*

kureliivit?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 15. Osumia 15

Ketju: kureliivit?

leijj
    Vierailija

kureliivit?

elikkäs kun ajattelin ostaa jotku housuliivit tai kureliivit masulle että palautuisi vähän nopeemmin, mutta en löydä netistä ku noi anitan kureliivit ja ne maksaa 70euroa :o ! osaisko joku mua neuvoa mistä saisin halvemmalla? esim.oisko jossain lindexillä tai vastaavassa noita..?

leijj
    Vierailija

VS: kureliivit?

Sokoksella on ainakin ollut housuliivit jotain 25 eukkaa

Kyllähän hyvä korsetti maksaakin... googleta korsetti, niin löydät useita paikkoja, joista korsetteja voi hankkia.

JONSERED Karhunkantaja
    Vierailija

Leveää ideal-sidettä. Ei paljoa maksa.

Tuossa esimerkkikuva

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:16 Tallu kirjoitti
    Tuossa esimerkkikuva
    Tuohon tarttis jo luusahaakin :o

leijj
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:15 JonseredLaLoca kirjoitti
    minkälainen se niikusta on..? ja kuinka leveä sen pitäis olla? kävin vähän kattelemas jo mut en löytäny kuvia siitä

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:22 JooEiKai kirjoitti
    \
    Tuossa esimerkkikuva

Tuohon tarttis jo luusahaakin :o
    Tuo ei minusta ole vielä edes paha, mutta tässä kuvassa on jo aika tiukka korsetti tosin olen joskus nähnyt kuvia vieläkin kapeammista vyötäröistä. En muista millä sivulla, joten en voi etsiä niitä nyt malliksi. Nämä kuvat löysin Googlen kautta.

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:26 Tallu kirjoitti
    [
    Tuo ei minusta ole vielä edes paha, mutta tässä kuvassa on jo aika tiukka korsetti tosin olen joskus nähnyt kuvia vieläkin kapeammista vyötäröistä. En muista millä sivulla, joten en voi etsiä niitä nyt malliksi. Nämä kuvat löysin Googlen kautta.

[/quote]

Tää on jo aika luonnoton: Nyt tää aihe saa mun puolesta jäädä. Joskus 1700-luvullahan korsetit olivat naisilla paljon käytössä.

leijj
    Vierailija

mä vielä nostelen

JONSERED Karhunkantaja
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:24 leijj kirjoitti
    \
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:15 JonseredLaLoca kirjoitti

minkälainen se niikusta on..? ja kuinka leveä sen pitäis olla? kävin vähän kattelemas jo mut en löytäny kuvia siitä
    Esim. polvivammojen sitomiseen tarkoitettu side on toimiva. Ulkomailla myydään myös samantapaisesta materiaalista varta vasten synnyttäneille naisille tarkoitettuja "tuubeja", tarkoitettu lähinnä sektiosta toipuville. Itse käärin ideal-sidettä samalla tavalla, kuin tukiside yleensäkin laitetaan.

\
    Tuossa esimerkkikuva
    Aivan jumalattoman ihania vaatteita tuolla pääsivustolla. Taidan olla ikuinen piilogootti. En edes omista yhtään korsettia, mutta himoitsen sellaista ilman mitään kohtuuden rajoja.

Jaana
    Vierailija

Siitä vain hankkimaan

Yllättävän helppo käyttää kun tottuu. Mukava tunne kun on kaikki "kohdallaan". Kannattaa kuitenkin satsata laatuun ja hankkia sopiva.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot