo
Mä käytän vaintoppeja ja urheiluliivejä. Omistan vain ja ainoastaan yhdet rintaliivit ja niitä tulee käytettyä äärimmäisen harvoin niissä tilanteissa, missä vaatetuksen kanssa ei sovi urheiluliivit (esim. juhlapukeutuminen).
Lähes sama juttu.
Kotona olen lähes aina ilman rintsikoita. Niitä urheiluliivejäkään en siis pidä. D-kuppi on koko, ei rinnat paina tai hölsky mitenkään. Ilman rintsikoita on paras olla.
 
"wieras"
Minä vihaan rinsitikoita. Yksiäkään mukavia en ole vielä löytänyt. Kotona aina ilman samoin ulkona jos on takki päälle niin en laita. Rintsikat tai imetystopin laitan vain jos on vieraita ihmisiä paikalla. Itsellä D kuppi ja uskon että rinnat roikkuisivat 2 pitkän imetyksen jälkeen joka tapauksessa vaikka olisin koko elämäni rintaliivit päällä. Enkä kyllä käyttäisi rintsikoita koko ajan vaikka joku lupaisikin että sillä keinolla rinnat ei ala roikkua. Tai siis roikkuuhan nuo jo.

Muistan ikuisesti kun lapsena saunoin mummun kanssa ja hän heitti rintansa olkapään yli että oli kivempi saunoa ja rinnan aluset sai ilmaa.
 
hmph
Ettekö lukenut tutkimusta viime syksynä, että rintaliivit eivät vaikuta rintojen kiinteyteen tai rupsahtamiseen? Siihen vaikuttaa raskauksien lukumäärä, lihaskunto, geenit, ikä.

Tuon jälkeen olen hyvillä mielin luopunut rintsikoista kotioloissa =)
Tottakai vaikuttaa kuitenkin jollain tasolla.
Täytäpä ilmapallo vedellä ja katso, mitä tapahtuu. Kun tuet sitä, niin katso mitä tapahtuu.... Se on se maan vetovoima...
 
Tisuli
Siitä auttaako vai pahentaako roikkumista on tutkimuksia suuntaas ja toiseen, itse olen vaan huomannut että auttaa kun pitää. Osaako joku sanoa MIKSI ne on epämukavia, minusta ne tukee ja ei tule roikkuvaa oloa eikä kipua, vaikka onkin pienehköt tisullt. Eli siis kertokaa joku MIKÄ niissä on epämukavaa? T. Ap
 
Onhan ne liivit tietty jotkut vähän epämukavia. Mä käytän nykyisin melkein pelkästään urheiluliivejä. Mun mielestä on muita kohtaan kohteliasta ettei ole ihmistenilmoilla ilman liivejä, etenkin ne naiset, joilla on tosi roikkuvat rinnat.
 
No emm kyllä kauheesti välitä noista liiveistä. Kotona oon useimmiten ilman liivejä, enkä niitä aina ulos mennessänikään käytä, jos on vaikka pitkähihanen paita tai takki päällä. Niin paljon mukavampi olo, kun rinnat saa olla vapaina. Tosin mulla nyt niin kauheen isoja rintoja olekaan, lähinnä patalaput rusinoilla :D pienen pienet patalaput siis :LOL:
 
Ihmettelen kyllä jonkun verran että jotkut ei urheillessa käytä, vaikka laji olisi sellainen jossa pompitaan tai ravistellaan rintoja. Esimerkiksi vatsatanssissa kun tehdään olkavärinöitä, luulisi, että isoihin rintoihin sattuu ilman liivejä. Eikä niin kovin mukavan näköistä.
 
rimppari
Siitä auttaako vai pahentaako roikkumista on tutkimuksia suuntaas ja toiseen, itse olen vaan huomannut että auttaa kun pitää. Osaako joku sanoa MIKSI ne on epämukavia, minusta ne tukee ja ei tule roikkuvaa oloa eikä kipua, vaikka onkin pienehköt tisullt. Eli siis kertokaa joku MIKÄ niissä on epämukavaa? T. Ap
No mä en vaan tykkää mistään ylimääräisistä puristavista jutuista :D vaikka siis tietenkin on hyvät ja istuvat rintsikat. Silti ne tuntuu ahdistavilta. En tykkää kotona olla farkuissakaan, vaan aina vaihdan mekon tai verkkarit päälle. Ei mulla oo rinnoissa roikkuvaa tunnetta vaikka on D-kuppi, eikä niihin satu.

Urheillessa pidän aina kuitenkin. Aamujoogan aikana en :)
 
vierailija
Siitä auttaako vai pahentaako roikkumista on tutkimuksia suuntaas ja toiseen, itse olen vaan huomannut että auttaa kun pitää. Osaako joku sanoa MIKSI ne on epämukavia, minusta ne tukee ja ei tule roikkuvaa oloa eikä kipua, vaikka onkin pienehköt tisullt. Eli siis kertokaa joku MIKÄ niissä on epämukavaa? T. Ap
Omasta puolestani voin kertoa miksi vihaan rintaliivejä yli kaiken. Ensimmäinen syy on se, etten siedä mitään puristavaa rintakehäni ympärillä. Rintaliivien ympärys pitää kuitenkin olla riittävän napakka, jotta ne istuvat hyvin ja tukevat rintoja. Toinen asia on kaarituet, jotka eivät jousta eivätkä myötäile kehon liikkeitä. Monesti kaarituet ovat liian pitkät ja tökkivät kainaloon. Monissa rintaliiveissä on saumakohtia tai muoviosia (esim. olkainten säätösoljet), jotka painavat ihoon kuopat. Lisäksi olkaimet on usein tehty kovahkosta materiaalista, jonka reuna aiheuttaa ainakin itselleni punaiset viirut ihoon. Lisäksi kun rintani ovat alaspäin suuntautuvaa mallia, niin niiden ylhäällä pitäminen vaatii olkaimiltakin tukea, ja olkapäihin painavat olkaimethan ovat todella mukavat. Lisäksi ihmettelen sitä, miksi rintaliivit pitää suunnitella siten, että olkaimet on sijoitettu liian leveästi, siis siten, että ne painautuvat melkein kainaloon ja ovat tiellä kun käsiä vie eteen. Toinen ärsyttävä asia on rintaliivien muotoilu siten, että ne tulevat kainalon kohdalta liian ylös, siis hankaavat kainaloa.

Monia liivejä olen kokeillut, eri mallia, kokoa, merkkiä, materiaalia jne. ja käytössäni on tällä hetkellä urheiluliivit joiden kanssa pärjään juuri ja juuri. Kotona ollessani otan ne heti pois. Kaiken kaikkiaan rintaliivit ovat yksi kiristävä, puristava ja ahdistava keksintö, minkä vuoksi olen kateellinen pienirintaisille naisille ja eniten miehille, joiden ei tarvitse näitä kamalia hököttimiä käyttää!
 
vierailija
En vois sietää niitä. Teininä käytin ulos mentäessä, mutta sitten lopetin kokonaan. Rintaliivit ahdistaa rintakehää, puristaa ja hiertää. Sitä paitsi rintaliivit vain edistävät rintojen venymistä. En ymmärrä, mistä roikkumisesta puhut, koska kyllä nää ihan tossa paikallaan on. Mutta luultavasti olet aloittanu liivien käytön liian aikaisin ja kun kerran nukutkin ne päällä, niin rintakudoksesi on heikkoa. Rakastan oloa ilman rintaliivejä! En osaa käyttää urheilurintsikoitakaan. Heti tulee ahdistava olo, eikä saa henkeä.
 

Yhteistyössä