Näkyykö kihomadot aina...

ulosteessa?Siis jos on tartunta,niin näkyykö niitä aina ulosteessa?
Ja jos näkyy,niin liikkuuko ne?
Kun mulla välillä päivällä on sellanen outo aavistuksenomainen tunne..Ei kutise illalla/yöllä eikä muutenkaan.Joskus päivällä van tulee sellainen "tunne".Mutta kakassa ei näy sitten niin minkäänlaista liikettä,ei vaikka kuinka tutkailee.
Auttakaa pliis!! :ashamed:
 
Mun kokemuksen (pojalla oli juuri niitä allötyksiä) mukaan ei näy ulosteessa. Poika valitti kutinaa ja sanoi, että hänellä on piikki pyllyssä. Taskulampun kanssa kurkistelin pyllyaukkoon ja siellä näkyi ohuen ohuita kiemurtelevia valkoisia rihmoja. Netistä katsomalla kotidiagnoosi oli selvä.
 
eipäsnäy
ei näy ulosteessa. sillonkun on nukahtanut niin ehkä siitä puoli tuntia -tunti niin ne näkyy peräaukon suulla. käske miehes tai jonkun muun tutkia illalla kun olet nukahtanut niin että näkyykö niitä siellä sun peräaukolla. kakassa ei näy läheskään aina. ja näitä voi olla sitten oireettomana että jos ei illalla kutise niin silti niitä voi olla! joillakin henkilöillä ne ovat täysin oireettomia. mutta hei myös se onko sulla peräpukamia? nehän aiheuttaa ajoittaista kutinaa!
 
niin mutta vaikka justiinsa ois ollut tuo tunne ja meen isolle asialle vassaan,niin siinä kun otan tarkasteluun,paperilla,niin mitään ei näy.Ei vaikka kuinka tutkisi.(siis ällöttävän noloa kysellä ja kuvailla,mutta kun on pakko)Ja ei kait pitäisikään kun olen jo ottanut Vermoxiakin kaksi kertaa!
Ja jos niitä on ulosteessa niin ovatko ne siinä pinnalla,vai siellä sisällä niin että ainoastaan "tonkimalla" n löytää?Apujaaaa :( :(
 
Mun neuvolasta saamassa oppaassa lukee että illalla kannattaa laittaa teipinpala peräaukkoon ja ne madot tarttuu siihen kiinni jos niitä on.
Ei kyllä määritellä mitä teippiä, luulisin että jeesusteippiä ei kannata kun sen poisto voi olla aika ikävä kokemus
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 12:24 Norsupäästäinen kirjoitti:
Mun neuvolasta saamassa oppaassa lukee että illalla kannattaa laittaa teipinpala peräaukkoon ja ne madot tarttuu siihen kiinni jos niitä on.
Ei kyllä määritellä mitä teippiä, luulisin että jeesusteippiä ei kannata kun sen poisto voi olla aika ikävä kokemus
:LOL: REPS :LOL:
 
no voi apuuva........
Ja kun ei nimenomaan KUTISE vaan sellate epämääräinen tunne....
Ja mulla on kyllä pukamia ollut aiemmin...
Voihan kökkö.Ja siis kun kuuria ei olla varmuuden vuoksi haettu,vaan meillä tytöllä oli kihoja.Mutta hälläkään ei ainakaan enää näy....
 
ei aina näy
Pk:ssa työskennellessäni myös minä sain kihomatoja. Oireena oli kutina, aivan tajuton kutina peräaukolla illalla. ulosteessa ei näkynyt mitään. Lääkityksen jälkeen kutina loppui kuin seinään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 12:33 assi kirjoitti:
no voi apuuva........
Ja kun ei nimenomaan KUTISE vaan sellate epämääräinen tunne....
Ja mulla on kyllä pukamia ollut aiemmin...
Voihan kökkö.Ja siis kun kuuria ei olla varmuuden vuoksi haettu,vaan meillä tytöllä oli kihoja.Mutta hälläkään ei ainakaan enää näy....
kyllä meillä kaikki on "madotettu" jos yhdellä on ollut... lääkkeet vaan mielestäni aika kalliita...
 
no juu nuo Pyrvinit tuli kaks purkkii maksan vajaat 60 euroa,mutta tämä reseptillä satava Vermox maksoi van oisko ollut 14 euoroa paketti.

Mutta nyt mulla siis on aivan hirvee vaino päällä,kun kuvittelen kaikennäköisiä tuntemuksia.Vaikka siis just otettiin Vermox-tehosteet.Eli periaatteessa pitäis olla aika epätodennäköistä että enää mitään olisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 12:41 assi kirjoitti:
no juu nuo Pyrvinit tuli kaks purkkii maksan vajaat 60 euroa,mutta tämä reseptillä satava Vermox maksoi van oisko ollut 14 euoroa paketti.

Mutta nyt mulla siis on aivan hirvee vaino päällä,kun kuvittelen kaikennäköisiä tuntemuksia.Vaikka siis just otettiin Vermox-tehosteet.Eli periaatteessa pitäis olla aika epätodennäköistä että enää mitään olisi.
sillon kun tytöllä todettiin ekaa kertaa, ne soitti tarhasta että ois tällästä tytöllä... siinä samalla sekunnilla musta alkoi tuntua että mulla menee matoja tuolla alapäässä... :LOL:
 
No tätähän minäki ekaksi aattelin!Mitään hajua ei öttiäisistä ollut,mutta ansolla kun ensin tytön tarhakavereilla huomattiin,ja sitten myös omalla tytöllä,niin joaps alkoi luikerrella minullakin!Ikinä en oo kyllä mitään tonkiessani löytänyt,mutta kamala tunne silti vaan taas tulikin.Ja tytyn ähtäriä olen hysteerisesti tsekkaillut nyt jo ties miten kauan joka ilta n. tunti nukkumaanmenosta.Eikä ekan lääkkeenoton jälkeen ole mitään ollut.
Mutta tämä on oikeesti tosi ahdistavaa.Tuntuu että oma mielenterveys alkaa jo olla koetuksella. :headwall:
 
ihmettelijä rg
Olisiko minulla kihomatoja? Illalla peräaukkoa kutittaa. Se on inhottavaa.
Mitä pitäisi tehdä? Ja mitä muuta ne voisivat olla?
Auttakaa!!! Pitäisikö ostaa lääkettä? Ja saako kihomato lääkettä kaupasta ilman lääkärin käyntiä?

 
saa
... apteekista ilman reseptiä (Pyrvin). Jos on "luikertelevaa kutinaa", hakisin lääkkeet. Tai tee testi topsypuikolla.
Vaihda lakanat, pyyhkeet, imuroi patjat, pyyhi hanat ja kahvat tolulla tms. Käytä käsipesulla saippuaa ahkerasti. Uusintalääkitys 2 viikon päästä. Myös muut perheenjäsenet.
 
tanttu
...otettu kaksi annosta pyrviniä koko porukka. Nyt alkanut miettimään otettiinko liian aikaisin kun 10 pv edellisestä. Luin jostain ohjeesta,että uusinta 10-14 pv ja pentele paketissa luki 2 vko. Onkohan kaikki tappolistalle joutuneet jo kerkineet kuoritua? Onko kokemuksia? Siivottu hullun lailla ja nyt vain toivoisi tämän siivoamisen olevan ohi.
 
:D
Mä huomasin perjantaina ulosteessa kihomatoja. Sunnuntaina otin lääkkeen.Nyt on keskiviikko eikä ole hellittänyt yhtään kutina.Kuuluuko lääkkeen vaikuttamisessa kestää montakin päivää???
 

Yhteistyössä