oletko joutunut keskustelemaan täällä "säpäle harmaan" kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja tulituksen uhri
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30849964:
Eli on kiusaamista, kun kysyy perusteluja ja huomauttaa, että logiikka ontuu? Okei. Eli miten täällä sitten saa keskustella ja tuoda ilmi sen, ettei tajua toisen ajatuksenjuoksua? Kertokaa nyt joku.
Sun mielestä logiikka ontuu, vaikka joku sanoisi ajavansa polkupyörällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollymook
säpäle harmaana
Itse säpäle ei tunnu sanovan mielipiteitään, pääpointti on kiusata toista ja vetää ihan outoja johtopäätöksiä mitä se toinen muka on "väittänyt". Eikä se lopu ikinä. Parasta vaan kun ei vastaisi sille jos alkaa suoltaa valheita ja vaatia selityksiä itse keksimilleen väitteille. Loputon suo.
Jos ne "itse keksimäni" väitteet ovat vääriä, miten vaikeaa on sanoa, että "en tarkoittanut sitä, vaan.." Itse oion tuollaisia oletuksia usein näissä keskusteluissa ja monet keskustelijat ovat myös oikoneet niitä minun väitteitäni. Miksi se olisi kiusaamista tai valheiden suoltamista? Onko se nyt sitten valhe, jos olettaa, että maidontuotannossa on ap:n mielestä jokin ongelma, vaikka hän ei täsmälleen sitä sanamuotoa käyttänyt?
 
säpäle harmaana
[QUOTE="...";30849990]Sun mielestä logiikka ontuu, vaikka joku sanoisi ajavansa polkupyörällä.[/QUOTE]

Luitko tuon maatalousketjun? Eikö sinusta logiikka ontunut?
 
tulituksen uhri
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30850008:
Jos ne "itse keksimäni" väitteet ovat vääriä, miten vaikeaa on sanoa, että "en tarkoittanut sitä, vaan.." Itse oion tuollaisia oletuksia usein näissä keskusteluissa ja monet keskustelijat ovat myös oikoneet niitä minun väitteitäni. Miksi se olisi kiusaamista tai valheiden suoltamista? Onko se nyt sitten valhe, jos olettaa, että maidontuotannossa on ap:n mielestä jokin ongelma, vaikka hän ei täsmälleen sitä sanamuotoa käyttänyt?
Väännän vielä rautalangasta siitä asiasta, vaikka sitä ei kannattaisi tehdä.
Mä olen pelkkä kuluttaja, päätän kaupassa ostanko maitoa vai enkö osta, sinulle ei kuulu miksi en osta, huolehdi sinä niistä omista ostoksistasi.
Tulevaisuudesta en tiedä mitään, enkä "laske minkään varaan", vaikka sinä niin väität. Elän tässä hetkessä. Kävin tänään kaupassa, tein kuluttajana ostopäätöksiä. Tänään, lauantaina, 30.5.2015.
En myöskään keksi lääkettä syöpään, mutta käyn edelleen kaupassa, vaikka se sinua harmittaa, koska en kerro miksi siellä käyn ja kuka keksii seuraavan tuotteen markkinoille joka ei paranna syöpää. Yms pöpiä.
Olet toisessakin ketjussa trollannut mua parin viikon sisällä, etkä jättänyt mua siinäkään ketjussa rauhaan. Siksi sun toiminta alkoi PÄNNIÄ.
Olen palstaillut kauan, mutta en ole ennen huomannut millainen venkula ja jankuttaja olet. Nytpä tiedän, enkä ole ainoa.
Good bye. Bye bye.
Tässä "argumenttini", joka ei onnu, vaan kiitää 200km/h. Piste. Amen. Bye bye. Huutomerkki.
 
säpäle harmaana
Väännän vielä rautalangasta siitä asiasta, vaikka sitä ei kannattaisi tehdä.
Mä olen pelkkä kuluttaja, päätän kaupassa ostanko maitoa vai enkö osta, sinulle ei kuulu miksi en osta, huolehdi sinä niistä omista ostoksistasi.
Tulevaisuudesta en tiedä mitään, enkä "laske minkään varaan", vaikka sinä niin väität. Elän tässä hetkessä. Kävin tänään kaupassa, tein kuluttajana ostopäätöksiä. Tänään, lauantaina, 30.5.2015.
En myöskään keksi lääkettä syöpään, mutta käyn edelleen kaupassa, vaikka se sinua harmittaa, koska en kerro miksi siellä käyn ja kuka keksii seuraavan tuotteen markkinoille joka ei paranna syöpää. Yms pöpiä.
Olet toisessakin ketjussa trollannut mua parin viikon sisällä, etkä jättänyt mua siinäkään ketjussa rauhaan. Siksi sun toiminta alkoi PÄNNIÄ.
Olen palstaillut kauan, mutta en ole ennen huomannut millainen venkula ja jankuttaja olet. Nytpä tiedän, enkä ole ainoa.
Good bye. Bye bye.
Tässä "argumenttini", joka ei onnu, vaan kiitää 200km/h. Piste. Amen. Bye bye. Huutomerkki.
Koko hommahan lähti siitä, etten tajunnut miksi halutaan maitotuotteita, mutta ei maidosta tehtynä. Tottakai sinä saat kuluttaa miten haluat. Tuossa keskusteltiin maataloudesta ja sinä sanoit että maidontuotannon voisi lakkauttaa. En saanut yhtäkään syytä, miksi tämä olisi tavoiteltavan arvoinen asia, jos niitä jäätelöitä kuitenkin halutaan ostaa. Tähän en näköjään saa vastauksia. Kuluta miten haluat. Anteeksi kun oletin, että se liittyisi jotenkin tuohon ketjuun, jossa puhuttiin maataloustukien tarpeellisuudesta.
 
Olen olen
Varmasti puhuu asiaakin tuo säpäle, mutta herranjumala kun ei osaa koskaan lopettaa! Jatkaa vaikka maailman tappiin asti, eikä hyväksy sitä että ketju loppuu jonkun toisen mielipiteeseen.
 
"Samu"
En oo ko. Tyypin kanssa keskustellut, mutta se vois olla ihan hauskaa. Siis keskustella ylipäätään.
Ei kai kaiken nyt tarvi olla sitä "hyvää huomenta", "meillä syödään tänään pottuja" jne. Eihän se oo keskustelua?
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe

Yhteistyössä