milloin miehesi sanoi haluavansa lapsia kanssasi

  • Viestiketjun aloittaja "elina"
  • Ensimmäinen viesti
v.ieras
Mä kysyin että jätänkö pillerit pois. Mies vastasi että jätä vaan.
Tässä vaiheessa oltiin oltu yhdessä 4kuukautta.

Seuraavalla oli lupa tulla heti esikoisen perään. Vaan siinäpä menikin 5 vuotta.
Kuopus nyt 2v ja kolmannella on ollut lupa koko tän ajan. Ei näjy ei kuulu.
 
pai laalaa
Kun tavattiin. Sanoi, että meille tulee maailman kauneimmat lapset. :D <3

Mutta kun oikeasti ryhdyttiin lapsia tekemään, niin se on oikeastaan alkanut minusta. Olen kysynyt, mitä mies olisi mieltä.

Nyt mies on neljännen kannalla ja vihjailee mm. auton vaihdolla, lasten vaatteiden säilömisellä eikä antanut mun heittää raskaus-vaatteita kirpparille... ...
 
Spencer Hastings
No ollaan me aina n. kahden vuoden yhteiselon jälkeen puhuttu, että "kun meillä on lapsia, niin..", mutta ei oo jostain syystä vielä ollu sellasta NYT NIITÄ PENTUJA -hetkeä.
Ollaan oltu 6v yhdessä nyt. Ehkä me vaan tykätään ensinäkin tästä kahden kaupungin välisestä asumisesta, ja muusta huolettomuudesta. Mutta onneksi olemme nuoria.
 
"..."
Mies sanoi, kun aloitettiin seurustelu, että mun kanssa hän tahtoo vaikka tusinan tenavia. Ikinä ei olla käytetty ehkäisyä, kun molemmat tiesi löytäneensä "sen oikean". Ei vaan tunnu tärppäävän. :(
 
"kahden äiti"
Oltiin ajelemassa anoppilaa kohti, kun mies kysyi, että koskas me niitä lapseita aletaan tekemään. Juttu taisi sitä ennen liikkua jossain kaverien lapsissa. Totesin siihen, että kaipa niitä voisi vuoden-parin päästä alkaa yrittämään. Siinä vaiheessa oltiin seurusteltu n.8 vuotta, josta asuttu yhdessä vuosi. Siitä n. kolmen vuoden päästä saimme esikoisemma ja oltiin tuolloin kolmevitosia.
 
nopeastikin voi edetä
Heti :D ja mine myös.
Ei aloitettukaan mitään ehkäisyä. 3 kk yritettiin ja sitten tärppäs. Raskaus sujui hyvin, tyttö kohta 7 kk. Naimisissa ollaan oltu 5 kk ja toivottavasti saadaan vielä lisää lapsia. Otetaan vastaan, jos saadaan. EI olla enää kovin nuoria, mutta useampi lapsi haluttaisiin, siksi nopea tahti.
 
ggt
Eka tuli kysymättä\puhumatta ja no...ei voi sanoa että yrittämättä :D. Tuli ehkäisystä huolimatta. Ei seurusteltu mutta tämän jälkeen meistä tuli perhe. Toisesta ei puhuttu sen kummemmin. 4 v. käytettiin keskeytettyä yhdyntää ja n. vuosi
sitten ei keskeyttänytkään ja sen tuloksena tuli toinen.
Ei meille olisi suunnittelu sopinut. Oltaisiin muuten lapsettomia. Meille sopi tämä "oho,meille tulee vauva" :D
 
Mies oli hyvin perinteinen ja halusi, että ollaan naimisissa ennen lapsia. Sovittiin niin, että häiden jälkeen jätetään ehkäisy pois. Naimisiin mennessä oltiin oltu yhdessä 2,5 vuotta. Esikoinen syntyi häistä reilun 1,5 vuoden päästä.
 
ssssssssssssssssss
Heti kun tavattiin. "Valitsi" mut kun näki, että musta tulisi hyvä äiti ja kumppani. Ja sama mulla.. Heti oltiin samalla lähtöviivalla. :) Ei tarvinnut koskaan sopia tai keskustella.
 
[QUOTE="onnekas";30851486]Ei sano koskaan. Ilmoitti kyllä vasektomiaan menosta kun täytti kolmekymmentä.[/QUOTE]

Ja mun taas sanoi, kun kerroin että menen heti sterilisaatioon kun on rahaa ja aikaa pitää se päivän, parin saikku, että molempia no heti. :D
 
Me jos seurustellessa puhuttiin asiasta ja molemmilla samansuuntaiset ajatukset että oishan se kiva jos joskus saatais muttei se semmonen pakkoasia ollu kummallekaan. Saatiinhan me sitte vuosien jälkeen tuo yksi. Ja kumpikaan ei ole halunnut lisää.
 

Yhteistyössä