*

Voileipäkakun kuorrutus?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: Voileipäkakun kuorrutus?

vieras
    Vierailija

Voileipäkakun kuorrutus?

Ajattelni laittaa maustamatonta tuorejuustoa ja majoneesia, paljonkonkohan pitää olla kumpaakin että riittää kuorrutteeseen?

Purppura
    Vierailija

Kuorrutus

Olen yleensä laittanut sulatejuustoa mitä hiukan kermaviilillä ja majoneesilla notkistan. Joskus kokeilin tuota tuorejuustoa mutta siitä ei tullut hyvä, hankalaa levittää eikä tule sellaista kiiltävää kun sulatejuustosta. Väliin taas laitan aina tuorejuustoa.

vieras
    Vierailija
    Eli kannattee ennemmin tehdä sulatejuustosta, paljonko sitä pitää sitten olla? käykö ihna mikä vaan sultejuusto?

voi mitä mä olisinkaan valmis tekemään hyvästä voileipäkakusta

vieras
    Vierailija
    purppura, voisitko kertoa myös mitä yleensä väliin laitat? olen tekemässä kinkkukakkua.

Purppura
    Vierailija

voileipäkakusta

Eli laitan väliin peiniä kinkkukuutioita, suolakurkkukuutioita, tuorejuustoa( yleensä ruohosipuli), majoneesia, vähän kermaviiliä. Joskus saatan laittaa maksamakkaraa sinne tahnaan. Noita määriä en osaa sanoa muuta kuin, että jos laittaa kaksi purkkia tuorejuustoa, puoli putkiloa majoneesia ja muutama lusikallinen kermaviiliä ja kinkkua ja kurkkua oman maun mukaan niin siitä riittää isoon kakkuun. Ruohosipuli on kanssa tosi hyvää kinkkukaakun väliin.

Purppura
    Vierailija

Vielä lisää

Ja toi päällinen niin siihen käy ihan mikä vaan sulatejuusto ja laitat yhteen purkkiin noin puolen putkiloa majoneesia ja muutama lusikallinen kermaviiliä.

vieras
    Vierailija
    Kiitos! Eiköhän noilla ohjeilla jo jonkulainen kakku synny ikinä en oo voileipäkakkua tehny ja nyt pitäisi juhliin tehdä.

Pikavastaus Pikavastaus